Este o atmosfera plăcută. Stăm toți pe canapea cu Raluca în mijlocul nostru și cu laptopul pe măsuță de cafea.
Întrebări de la Liliana Radule
1 -Pai mia zis o prieten de el. O prietena pe nume Delia. Și după câteva săptămâni ma obligat sa îl instalez. Și acum scriu. Ce sa fac dacă talentul dă pe afară, n-am ce sa fac!
2 - Pai: Alexandra este perfectiunea
Marsel este băiatul rău/misterios
Sebastian-baiatul Bun și cuminte
Ştefan-fratele mai mare (protectorul)
Anna-curva liceului
Iza-tocilara atrăgătoare
Sofia-zgatia, fata care este prietena cu totalizează și cunoaște pe toatalumea.3 LENE și mai am și probleme cu netul.
4 Scriu și la cei 7 dar repet LENE.
5 Am o mulțime de idei pentru o mulțime de cărți! !
Întrebări de la UnAltOm
Perspectiva lui Marsel:
1 Ce simți cu adevărat pentru Alexandra?- Simt ca o plac, nu prea știu sa îmi exprim sentimentele! Spun trecându o mana prin par?
-Tu mă placi?,spune Alexandra
-O placi pe târfă? Se baga și Annabela
-Sa nu îndrăznești sa o mai faci târfă! Ai înțeles cumva ordinara ce ești, se baga și Seb
-Și dacă o fac ce?
-O sa Îți fut o palma de o sa treci prin perete,opresc cearta. Și hai sa trecem mai departe!
-Babe tu chiar ai da în mine pentru asta?
-Da
-Știți ca dacă va certați atât nu mai apucam sa terminam întrebările! ? Se aude glasul fetei din mijlocul nostru.
2 Câte iubite ai avut? Se pun și aventurile.
-Iubite am avuți doar pe Annabela. Dar aventuri am avut multe. Nu prea știu exact. Ca sa Îți faci o concluzie toate fetele din liceu cu excepție de Iza Sof și Alexandra pe lângă se mai adaugă vreo 7 animatoare de pe la cluburi aproape toate tipele care au dat startul la curse, cel puțin 10 fete care le-am agățat în club și 5 profesoare. Media este de cel puțin 100.
CITEȘTI
Împreună (Povestea unei fete I)
ActionEa: o fata cu un trecut complicat. El: un baiat dintr-o familie perfectă. Ea: în fata porților spre o noua viață. El: cu toata lumea la picioare. Ea: suferind din dragoste. El: un suflet de gheață. Ea: cu multe secrete. El: știe sa citească oameni...