Pravda

245 15 0
                                    

Když se všichni najedli a přinesli oběti bohům slova se ujal Cheirón a samozřejmě se to neobešlo bez mluvení o boji o vlajku.

,,Rád bych přivítal Lovkyně a také poděkoval Angele a Nicovi za výhru v boji o vlajku s Lovkyněmi po dvaadvaceti letech" usmál se Cheirón.

,,Já nic neudělal to Angela" řekl Nico.

,,Vůbec jsi mi nezachránil život před tím aby mě jedna Lovkyně probodla" protočila jsem očima.

,,Za to se omlouvám ale jinak to nešlo jsi strašně dobrá" řekla jedna Lovkyně.

,,V pohodě jen budu mít na břiše pěknou modřinu" usmála jsem se.

,,Já taky od Nica" zasmála se ta Lovkyně.

,,Po večeři si ještě popovídáme" dodal po chvíli.

,,Platí" řekla jsem.

,,Dobře tak jdeme k ohni" řekl Cheirón a všichni šli k ohni. Hned si ke mě sedla ta Lovkyně a já se usmála. Měla hnědé vlasy a jasně modré oči.

,,Scarlet Jordanová dcera Invidie" řekla Lovkyně a podala mi ruku.

,,Angela De Greco už pět let neurčená" usmála jsem se a potřásla si s ní rukou. Sedl si k nám Nico ale Scarlet neodešla.

,,Nico Di Angelo syn Háda" řekl Nico.

,,Scarlet Jordanová dcera Invidie" usmála se Scarlet a podala si s ním ruku.

,,Já nejsem jako ostatní Lovkyně přítomnost kluků mi nevadí a kluka klidně i obejmu" dodala po chvíli. Prudce jsem se otočila a viděla Artemis, Apollóna, Poseidóna, Dia, Afroditu a nějakou krásnou ženu.

,,Ahoj Angie" usmála se Artemis a já musela taky protože to ona je moje máma.

,,Ahoj mami" řekla jsem, vstala a objala jí.

,,Ta holka mě udivuje řekla jsi jí jen její zkratku jména a ona už ví za jsi její máma" řekl Poseidón.

,,Tak jako je moje máma Afrodita a Flora a můj táta ty, Zeus a Apollón" řekla jsem a ta žena se usmála.

,,Tak moment jako královna víl Flora?" zeptal se Nico.

,,Ano to jsem já Nico" usmála se Flora.

,,Angelo pokud jsi dcera královny víl tak jsi princezna což znamená že i-"

,,Víla" doplnila Will Scarlet.

,,No jo ale čeho?" zeptal se Percy.

,,Já bych řekl že boje, krásy, lovu, blesku, myšlenek a moře" odvětil Nico a já vykulila oči.

,,Nico víš proč jsi tak chytrý?" zeptala jsem se.

,,Tak tohle ne" odvětil Nico a já zatnula ruce v pěst aby nikdo neviděl že se mi třesou.

,,Nico jsi vnuk Athény nemáš v sobě jen krev Háda" řekla jsem a nadechla. Ruce se mi třásli takže to viděli úplně všichni.

,,Z čeho jsi tak vystrašená je to jen krev" řekl Percy.

,,Percy být potomkem více bohů je velmi vzácné a taky nepřirozené. Neříkám že je to něco špatného ale tihle osoby jsou velmi mocní obzvláště já. Jsem mocná jako bohové a velmi nebezpečná to je špatné nepatřím sem" řekla jsem a ruce se mi ještě víc roztřásli. Nico vstal, přišel ke mě a položil mi ruce na ramena.

,,Angelo ty nejsi nebezpečná a navíc nejsou jediná kdo je tu mocný jako bohové" řekl Nico.

,,Jo já vím Thalia je mocná jako bohové, ty jsi mocný jako bohové, Percy je mocný jako bohové, Will taky, Annabeth taky a Scarlet taky ale já jsem mocnější a větší zhrozba než vy. Nemám tu co dělat jsem v podstatě nepřítel" řekla jsem.

,,Angelo tohle neříkej ty nejsi nepřítel" řekl Will naštvaně.

,,Jo jasně nejsem ale stačí jedno špatné rozhodnutí a všichni tady jste kvůli mě mrtví jestli chcete v táboře zůstanu mě je to jedno" zavrčela jsem a Nico mě jemně chytil za ruku.

,,Tu pouto funguje to" řekla Flora a já s Nicem jsme se na ní podívali.

,,Snad nemyslíte to pouto, které ně napadlo že ne?" zeptal se Nico a já pustila jeho ruku i když neochotně.

,,Je to pouto mezi princem a princeznou. Ty jsi princ smrti, moudrosti a přírody a Angela je princezna víl, života a přírody. Vaše království byla rozdělená ale jelikož jste ty a Angela od sebe nechtěli pryč z království Smrti a moudrosti a království života a víl stalo jedno království přírody" vysvětlila Artemis a já Nica nevědomky chytila za ruku.

,,Klid Angie je to jen krev" zašeptal Nico a ruku mi stiskl.

,,Maria a můj táta jsou tam v našem království. Žijou a čekají až je najdeme. Nico prosím slib mi že je po válce s Gaiou půjdeme hledat" řekla jsem a podívala se Nicovi do očí. Měl v nich bouřkové šedé jiskřičky a byla tam jedna emoce. Ta emoce byla odvaha.

,,Slibuju" řekl Nico a já ho objala. Objetí mi hned oplatil a hladil mě po zádech.

,,Děkuju stíne" zašeptala jsem.

,,Nemáš za co krásko" řekl Nico potichu a odtáhl se.

,,Půjdu si lehnout jsem unavená" usmála jsem se.

,,Ale kam?" zeptal se Will.

,,Do srubu Dia jsem víla postel si vyčaruju ale jíst budu o stolu Poseidóna teda jen dočasně" řekla jsem a rozběhla se do srubu Dia. Chvíli jsem seděla na posteli než jsem se ponořila do tmy.

Pohled Nica

,,Tak ta má sakra početnou rodinu" hvízdl Percy.

,,Jo tebe, Thalii, Jasona, Willa plus dalších deset Apollónových dětí a Piper plus dalších dvanáct Afroditiných dětí" řekl jsem.

,,Kdo jsou Jason a Piper?" zeptal se Will.

,,Jason je můj Římský bratr a Piper je-"

,,Dcera Afrodity ovládající čaromluvu jako Angela" doplnil jsem Thalii.

,,Čaromluva je hrozná sám už jsem jí zažil" řekl Will a já protočil očima.

,,Nico doufám že jsi se do mojí sestřičky nezamiloval" řekl Percy.

,,Já nevím tohle je pro mě hodně vzdálený cit ani nevím proč" pokrčil jsem rameny ale lhal jsem protože Angelu opravdu miluju.

,,Miluješ jí ale musíš najít odvahu jí to říct" řekl Flora.

,,Jo no podívej se na mě a Annabeth" řekl Percy.

,,Vám to trvalo pět let a ani jste si to neřekli prostě jste si dali pusu tak sklapni a nic se ti nestane" řekl jsem naštvaně.

,,Už mlčím" řekl Percy.

,,Hodný vodník" řekl jsem už klidně a Scarlet, Thalia, Will a Artemis s Florou se začali smát.

,,To je dobrá přezdívka" uznala Thalia a já se ušklíbl.

,,Jdu si lehnout je toho na mě moc" řekl jsem a šel do srubu Háda.

Krev bohůKde žijí příběhy. Začni objevovat