Výpravu jsem zvládli za šest dní, já a Percy jsme si na vše vzpoměli a Percyho i přesto že je Řek udělali prétorem. Nico teď musí na vlastní výpravu a já jsem jako na trní kvůli jednomu snu.
,,Nico dej na sebe pozor prosím" řekla jsem prosebně.
,,Neboj se krásko" usmál se Nico a já mu dala pusu na tvář.
,,Pro štěstí a teď běž" řekla jsem potichu, Nico se rozběhl a zmizel ve stínech.
,,Angelo Nico to zvládne neboj se" řekl Percy.
,,Percy víš ty vůbec proč se o něj tak bojím?" zeptala jsem se.
,,Miluješ ho" odvětil Percy a Hazel chtěla něco říct ale já zvedla ruku a Hazel zavřela pusu.
,,Ale ne to jsou-"
,,Giganti" doplnila jsem Franka a v ruce se mi objevil meč.
,,To je meč princezny víl já myslela že je ztracený" hlesla Reyna.
,,Ten meč není ztracený jen ho u sebe měla královna Flora a dostala ho její jediná dcera" řekla jsem.
,,Polybotes pro Percyho, Alkyoneus pro Hazel, Mimas pro Franka a Gaión pro mě to bude hračka" dodala jsem. Já, Percy, Hazel a Frank jsem si k sobě stoupli zády, obklíčení Giganty a se zbraněmi v pozoru.
,,Až řeknu začne masakr" řekla jsem.
,,Dobře ale nezvládneme to" řekl Percy.
,,Řínamé tě udělali prétorem kvůli tvé odvaze tak sklapni a jdi zabít Polybotese" zavrčela jsem a Percy se na Polybotese vrhl.
,,Hazel teď ty" dodala jsem, potom šel Frank a nakonec já.
,,Dcera Artemis a Apollóna konečně můžu zničit to na čem jim záleží plus je samé" ušklíbl se Gaión.
,,To se nikdy nestane Gaióne" zavrčela jsem. Po hodině jsem ho porazila a tekla mi krev úplně za stejného místa jako první den po válečných hrách.
,,To jsou Řekové!" křikl někdo a já zvedla ruku.
,,Nic nám neudělají jsou tam i Jason a Scarlet to jsou Římané" řekla jsem.
,,Kdo je Scarlet?" zeptala se Reyna.
,,Dcera Invidie a bývalá Lovkyně" odvětila jsem.
,,Je tam i Thalia, Will a Luke u všech bohů to je skvělý" dodala jsem nadšeně.
,,Co je skvělý to že je tam zrádce?" zeptal se Percy.
,,Percy Kronos mu lezl do snů on za to nemůže a navíc je to můj bratranec i ze smrtelné strany teda nevlastní ale je" řekla jsem. Reyna Terminusovi řekla ať řekne Annabeth a ostatním aby nechali loď nahoře a dolů slezla po žebříku. Hned jak všichni slezli objala jsem Luka, Scarlet, Thalii, Jasona, Willa a Annabeth.
,,Wow, vyrostla z tebe krásná dívka Angelo" uznal Luke.
,,Jako s tebe vyrostl uličník a kluk Thalie" ušklíbla jsem se.
,,Jak jsi to zjistila?" zeptala se Piper.
,,Jsem víla, princezna života, víl a přírody a dcera Afrodity" odvětila jsem.
,,Konečně mám sestru, která není fiflena" oddechla si Piper a objala mě. Sice jí bylo šestnáct a mě jen čtrnáct ale byly jsme stejně vysoké.
,,Všichni Řekové plus Jason, Scarlet, Reyna, Hazel a Frank se podívejte na svojí pravou ruku" řekla jsem a sama se podívala.
,,Co to znamená?" zeptal se Jason.
,,To jizvičku mají vždy dva, kteří k sobě patří. Ty a Piper máte tornádo, Annabeth a Percy kapku vody, Hazel a Frank diamant, Luke a Thalia blesk, Will a Scarlet slunce, Leo a Bianca plamínek ohně a Reyna s mým starší bratrem Justinem meč" řekla jsem.
,,A ty jí máš s kým?" zeptala se Reyna.
,,S Nicem a máme lísteček" odvětila jsem.
,,Dvojce, která už se dala dohromady to má spíš jako tetování. Jason s Piper šedé tornádo, Percy s Annabeth kapku vody barvy moře, Hazel a Frank bílý diamant, Will a Scarlet oranžové slunce a Thalia a Luke žlutý blesk" dodala jsem.
,,Reyna s Justinem budou mít zlatostříbrný meč, Leo s Biancou červený plamínek ohně a já s Nicem tmavě zelený list" řekla jsem a pravou ruku zatnula v pěst.
,,Jedeme do tábora Polokrevných. Hazel, Franku, Reyno jedete s námi?" otočila jsem se na jmenované.
,,Já tam přijedu později vy dva běžte" usmála se Reyna.
,,Ahoj na lodi" ušklíbl se Jason a i s Piper odletěl. Já se pomocí blesku přesenula na palubu a počkala na Jasona s Piper.
,,Trvalo vám to" řekla jsem.
,,Jak jsi-"
,,Přemisťování bleskem" přerušila jsem Jasona.
,,Čau lidi" řekla Hazel, která se i s Frankem dostala na loď tím že se Frank proměnil na draka.
,,Jste moc pomalí!" křikla jsem.
,,My se neumíme přemisťovat jako ty, létat jako Jason nebo se proměnit v jakékoliv zvíře jako Frank" namítla Thalia.
,,Jestli tě to zajímá ty se taky umíš přemístit bleskem" řekla jsem.
,,Zatím čau" ušklíbla se Thalia a přemístila se.
,,Jo!" vyjekly jsme s Thalii najednou a plácly si.
,,A já něco umím?" zeptal se Luke.
,,No jsi potomek Hémery tak by ses měl dokázat přemisťovat světlem" odvětila jsem a Luke se objevil za Thalií. Zakryl jí oči a Thalia se usmála.
,,Luku no tak tohle ne" zakňučela Thalia a Luke se rozesmál.
,,Já chci taky" řekl Leo.
,,Počkej si až zjistíme čí jsi potomek potom ti to řekneme" ozvalo se a za mnou stála Bianca Di Angelo.
,,Bianco!" vyjekla jsem a objala jí.
,,Dlouho jsem se neviděly Angie" usmála se Bianca a odtáhla se. Vlasy měla rozpuštěné a trochu vlnité a oči černé s bouřkově šedými jiskřičkami.
,,No konečně" oddechla jsem si když ostatní vylezli na loď.
,,Jdu si lehnout ten boj s Giganty mě docela unavil" dodala jsem a šla do svojí kajuty, kterou jsem hned poznala.
ČTEŠ
Krev bohů
FanficPříběh o dívce tak mocné že je jako bohyně avšak její moc se projeví až jí život zachrání Nico Di Angelo syn Háda.