hallo lieve lezers ! Hier is nog maat een klein stukje , laat weten hoe je het vind; het is belangrijk dat jullie voten en COMMENT achter laten ! Dan weet ik of t wel de moeite waard is om door te schijven !
Xx paupau
------------------------------/--------------
POV Edward:
Ik loop lachend naar de blondine achter het buro. Ik glimlach en weet dat ze smelt.
Zelverzekerd ga ik op het buro zitten, ik streel door mijn haar en knipoog snel, maar heftig.
Ze draaid een rondje met haar vinger rond haar haar, wat sexy bedoelde te zijn. Ik bekeek haar goed, ze had blauwe ogen, en blond haar, niks speciaals.
''heb je wat te doen morgen?'' vroeg ik. Ze begon nu schaapachtig te lachen.
''Nu wel zekker'' antwoorde ze. ik keek haar even goed aan, ze had een vreselijk goed lichaam. Prima.
Ik reed in mijn zwarte audi naar mijn huis. Ik luisterde hard naar de muziek, en deed mijn zonnenbril op.
Ik kwam mijn pakeerterijn op en stapte de auto uit.
Will kwam naar me toe.
''Dag meneer Klein, kan ik uw jas aanemen?'' Geirriteerd gooide ik mijn pepper dure jas in zijn armen en kwam mijn huis binnen, meteen horde ik de telephoon gaan.
''Zoon hoe gaat het daar?'' de kakirige stem van mijn vader klonk deftiger dan ooit. Ik antwoorde beleeft.
''Het gaat hier heel goed vader, en bij u?'' het gesprek eindigte na een tijdje en ik legde het apparaat neer.
Ik plofte op de bank en keek naar de mooie billen van het meisje, die blijbaar nog steeds bij me rondliep.
''Ella, kan je even hier kommen'' Ella keek me boos aan.
''Ik ben Amilie !'' zei ze over dreven hard. Dit soort wijven had ik geen zin in.
''Whatever kom hier.'' riep ik.
Het meisje glimlachte weer als een dom kippetje en rende op haar hoge hakken naar me toe.
Ik glimlachte nu naar haar.
''Yo , Ed.'' zei John té blij, ik keek hem ongeinteresseerd aan.
''Vanavond gaan we naar 'De Swigel' en jij komt mee, we gaan even een keertje kijken of je ook chicks kan krijgen zonder al dat geld van je.''
John wist meteen hoe hij me uit kon dagen, ik liep nu naar hem toe en keek hem strak aan.
''Wat is dat dan precies, en waar?'' John glimlachte schreef en zei niks.
''Ik pik je om half tien op.''
Niet-begrijpend knikte ik. Oppikken? Wat was hij van plan? Ik liet het gaan, john was altijd de geene waar ik het meeste lol mee had, vanaf jongs af aan. Dus ik zou hem niks vragen, hij gaat zijn gang maar.
Om kwart over tien was John er pas. Ik zag er anders uit. Geen pak, geen geld, geen dure kleeding.
Ik schrok van de lelijke auto van John
''Ik ga daar echt niet in!'' zei ik woedend, ik wou naar mijn auto lopen maar John's operking veranderde mijn gedachten.
''Ohja, zo ben jij niet.'' Daar kon ik niet tegen. John probeerde mij altijd onzeker te maken, maar dat werkte niet! Ik stapte met tegenzin in de rode prullenbak auto, en deed de muziek aan, dat het dus niet dee.
Na een paar minuten zwijgend naast elkaar te hebben gezeten, keek ik hem vragend aan, ik hield het niet vol.
''Wat gebeurd er Johnny'' vroeg ik. zoals ik al dacht, geageerde hij niet. muistil reed hij een uur zo door. Ja, een uur.
JE LEEST
Ik wil je nog eens zien.
Romance'' Kijk Mij is aan.'' Ik voelde tranen opkommen, snel keek ik naar de grond. Hoe kon ik ooit verliefd worden op zoo'n jongen? Kom op Amber. Je wist het al sins het begin dat dit niet ging werken. Ik was stom en blind. Ik voelde zijn warme handen op...