AMBER

63 1 0
                                    

Amber POV:

Ik zat naat Edward in de auto, Ik had geen zin om te praten, Waarom was ik in hemelsnaam meegegaan? Ik had voor David moeten zorgen. Ik had hier totaal geen zin in, ik zag Eward een paar keer naar me kijken vanuit mijn oogenhoeken, heet maakte me wat ongemakkelijk. Was ik teveel opgemaakt? Vast. Mijn half lange blonde warige haren zaten dom voor mijn gezicht, ik had geen tijd om het goed te doen.

Ik stapte niet veel later de loei groote auto uit. Ik zag dat edward een zonnenbril en een pet op deed.

Ik zuchtte. Ik zag niet veel later een paar mooie winkeltjes, maar Edrward liep gewoon door. Waar wou hij ingodsnaam heen?

''Hier.'' Hij bleef staan voor een heel duur winkeltje, et wanzinnge mooie jurken. Ik keek hem met groote ogen aan.''

''Ik.. heb hier t geld niet voor ...'' Hij lachte even, en kwamen keltjes in ijn wangen, en het vrolijkte me op een en vane manier op.

''Het is oke Amber, ik betaal toch.''

Ik voelde me verlegen worden. Dat kon ik toch neit maken?

Edward was al naar binnen, dus volgde ik hem maar.

Ik keek de winkel rond en bleef even van ongeloof staan. Wow.

'''Oke, jij gaat in het pashokje staan, ik zoek voor je uit.'' Zei Edward blij. Ik deed wat hij zij. Ik leip het hokje in en hij deed zijn hand door de goordijnen.

''Pas deze maar mevrouwtje. '' Zei hij. Een mooi rode jurk kwam tervoorschijn. Ik moest mijn lach inhouden, dit was veelte kort!

''Ed.. even serieus...''

''Pass nou maar.'' Ik hoorde dat hij moest lachen. Snel trok ik het aan.

Ik keek in de spiegel, het zat net over mijn billen, en mijn bruine benen kwamen er slettig uit.

'Ik moest even lachen, en ik hoorde de winkelvrouw kuchen.

''Lukt het'' vroeg ze geirriteerd.

''Ik kijk wel even'' Zij Edward. Hij deed de gordijnen opzei en keek me geamuseerd en vol lust aan.

Ik begon te lachen, door de zenuwen.

''Ga... ga weg!'' Ik wou hem weg duuwen maar hij hield zonder ene moeite mijn twee armen vast, en bekeek me nog beter, van boven, tot beneden, hij bleef even zitten met zijn ogen bij mijn buik.. of...

''Je hebt het lichaam ervoor, Het staat je wel erg goed moet ik zeggen, maar dit kan echt niet, ik ben daar niet de enige jongen.'' Hij keek ondeugend en knipoogte.

Ik meost lachen en duwde hem nu het pashokje uit.

''Even serieuse Ed, pak iets normaals.

Lachend liep hij weg. Ik zuchtte en voelde een glimlach op mijn mond, snel schudde ik mijn hood, en trok het jurkje uit.

Ik zat in mijn zwarte bh en blauwe string in het passhokje te wachten.

Ik scrhok toen Edward 'per ongeluk' binnen kwam.

''Zozo.'' Ik zag dat hij opgevonden naar mijn lichaam keek.

''Edward, doe normaal.'' Ik voelde mijn rooie wangenn nog rooder worden. en pakte snel de drie jurkjes , die dit keer langer waren, en tot minn vernazing ging Edward het hokje uit.

Zo ging het nog een uur door.

Als laaste was ik moe en deed verveeld een mooi zwart jurkje aan, het kwam tot ietjes boven mijn knieen, mijn ogen werden groot, dit jurkje was mooi, heel mooi.

Ik stapte het hokje uit, en zag aan het veraste gezicht van Edward dat hij het ook mooi vond.

''Je bent beeld schoon. Hij keek me in de ogen aan. En we keken elkaar lang aan.

''Deze word het !'' Zei de verkoppster overdreven.

Geriiiterrt keek Edward van mij naar de vrouw. '' ja .''

Ik wil je nog eens zien.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu