POV Edward:
Ik kwam het winkeltje lachend binnen, Amber was schattig als ze verlegen werd, wat dacht ze nou? Dat zij het jurkje zelf moest kopen?
Ik zag een shijgerijnige verkoopster staan.
En liep naar Amber.
'''Oke, jij gaat in het pashokje staan, ik zoek voor je uit.'' zei ik snel. Ik zag haar knikken en ze liep naar het pashokje.
ik keek de jurkjes in voor een en zag een mini rood jurkje. Snel pkate ik het en er versheen een glimlach op mijn gezicht.
Wat zou ik haar graag willen zien in zoon jurkje.
zonder eenkele sekonde te tweijfelen loop ik naar het hokje en duuw het jurkje erin.
''Pas deze maar mevrouwtje. '' Zei ik.
''Edward.. even serieus...'' horde ik haar kreunen.
ik moest lachen. ''Pass nou maar.''
ik horde haar nu lachen en ik voelde een trots gevoel, ze lachte veel als ik in haar buurt was. ze had de schatiigste lach die ik kende.
''Lukt het'' vroeg de verkoopster.
''Ik kijk wel even.'' Zei ik, snel trok ik de goordijnen open.
Ik voelde tintelingen in mijn buik. Dit was zo mooi om te zien. Ze had niet aleen de twee mooiste benen ter wereld, maa het jurkje zat strak, platte buik, mooi vormen. ik glimlachte en zag dat ze zenuwachtig werd.
ze probeerde me het hokje uit te deuwen maar ik hielde haar twee armend vast.
ik voelde lust naar haar, ik voelde dat ik haar wou. snel lied ik haar los.
''Je hebt het lichaam ervoor, Het staat je wel erg goed moet ik zeggen, maar dit kan echt niet, ik ben daar niet de enige jongen.'' Ik knippoogte. en liep het hokje uit.
we gingen zo door, met een paar lachbuitjes , tot ze met de perfecte jurk voor me kwam te staan.
Ik voelde dat al mijn stoere praatjes weg waren, en kon alleen maar staren, mijn ogen werden uiteindelijk naar haar ogen aangetrokken, ik dacht alleen aaan een ding, zoenen. Ik wou haar lippen op de mijn voelen.
de verkoopster moest het natuurlijk verpesten, wat eigenlijk maar goed ook was.
Niet veel laten waren we buiten.
Jan zat nog steeds op de zelfde plek een krand te lezen.
''Is het gelukt?'' Vroeg hij. Ik krnikkte en we redden naar mijn vaders huis.
Mijn gedachten gingen naar haar vriend. Ik vond het erg dat ze iemand had, ook al had ik het verwacht. Het zou niet wat worden. Tuurlijk niet dat wou ik niet eens.
''Ik zag dat je een broer had?'' Vroeg ik uitendelijk.
Ik zag dat ze wit werd.
''Ja, Bram.'' Zei ze iets tesnel, ik ging er niet opin.
'En jij?'' Vroeg ze uiteindelijk.
''Had.'' Ik hoorde haar slikken en ze wou iets zeggen maar ik was haar voor.
''Hij is weggegaan, maar het kan me geen fuck schelen.'' Ik horde dat mijn stem trillde , het was de eerste keer dat ik het over mijn broer had.
''oh.'' was het enige wat ze zei, toen werd het weeer stil, deze keer ongemakkelijk.
We kwamen bij mijn vader aan.
Jan deed de deur open , en de oogen van Amber werden grooter en grooter toen we het huis binnen waren.
JE LEEST
Ik wil je nog eens zien.
Roman d'amour'' Kijk Mij is aan.'' Ik voelde tranen opkommen, snel keek ik naar de grond. Hoe kon ik ooit verliefd worden op zoo'n jongen? Kom op Amber. Je wist het al sins het begin dat dit niet ging werken. Ik was stom en blind. Ik voelde zijn warme handen op...