Ep:13

7.3K 401 0
                                    

Zawgyi>>>

ႀကိဳက္သေလာက္သံုးေဆာင္ၿပီးမွ မလိုအပ္တဲ့အခါစြန္႔ပစ္ရေအာင္ ကိုယ့္အခ်စ္ကပီေကမဟုတ္ဘူး....

ခဏတာခ်စ္ၿပီးထားသြားရေအာင္လည္း ကိုယ့္လံုးသားက အေပါစားမဆန္ပါဘူး....

ဒီလိုပဲ...

တည္းခိုၿပီးမွထြက္သြားခြင့္ေပးရေအာင္ ကိုယ့္ရင္ခြင္ကသာမာန္ ယာယီဇရပ္တစ္ခုမဟုတ္ဘူး Yeol..

တားဆီးခြင့္မ႐ွိတဲ့ဇရပ္ေလးတစ္ခု ထက္စာရင္ေတာ့ မင္းအတြက္ကိုယ္ဟာ ေလွာင္အိမ္တစ္ခုျဖစ္ရလိမ့္မယ္

အနည္းဆံုးေတာ့ မင္းကိုေသာ့ပိတ္ၿပီးထြက္မသြားေအာင္ ခ်ဳပ္ထားလို႔ရႏိုင္တယ္ေလ အဲ့တာေၾကာင့္ ေတာင္းပန္ပါတယ္...yeol.....

အတၱဆန္တဲ့ႏွလံုးသားနဲ႔ လြတ္ေျမာက္ခြင့္မေပးႏိုင္တဲ့ အခ်စ္ေတြအားလံုးအတြက္ပါ...

"Yeol အေပၚထပ္တက္ေတာ့..."

"ဟုတ္..."

ထမင္းစားပြဲမွထကာ Yeol အေပၚထပ္ကိုတက္သြားသည္ တကယ္တမ္းသူသာေျပးခ်င္ရင္ အျပင္ကိုထြက္လိုက္တာနဲ႔ သူ႔ omma ကိုေတြ႔ရမွာပဲေလ...

အဲ့တာကိုသူ႔စကားနားေထာင္ၿပီး အေပၚထပ္တက္သြားတဲ့ Yeol ေၾကာင့္ေပ်ာ္ရႊင္မိတယ္...ငါ့စကားကိုအျမဲနားေထာင္ေပးလို႔ ေက်းဇူးပါ yeol ah....

"Byun baekhyun!!"

ျခံဝကထိုမိန္းမႀကီးရဲ႕ေအာ္သံကို စိတ္ပ်က္မိပါသည္...ခင္ဗ်ားသားဟုတ္လား?ဟင့္အင္း ...အဲ့တာကြၽန္ေတာ့ရဲ႕ခ်စ္သူ...

~Ting tong

အဆက္မျပတ္ bell တီးသံေတြကလည္းစိတ္အေႏွာင့္ယွက္ ျဖစ္စရာေတြေပးသည္...Yeol စိတ္မေျပာင္းခင္အျမန္ဆံုး တံခါးဖြင့္ေပးလိုက္သည္...

Chanyeol ကအေပၚထပ္တံခါးနားေလးမွာ ေခါင္းအသာထြက္ၿပီးၾကည့္ေနမိတာေပါ့...ခဏေနေတာ့အိမ္ထဲဝင္လာတဲ့ omma....

"Byun baekhyun! ငါ့သားဘယ္မွာလဲ?ေျပာ..."

Hyun အက်ႌစကိုဆြဲကာ ထိတ္လန္႔စြာေမးေနတဲ့ omma....Hyun ဆီမွခနဲ႔သလိုရယ္သံတစ္ခ်က္...

"ခင္ဗ်ားသိရဲ႕သားနဲ႔ လာေမးမေနပါနဲ႔ YoungMee shi...."

သိရဲ႕သားနဲ႔?အဲ့တာဘာကိုေျပာတာလဲ?ကြၽန္ေတာ္ဒီမွာ႐ွိေနတာ omma သိတယ္ဆိုတဲ့သေဘာလား?

*CAGE*Where stories live. Discover now