~56~ real life ~

412 22 24
                                    

(P.o.v Harm)
"Weten jullie waar Sarah is" vraag ik aan Terra en Link. "Die ging naar buiten" zegt Terra. Ik knik even en loop dan naar buiten. Sarah praat met Ronald. Ik vind het wel Oke dat ze praten maar dan veranderd het praten. Ze zoenen elkaar. Ik gooi de deur open. "Sarah?! What the!" "Harm! Het is niet wat het lijkt" zegt ze. "Wat kan ik nou niet zien aan als jij met mijn vriend zoent" zeg ik en loop weer naar binnen. "Harm wil jij streamen" vraagt Milan. "Ja is goed" zeg ik en loop naar de opname plek. Ik krijg weer zo'n microfoon om. "Hoi" zeg ik tegen de kijkers. "We hebben 10 000 kijkers" zeg ik. "10 000 kijkertjes kijken naar dhd! 10 000 kijkertjes kijken naar de livestream" zingt Lotta die net een microfoon om heeft. "Ik doe mee" zegt ze. "Leuk liedje" lach ik. "OMG!" Een stem schreeuwt uit de gang, kort daarna hoor ik iemand rennen. Ik negeer het maar gewoon en kijk even naar Lotta. "Rocket leauge" vraag ik. Ze knikt. "Ik doe mee" roepen Milan en Duncan. (Ja duncan is er nu ook)  "Wij zijn blauw" zeg ik als het spel is opgestart. Ik geef een controller aan Lotta en pak er een voor mijzelf.

(P.o.v Terra)

Lotta is net weggegaan om even mee te doen aan de live stream. Ik loop door het gebouw en ben op zoek naar de wc. Ik kom bij de voordeur en ga even naar buiten. Als ik een rondje heb gelopen ga ik weer naar binnen. Als ik langs de stream plek ben gelopen hoor ik zacht geklop op de deur achter me. Ik draai me om en zie iemand staan die ik heel goed ken. "OMG" schreeuw ik en ren naar de deur. Ik open de deur en meteen word ik geknuffeld. "Wat doe jij nou weer hier" vraag ik. "Wat doe jij hier?" "Ik ben bij de 24 uur livestream" zeg ik. "Is die vandaag?" Ik knik. "Harm en Lotta zijn nu aan het streamen." "Wacht even ik ben zo terug" zeg ik en ren weer naar binnen. "Sarah! Kom even!" Sarah neemt even afscheid van Ronald en loopt dan naar me toe. "Dus jij en Ronald he" zeg ik plagerig. "Bok op"  lacht ze. "Geit af" zeg ik. "Maar wat is er" vraagt Sarah. "Kom er is iemand voor je buiten" zeg ik trek haar mee naar de deur. "Sarah!" Ook Sarah krijgt meteen een knuffel. "Wat doe jij hier" vraagt Sarah. "Ik ben op bezoek bij vrienden maar ik moest even boodschappen doen" zegt ze. "Maar jij bent hier dus ook?" "Nee ik ben nog thuis" zegt Sarah sarcastisch. "Domme vraag, maar ik moet weer verder. Doe de groetjes aan Lotta! Misschien zie ik jullie straks nog wel.. Doei" zegt ze en draait zich om. "Doei" zeggen Sarah en ik tegelijk. We doen de deur dicht en lopen weer terug naar binnen. "Weet jij waar de wc is" vraagt Sarah. "Nee die zocht ik ook al" lach ik. We lopen naar de keuken. "Ronald? Waar is de wc" vraagt Sarah. "achter de chillroom en dan linksaf" zegt hij. "Oke bedankt" zegt Sarah en we lopen samen naar de wc.

"Terra! Ben je hier" roept Link. Ik zit samen met Sarah en Mira op de zitzakken een beetje niks te doen. "Ik ben hier!" Link komt de kamer binnen. Kort daarna komen Lotta, Harm, Jeremy en Joost ook binnen. "Opschuiven" zegt Lotta en komt bij ons zitten. "Lotta je krijgt de groetjes" zegt Sarah. "Van wie?" "Selina" antwoord ik.

Hier neem dit.. De rest doet gezellig en ik zit hier op mijn kamer die veel te koud is dit te typen.. En  zit nu ook in het verhaal. Doei!

Whatsapp || Ft. Squad [voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu