Gledala sam u Harry-a ocajnicki se nadajuci da ce nesto predloziti.- Ne znam sta da ti kazem, osim ako neces da idemo odavde.-pogledao me je zabrinuto. Ali koliko god da je njegov pogled bio zabrinut ocekivala sam da ce biti zabrinutiji. Tayler bi.. 'Sta bi Tayler uradio ?' pitala sam samu sebe. Dosao bi i rekao mi da sam kurva? Zasto ovo mora da se desava bas meni? Zasto je to morao da mi uradi? On. Od svih ljudi na svijetu, on je odlucio da mi zabije noz u ledja. I to bas onda kada mi je najvise trebao.Zasto? - Darcy? Hoces li da idemo?- Harry me je prekinuo u razmisljanju. - Molim te.- tiho sam izgovorila. A njemu je, izgleda, samo to i bilo dovoljno.Brzo je ustao i pokazao mi da ga uhvatim pod ruku.Zaista to nisam zeljela.Ali onda mi se pogled sreo sa njegovim.Oci su mu bile pune brige, sto je i mene navelo da se zabrinem.Pazljivo sam prisla i uhvatila ga pod ruku. - Sve ce biti uredu.- prosaputao je. Da bar hoce..
Izasli smo iz restorana i desilo se nesto sto nisam mogla ni da zamislim. Svuda oko mene i Harry-a bili su novinari. Ali zasto? Od kad sam u Londonu ovo se nije desavalo. Toliko puta smo izlazili Momci iz 1D-a, Tayler i ja, i bas nikada nije bilo novinara. Zasto sad ovo?
-Harry da li je tacno da si tu djevojku doveo sinoc iz kluba?-pitao je jedan od novinara.
- Da li je tacno ono sto je tvoj menadzer rekao? Da li ti je ona stvarno nova djevojka?- Milion slicnih pitanja bila su mu postavljena i ja zaista nisam mogla da vjerujem. Nisam mislila da je Tayler u stanju da ikome kaze ovo sto se desilo. Pogotovo kad ne zna istinu..
Jedan od novinara me je uhvatio za ruku i odjednom obuzeo me je strah.Probala sam da otrgnem ruku iz ruke novinara, ali uhvatio me je previse jako. Pustila sam Harry-a pokusavajuci da maknem ruku novinara sa moje i uspjela sam. Okrenula sam se da se ponovo uhvatim za Harry-a ali njega nije bilo.Oko mene je bilo toliko nepoznatih muskaraca i jedino sto mi je padalo na pamet je da bi moglo da se desi isto sto se desilo i sinoc u diskoteci. Grlo mi se susilo.Dlanovi su mi se znojili.Idalje nisam mogla da nadjem Harry-a.Vrisnula sam kada sam osjetila necije ruke oko svojih ramena.Srecom, to je bio Harry.Klimnuo je glavom, sto je trebalo da znaci da je on tu.I da ce sve biti uredu.
-Molim te pojedi nesto.- rekao je Harry kada mi je u sobu donio tanjir pun hrane.Nisam mu odgovorila. Od kada smo dosli kuci, nisam progovorila. -Molim te. Barem pricaj samnom. Hoces da zovnem Danielle? Ili tvoje roditelje?-pitao me zabrinuto. Da li uopste postoji poenta zvanja mojih roditelja? Svi oni imaju djecu koja su manja od mene, i sigurno ih ne zanimam ja. A Danielle? Njoj bih morala toliko stvari da objassnim, a meni sada treba samo tisina. -Ovaj, akoo hoces, mogu da zovnem i Tayler-a. J-ja cu mu objasniti sve.- Osjetila sam jak bol u grudima u trenutku kada je izgovorio njegovo ime.Da se nismo posvadjali.. Pitam se da li bi bilo drugacije da zapravo nisam branila Harry-a ono vece? - Darcy, molim te reci mi sta da radim?- Harry je bio uporan. -Tisina.Treba mi tisina.- rekla sam tiho i zagrlila Tayler-ov jastuk.-Dobro.Ali molim te zovni me ako ti bilo sta..- -Hocu.- prekinula sam ga.Izasao je iz sobe i konacno me ostavio samu.
Sta cu da radim sa svojim zivotom?Sa Tayler-om? Da li cu, nakon svih onih rijeci koje je izgovorio da mu oprostim? Da li mogu da mu vjerujem? Da li je to zbog tableta koje uzima, ili ne uzima vise? Toliko pitanja, a ja nemam odgovor ni na jedno. Jedino sto sada osjecam je strah.Ne znam sa kim bih mogla da pricam, i cini mi se kao da ne mogu da vjerujem ni sopstvenim roditeljima.Morala sam da se smirim.Da skrenem misli sa svega sto se desilo.Ustala sam sa kreveta idalje drzeci Tayler-ov jastuk u ruci.Oh Boze, mirisao je tako dobro.Prisla sam polici za knjige i uzela prvu koju sam vidjela. Na njoj je pisalo "Da li zivis svoj san" . I to je bilo to. Tada sam zaista uspjela da dobijem odovor na svoja pitanja. Ne! Ovo nije zivot kakav zelim. Ni ovaj stan,ni grad, ni .. ni Tayler. Koliko god mi je tesko da to samoj sebi priznam. MIslim da ga idalje volim. ALi zasto bih ostala sa njim? Da li zelim da se udam za njega i da onda cijelog zivota smisljam opravdanje za sve sto sam uradila? Ne! Jastu koji sam drzala u rukama, sada se nalazio na podu. Izasla sam iz moje i Tayler-ove sobe trazeci telefon. Javicu majki da se vracam kuci. Ili je bolje da odem kod oca? Svejedno. Ovdje necu ostati. Ne vise. Ne nakon svega. Nakon svih onih grubih rijeci koje su iz Tayler-ovih usta izlazile kao da su zaista istina.Kao da je zaista tako mislio.
Usla sam u dnevnu sobu u kojoj su veci bili Niall, Harry i Tayler. Brzo sam uzela telefon sa stola i krenula nazad u sobu. -Darcy sacekaj!- Tayler me je uhvatio za ruku. Natjerala sam sebe da se okrenem prema njemu. - Harry mi je rekao sta se desilo.. Stvarno, stvarno mi je zao. Zasto mi to odmah nisi rekla?- Mozda zato sto mi nisi dozvolio.. zato sto si bio prezauzet nazivajuci me kurvom i govoreci novinarima da sam sa Harry-em. - Darc, ljubavi, molim te izvini.. Hajdemo da prosetamo. Ispricaj mi tacno sta se desilo. Prijavicemo ga u policiju! Ubicu ga ako treba !- povisio je ton i opet sam pocela da osjecam strah. Duboko sam udahnula -Dosta!- prekinula sam ga. - O cemu se radi ljubavi?- - O nama.-rekla sam bez ikakvih osjecanja. Predamnom nije stajao Tayler. Covjek koga upravo gledam u oci je samo njegaova sijenka. Osoba sa kojom ne zelim da zivim. Osoba koja me samo za ovo malo vremena sto sam ovdje razocarala vise nego sto me je Tayler razocarao tokom zivota. Cak mu ni sjaj u ocima nije bio isti. To nisu one iste zelene oci u koje sm se zaljubila. Ove su bile mracne, pune nekog prezira. A osmijeh? Naravno da nije bio isti. Od jnega zapravo nista nije ostalo. Promjenio se. A ova osoba koja je postao, povrijedila me je. Toliko da ne zelim da imam nista sa njim.Ne vise. - Sta sa nama Darc?- nije djelovao zabrinut. On nije bio zabrinut, a ja nisam osjecala nista. - Nas vise nema.- rekla sam tiho gledajuci ga u oci.Ocekivala sam da cu plakati. Ali nisam. Zasto ne osjecam nista? - Ima nas.- rekao je kro zube. -Nema Tayler. Nema. Odavno nas nema.Ovo..Ovo nismo mi.Nisi ti.Nisam ja. Ovako ne ide.Ovako ne zelim da zivim. Ne posle svega sto si rekao.- Harry i NIall su stajali u soku. Tayler je ispred mene pokusavao da shavti sta govorim. A meni idalje nije jasno zasto nista ne osjecam.- Darc, znas da sam bio ljut.Pijan.Nisam razmisljao. Znas da te volim. - uvjeravao me. - Kako iko moze voljeti, kako si ono rekao, odvratnu kurvu koja te je prevarila sa najboljim drugom. Kako iko moze voljeti kako si opet rekao kucku..- Sada sam vec osjecala mrznju. Mrznju pomjesanu sa strahom. - Ljubavi izvini. Stvarno nisam tako mislio.- - Prestani da me lazes. I da li je bitno jesi li mislio? Rekao si! I svaka tvoja rijec boljela me je kao da me neko probada nozem. A ono sto si rekao novinarima. Ono je prevrsilo svaku mjeru. Tada sam shvatila da te ja uopste ne poznajem. Cak i ako sam te nekada poznavala, sad te ne poznajem.I ne pokusavaj da mi obecavas da ces se promjeniti. Ne kada svi mi znamo da neces. - tek sada sam pocela da shvatam sta se desava. Oci su mi se lagano punile suzama i jedva sam uspjevala da ih zadrzim. - Darcy, molim te ne radi to. Treba da se vjencamo. Da imamo pune djece. Da zivimo u Italliji. Da je sve super.- pokusavao je da nabroji sve stvari koje je izmasta da bi smo mogli nakon vjencanja. - Ja to ne zelim vise. Ne sa tobom. - - Sta da kazem da se predomislis?- - Ako ne znas sta da kazes, onda nemoj reci nista.- Skinula sam prsten sa ruke i vratila mu ga. - Sacuvaj ga za neku koja nije kurva.- Bukvalno sam prosaputala. Harry i NIall su idalje stajali u cudu. NIall je imao suze u ocima. Okrenula sam se sa telefonom u ruci i otisla u sobu. Nesvjesno sam ukucala Danielle-in broj.
Sve moje stvari bile su u koferu.Cekala sam Danielle da dodje po mene. Ostacu kod nje nekoliko dana, a posle, ko zna..
Danielle je usla u sobu i strpljivo cekala da se pozdravim sa momcima. Niall me je posljednji zagrlio i kao i svi prije njega rekao da ga zovnem ako mi ista ikada bude trebalo. Sa Tayler-om se nisam pozdravljala. Ne bih to podnijela.Nisam ocekivala da se ovaj dan ikada dogodi. Ali bez obzira na to koliko ga volim, rekao je neke stvari, koje nije smio. Nisam zeljela da ovo bude kraj, ali jeste. Kraj je.
YOU ARE READING
Nisam smjela da se zaljubim u tebe
FanficDarcy je normalna 23-ogodisnja djevojka koja je srecno zarucena sa Tayler-om MCWilliams-om.Njihov zivot je bio savrsen sve dok se Darcy nije zaljubila u momka cijem je bendu Tayler menadzer.Da li ce Darcy naci nacin da se odupre tim osjecanjima?Da l...