Po śniadaniu wyszłam w towarzystwie przyjaciela na korytarz.
-Rose, Rose!- usłyszałam krzyki.
-Miona, co jest aż tak bardzo ważne, że wykrzykujesz moje imię na cały Hogwartu- zaśmiałam się.
-Rose to nie jest śmieszne. Chodź. Muszę ci coś pokazać- rzekła, po czym kiwnęłam Cedrikowi że potem pogadamy.
Hermiona zaprowadziła mnie do równoległego korytarza, gdzie zastałam również Rona i Harry'ego.
-Hej Rose- powiedzieli równocześnie.
-Cześć wam- uśmiechnęłam się.
-Dobra, do rzeczy- powiedziała Hermiona- Jak wiesz złożyłam pronumerację Proroka Codziennego.
-No i?
-No i dzisiaj przyszedł kolejny numer, a w nim był ten artykuł- wskazała mi na akapit w gazecie.
Drugie połówki reprezentantów Turnieju Trójmagicznego?
Już wspomniałam o niejakiej Hermionie Granger która zauroczyła dwóch reprezentantów Turnieju- Wiktora Kruma z Durmstrangu oraz Harry'ego Pottera z Hogwartu. Traz pora nadmienić coś o drugim reprezentancie Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart- Cedriku Diggory'm. Wokół wyżej wspomnianego bruneta zaczęła kręcić się nijaka Rose Smith. Cedrik Diggory często spędza czas z wyżej wymienioną dziewczyną. Ostatnio podczas rozmowy na Błoniach wyznała mu że się bardzo o niego martwi. Boi się że brunetowi coś się stanie. Ten pocieszał ją i twierdził że nic mu nie będzie. Należy jeszcze wspomnieć że podczas balu Bożonarodzeniowego Cedrik przyszedł w towarzystwie jednej z uczennic Hogwartu- Cho Chang, zaś Rose pojawiła się u boku jednego z bliźniaków Weasley. Czyżby również grała na dwa fronty jak jej przyjaciółka? Czy może to początek nowego uczucia? Czy ta para nastolatków stanie się kolejną słynną parą w Hogwarcie? O tym pewnie dowiemy się wkrótce.
- O co jej chodzi?- zapytałam.
-Widzisz, teraz wiesz dlaczego tak się denerwowałam-powiedziała Hermiona.
-Przecież między mną a Cedrikiem nic nie ma, jesteśmy przyjaciółmi, tak samo jak z Fredem.
-Tak samo jest między mną i Wiktorem oraz między mną, a Harry'm...
-Niby my gramy na dwa fronty? Chyba coś jej się pomyliło! Jak ona może takie rzeczy wypisywać! Skąd ona wie że rozmawiam z Cedrikiem na bieżąco?! Przecież ona nie ma wstępu do Hogwartu!
-Ja się tego dowiedziem! Ja się dowiedziem skąd ona bierze te wszystkie informacje! Ja...
-Dziewczyny rozumiem że jesteście teraz złe, ale może trochę ciszej. Ludzie się na nas gapią- powiedział Ron.
CZYTASZ
Jesteś Tylko Moja ✴ Cedrik Diggory ✔
FanficSpojrzałam mu w oczy i już wtedy wiedziałam kim dla siebie będziemy. Mimo to nie żałowałam tej decyzji. Bo w końcu uczymy się na błędach, prawda? ❗ UWAGA ❗ Pisałam tą książkę w wieku 13 lat, więc pojawia się wiele błędów i niedopracowanych opisów...