❀Tanıtım❀

178 12 6
                                    

Ağustos 2013  

 Ödül töreninden çıktığımda üzerimde büyük bir yorgunluk vardı. Teen Choice Awards'ın sunuculuğunu yapmak gerçekten zor bir şey olmalıydı. Kendimi yatağıma attığımda telefonum titredi. Telefonumu elime aldığımda Twitter'dan bir bildirim geldiğini gördüm. 

 Niall Horan artık seni takip ediyor!

 Yazıyı okuduğumda kaşlarım hafifçe yukarı kıvrıldı. Niall'ı Haziran ayında takip etmeye başlamıştım ve bu akşam onlara ödüllerini takdim ederken ufak bir tanışma yaşamıştık. Sarışın çocuğu seviyordum, benim favorimdi. Beni takip etmesine sevinmiştim. Ona bir mesaj yazmayı düşündüm. Belki daha düzgün bir şekilde tanışabilirdik?

 "Hey, Niall! N'aber?" Bu mesajı yazarken bile elim titremişti. Evet, sarışın çocuğu seviyordum. Ve evet, diğerlerini de seviyorum. 

 Bana cevap veremeyebilirdi çünkü muhtemelen şuanda binlerce hayranı ona mesaj atıyordu. Ben Niall'dan mesaj beklerken yeni bir bildirim geldi. Bildirimi açtığımda hiç beklemediğim bir şey ile karşılaştım.

 Zayn Malik artık seni takip ediyor!

 Zayn'i takip etmiyordum, hayır. Ama onun tarzını ve kişiliğini seviyordum. Onu geri takip ettim ve profilinde gezmeye başladım. Bir sevgilisi vardı, bunu biliyordum. Perrie Edwards. O bir şarkıcıydı ve kızın grubunu dinlemeyi seviyordum. Ben Zayn'in profilinde gezerken yeni bir durum paylaştı.

"Vay canına, çocuklar! Yeni takipçime bir bakın; Lucy Hale! Biliyorum, çok havalıyım. xx"

***

  Evet, ilk hikayemle karşınızdayım! Bu bir Lucy Hale&Zayn Malik FanFiction olacak. Yeni bölümlerde neler olacağını göreceğiz. Oylarınızı ve yorumlarınız bekliyorum :3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 02, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Behind The BoybandHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin