Okula girdim arkamdan koşma sesleri geliyordu. Tam arkamı dönüp bakacakken Kaan bana çarptı ve ben yere düştüm. Erdinç yine Kaan'ı sinirlendirmişti. Kaan'da onu yakalamaya çalışıyordu.
-Özür dilerim. Özür dilerim. Özür dilerim sevgilim. Hep bu salak Erdinç yüzünden! diyip beni yerden kaldırdı.
-Tamam bir şeyim yok. diyip uzattığı elinden tutup kalktım. Elimdeki kitaplar yere düşmüştü. Onları toplamaya çalışırken Kaan önüme geçti ve açılan göğüslerime bakıyordu. Kendine engel olup bakmayı kesince bana yardım etmeye başladı ve birlikte kalktık. Dudağımdan uzunca öptükten sonra sınıfa girdi. Bende sınıfa doğru ilerlerken arkamdan bir ses geldi.
-Handee !
Arkamı dönüp baktığımda bana bağıran kişinin Canberk olduğunu gördüm. Sonra ekledi:
-Kaydımı yaptırdık. Senin sınıfındayım. diyerek güldü.
-Oh iyi o zaman hadi sınıfa gidelim.
Kaan'ın görmemesi için onu önden yolladım, sonra içeri ben tam girecekken Kaan bana Canberk'in kim olduğunu sordu ve bende yeni komşumuz olduğunu açıkladım. Bizi konuşurken görmüştü sanırım. Komşumuz olduğunu duyunca biraz kızmıştı. Sınıfın yanındaki koridora doğru itti beni. Sonra karşıma geçip beni kendine çekti ve öpmeye başladı. Nefesimi kontrol edememeye başlamıştım. Sanki ilk defa öpüşüyordum. Ardından Kaan göğüslerimi ellemeye başlayınca artık uzaklaşmam gerektiğini anlayarak geri çekilmeye çalıştım ama Kaan izin vermedi. ''Hoca gelip bizi burada görürse fena olur.'' dedim. Ama her şeye bir cevabı olduğu gibi buna da bir cevabı vardı; ''Bütün hocalar bugün izinli.'' dedi ve tekrar dudağıma yapıştı.
-Sen nerden biliyorsun ? dedim safça.
Biraz güldükten sonra gözlerimin içine bakıp, ''Bu okulun sahibinin babam olduğunu unuttun herhalde sevgilim?'' dedi. Ah nasıl unuturum Kaan'ın babası çok zengindi ve üstüne üstlük Demir Koleji'nin sahibiydi. Okulun adından da belli olduğu gibi... Bense çok şanslıydım, okulun sahibinin oğlu benim sevgilimdi. Hoş benim para da gözüm yoktu ama olsun sonuçta okulda bana kimse ters cevap veremiyor, kimse bana sataşamıyordu. Çünkü Kaan okulun sahibinin oğlu ve onun yanı sıra çok kaslı bir vücuda sahipti. Sevgilim olduğu için de kimse bana sataşmaya cesaret edemiyordu. Bu da benim hoşuma gidiyordu. Bu arada beni hala öpüyordu. Kaan'ın beni öpmesinden çok zevk alıyordum...
Biz Kaan'la 3 yıldır beraberiz ve birbirimizi görmeden bir gün bile geçiremiyorduk. Birlikte çok zaman geçiriyorduk ve hala aşkımız bitmemişti aslında. ''Çok birliktelik tez ayrılık getirirmiş.'' diye bir söz var biliyorum ama biz beraber oldukça aşkımız daha da artıyordu.
Kaan okulun basketbol takımının kaptanıydı. Her sene liseler arası turnuvalarda şampiyon onlar olurlardı. Bu sene de şampiyon olmuşlardı ve bir hafta sonra şehir dışına turnuvaya gideceklerdi. Her sene gidiyorlardı ve ben ondan ayrı kalınca sanki kendimi yarım hissediyordum. Onu bir haftada o kadar özlüyordum ki o buraya gelince 2-3 gün Kaan'ın evinde kalıyorduk. Tabii ayrı yataklarda. Bu arada Kaan'ın evi derken, ona ayrı özel bir evi vardı. Ailesinden sıkılınca orda kalıyordu. Kaan'ın babası çok yoğun ve meşgul bir adamdı. Evden çok erken saatlerde çıkıp çok geç saatlerde eve geliyordu. Annesi ise psikologtu. O da bütün gün evde yoktu ama babası gibi geç saatlerde eve gelmiyordu. En azından Kaan annesini görebiliyordu.
Telefonumun titremesiyle kendime geldim ve Kaan' ı kendimden ittim. Telefonuma mesaj gelmişti. Açıp okuduğumda ise şöyle yazıyordu; ''Beni çok etkiliyorsun. Bugün beni büyüledin. Okul çıkışı bir şeyler yapalım mı ?'' Kim yazmıştı bunu? Kaan mesaj geldiğini duyunca elimden telefonumu aldığı gibi mesajı okumaya başladı.
-Bunu o piç yazdı değil mi ? diyerek sınıfın içine girdi. Ben arkasından koştum ve sınıfa girdiğim gibi Canberk yerde yatıyordu ve Kaan onu tekmeliyordu. Koridora baktım ve Erdinç ile Buse Koridorun sonunda bir şeyler konuşuyorlardı, tam Erdinç Buse'yi öpecekken Erdinç'e bağırdım:
-Erdinnç ! Koşş çabuk ! dedim ve dediğim gibi Erdinç'in yanımda bitmesi bir oldu. Ardından ekledim; ''Kaan'a engel ol lütfen!'' dedim ve Erdinç sınıfın içine girip Kaan'ın belinden tutup geri çekti. Ardından onu dışarı çıkartıp konuşmaya başladı. Bende Canberk'in yanına gidip onu yerden kaldırınca Erdinç sınıfın kapısından kafasını uzatıp bakınca bunu yapmamam gerektiğini anlamıştım...
MULTİMEDYA DA KAAN VAR.. ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Romantik Odunum
RomanceBen Hande Durmaz... Romantik ve bazende çok fazla odun olan bu sevgilimle nasıl başa çıkabileceğimi bilmiyorum. Yoksa artık onu sevmiyor muyum? Canberk... Hayatımda gördüğüm en düşünceli ve en iyi erkek. Canberk ve Kaan arasında seçim yapmam zor ol...