11.BÖLÜM - GEBEALBU TARZI OPERASYON

781 58 77
                                    


Buğra Akın'ın Ağzından;

Kafamdaki sızıyla inleyerek gözlerimi açtım. Sanki üzerimden vinç geçmiş gibi hissetmem yüzde kaç normaldi? Ne oldu lan bana? Yattığım yerde doğrulup alnımı ovuşturdum. Gözüm hemen yanımda boylu boyunca uzanan Murat'a takıldı. Zor da olsa uyandırdım. 

"Ne oldu lan bana?" diyerek yattığı yerden kalktı ve başını tuttu. 

"GeBeAlBu oldu abicim. Ne olacak başka?" dedim yüzümü buruşturarak. GeBeAlBu... Okuldaki herkes onları böyle çağırıyordu. Kendilerine verdikleri adın saçmalığına bakar mısınız? 

"Oğlum..." dedi ayağa kalkıp. Sonra Karen'in  yatağına baktı. "Lan! Karen nerede!?" Onun bağırışıyla Karan hızla odaya girdi. 

"Ne oluyor lan?" 

"Karen yok." dedim panikle. Ayağa kalktığımda gözlerim karardı ve Murat son anda kolumdan tuttu. "Oğlum Buse kafama 8 kez tavayla vurdu. Ölmek üzereyim." 

"Ne demek Karen yok? Ne demek Buse kafama tavayla vurdu? Ne oluyor oğlum?" 

"Karen'i kaçırdılar." dedi Murat inanamazmış gibi.

"Abi 3 kızın üstesinden gelemediniz mi?" dedi Karan bıkmış bir edayla. Karen'in yatağına oturup başını ellerinin arasına aldı. "Biz bu kızları nereden bulduk?" 

"Allah belamızı verdi sanırım." dedi Murat da. 

"Ne yapacağız şimdi?" 

"Ne yapabiliriz Buğra? Gidip alacağız Karen'i."

"Oğlum kızı alabilmek için ağzımıza sıçtılar. Şimdi nasıl alacağız? Verecekler mi o canavarlar?" 

"Sıkıyorsa vermesinler." Tam o sırada içeriye kucağında Almira ile Egehan girdi. Biz şaşkınca ona bakarken Almira'nın gözlerinin kapalı olması iki kat daha şaşırtıcıydı. 

"Egehan?" Egehan anlamsızca kendine bakan Murat'a hata yapmış küçük bir çocuk gibi baktı. 

"Abi bayıldı ya." 

"Nasıl bayılttın oğlum kızı?" Ben bağırırken Karan yataktan kalkıp Almira'yı oraya yatırmasını söyledi. 

"Lan bak bu köpeklerden çok korkuyor tamam mı?" dedi Almira'yı yatağa bıraktıktan sonra. "Bir baktım GeBeBu bir çavulla arabaya bindiler Berk de yanlarında anladım Karen'i kaçırdıklarını. Sonra ben de aldım bunu yan komşunun bahçesine soktum. Köpek bir anda havlamaya başlayıp bize doğru koştuğunda korkudan bayıldı. Bayılınca ben de dedim ki bari boşuna gitmesin şunların akıllarını başlarına getirecek küçük bir oyun yapalım." 

"Bu kızlar bize hiç iyi gelmedi farkındasınız değil mi?" dedi Murat dehşet dolu bir sesle. "Ulan biz kendi halinde insanlardık. Böyle deli değildik."

"Ama artık deliyiz." dedi Karan. "Bizi onlar delirtti." Sinirliydi. "Ne var aklında?" Egehan şeytani bir sırıtışla hepimize teker teker baktı. 

"GeBeAlBu tarzı bir operasyon yapacağız." 

***

Gece Güven'in ağzından;

Eve girdiğimizde Berk Abi uyuyacağını söyleyip Karen'i kucağına aldı ve yatak odasına gitti. Biz onların arkasından sırıtarak bakarken -aslında saçmaydı çünkü Karen hala baygındı Buse öküzü nasıl geçirdiyse- Berfu konuya bodozlama girdi ve neler yaptığını anlattı. Biz buna kahkahalarla güldüğümüz sırada üçümüzün de telefonuna mesaj geldi. Kaşlarımızı çatarak aynı anda telefonlarımıza baktık. Karanlar ile açtığımız whatsapp grubuna mesaj gelmişti. 

Platonik #Watty2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin