Capitolul 1

170 12 2
                                    

Buna, numele meu este Melisa. Am sa va povestesc pe scurt ceva despre mine.
-am 17 ani-
-am 1.70-
-am parul saten-
-ochii căprui-
-mai multe o sa aflați pe parcurs-

*FLASHBACK*

-Mamii mamii , mai avem mult pana ajungem la tuși?? spun eu plictisita.

-Nu puiul mamei , mai avem puțin. spune mama.

-Yeeey! Abia aștept sa ma joc cu Vanessa! spun eu fericita.

Și de aici , totul a fost întuneric. Numai dureri pe toată pielea simțeam. Numai negru. Peste tot.

Ma trezesc la spital , unde lângă mine erau câteva asistente , care m-a mai verificau din când in când.

-Unde sunt părinții mei? întreb eu speriata.

-Pai cum să-ți zic... părinții tai... a-au murit. mi-a zis una dintre cele doua asistente.

Șiroaiele de lacrimi îmi cuprind toată fața la vestea pe care am putut-o auzi.

O vreme m-au crescut bunicii , pana la vârsta de 6 ani , când ei au murit și eu am fost abandonată la orfelinat.

*END FLASHBACK*

Încerc să-mi revin, după acea amintire neplăcuta, acea zi blestemata.

Am o prietena pe care o cheamă Sabrina , in vârsta de 15 ani , bineînțeles mai mică ca mine , care a avut parte de același incident.

Vine la mine in camera și îmi spune:

-Buna Melisa!! Am venit sa îți dau cea mai tare veste: O sa vina trupa One Direction sa cânte aici !! Și au dat anunț ca o sa adopte pe cineva!imi zice ea super fericita.

-Mda bine, du-te jos ca vin și eu imediat. ii răspund eu plictisita.

Îmi iau o pereche de blugi negri tăiați la genunchi , o pereche de tenesi albi , un tricou negru cu floricele albe și parul îl prind intr-o coada.

Atâta agitație și gălăgie pentru o trupa care o sa fie super plictisitoare , dar o sa treacă și asta.

Acum cobor scările pana jos, când apare in fata mea unul dintre băieții din trupa : Liam. Așa cică îl cheamă .. in fine.

-Îmi poți spune te rog unde este baia? Dacă nu te deranjez.. spune Liam.

-Nu, este pe dreapta. ii răspund eu nepăsătoare.

Liam's POV

Ce fata minunata , cel puțin așa mi se pare mie. După concert am sa le spun și băieților pe cine adoptam , sper sa fie destul de încântați.

Se termina și concertul, pana cand sunt strigată de Sabrina:

-Mel , te striga d-na Ross! ma striga ea din spate.

Intru eu in biroul d-nei Ross , unde văd și trupa One Direction așteptându-mă.

-Felicitări domnișoara Spicer , ați fost adoptată de către trupa One Direction! exclama ea.

Melisa's POV

Cum?? Oare e adevărat ce am auzit?? Nu-mi vine sa cred ... sunt adoptată a-6-a oară ... după atâtea pedepse și certuri ... oare ce sa zic? Ce sa răspund? Sunt așa confuza...

Pana la urma găsesc ceva sa le zic.

-Acum o sa faci parte din familia noastră, o sa te cheme Melisa Payne. îmi spune Liam cu o voce fericita.

Hmm, ce ciudat, exact cu același băiat m-am întâlnit și pe hol, in fine.

Imi fac bagajele și îmi iau la revedere de la d-na Ross și de la Sabrina.

SPER SA VA PLACA!! Dați like dacă va place, dacă nu, asta e. Îmi cer scuze dacă sunt greșeli gramaticale.

Adoptată de One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum