-Zoé.... Beléd zugtam! Kár hogy eszt nem merem kimondani mikor ébren vagy. Én sese bántanálak meg szándékosan. És nem tudom hogy mivan velem. Mikor a közelemben vagy boldogabb vagyok. És azok a gyönyörű kék szemeid... -ahhh de cukii.. De most mit mondjak?
-Neked sokkal szebb szemid vannak -itt hallotam hogy felugrott. Majd kinyitottam a szemeimet. Egyből elröhögtem magam attól hogy Nash milyen fejt vágott.
-Te fent voltál?? -kérdezte kikerekedett szemekkel.
-Ahham- bologattam még mindig röhögve. -és nagyon cuki vagy meg minden de nem állok készen egy kapcsolatra. Meg még alig ismerlek.-mosolyogtam rá.
-Akkor ismerjük meg egymást! Zoé! -gugolt le elém.
-Meg akarod kérni a kezem? -röhögtem és persze ő is elnevette magát
-Még nem. -kacsintott majd folytatta - Eljönnél velem egy randira? -kérdeszte csillogó szemekkel. A nyakába ugrottam. Meglepődtem a tettemen de ő is mert nem számitottrá így hátra estünk.
-Szivesen elmennek veled egy randira Greier. -nyomtam puszit az arcára. Miután feltápászkodtunk vissza feküdtünk és aludtunk.Reggel szokás szerint az ébresztő keltett. Kinyomtam és mentem a gardrobhoz fehérneműért és mentem fürödni. Miután végeztem felvettem a csipkas fehérneműt átballagtam megint a gardrobba és ruhát kerestem. Kinyitottm az ablakot és egy kicsit hüvösebb levegő jött be ezért gondoltam valami melegebbet veszek fel:
Miután felöltösztem megint vissza mentem a fürdőbe és oldalra fontam a hajamat. Egy kis szempillaspirált meg tust tettem föl és késznek nyilvánitottam magam. Kimentem a fürdöböl és megláttam Nash vigyorat. Basszus! Elfelejtettem hogy itt van!! Én meg fehérneműben mászkáltam. Na meg pont belát a gardrobba.. És nem csuktam be az ajtót...
-Mióta vagy fent? -kérdesztem kikerekedett szemekkel és éreztem, hogy elvörösödök.-Mióta csipogott a kibaszott ébresztő. De nem bántam meg -perverz vigyora engem is nevetésre késztetett. Felvettem a táskám a vállam ra és lefelé indultam.
-Ha kell reggeli akkor igyekezz! Szerintem Adam ad nektek ruhát. Én meg adok a csajoknak. -mondtam majd kiléptem az ajtón. Lementem a konyhában és csináltam rántottát mindenkinek. Nash jött le a többiek még bisztos alszanak. -Egyél nyugodtam megyek felkeltem a többieket. - vettem elő 2 tiszta serpenyőt és elindultam. Nash csak mosolyogva figyelt. Oooh de cuki a mosolya.
Felmentem majd megáltam a lépcső tetején és elkezdtem egymásnak ütni a 2 serpenyőt. Mindenki futva jött ki a szobából és túl komásan. Nem értették mivan.
-Jó reggelt mindenkinek! Kész a reggeli! Csajok nektek adok ruhát. Adam meg bisztos adakozik a haverjainak.-Ja majd adok nekik amint kinyirtalak és zabáltam.- mondta morcosan Adam.
Elkezdtem futni a 2 serpenyővel és utánnam meg Adam. A konyhába futva gyorsan letettem a serpenyőket majd a nappaliba futottam és rá estem a kanapén szunyokálo Mattre.
-Mi a faszom? -pattantak ki hirtelen a szemei. -Zoé! Ez mire volt jó??? -kérdezte idegesen.
-Csak Adam kergetett és itt landoltam. -mosolyodtam el majd nyomtam egy pusztít az arcára -Csináltam reggelit! Szoval emeld meg a valagadat és gyere enni mert kihűl.
-De haza kéne mennem ruhátcserélni. -mondta unottan.
-A fiúknak Adam ad ruhát szóval gyere csipke jozsika. -elröhögre magát és mentünk enni.A suliba érve elváltak az útjaink a 3 jo madártól és mi 4-en mentünk be a terembe. Biosz... Utálom. Bianka mellettem ül és jegyzetel amig én halálra unom magam. Az óra felében Bia egy cetlit csúsztat nekem át. Elolvastam és levakarhatatlan vigyor ült arcomon
,,Tegnap Cameron megcsókolt és aszt hiszem tetszik nekem..."
Azonnal vissza írtam:
,,Jujj de cukik lennétek:D Amugy nekem meg randim lesz ."
Vissza csúszttattam a papírt és amint elolvasta rám nézett és el vigyorodott. Azomban kaptam egy cetlit ami a hátsó sorból jöhetett mert nekem dobták.
,,Szia angyalom! :* nem fájt mikor ledobtak az égből? :3
Amugy Tayler vagyok. Hátsó sor 2.oszlop és épp téged nézlek ♡♡"
Azonnal oda nésztem és télleg engem nézett. Elég helyes volt de a dumája.. De azért vissza írok.
,,Szia nem, az nem fájt de meghorzsoltam a térdem mikor kimásztam a pokolból. :* "
Vissza dobtam neki. Előre fordultam és egy hangos röhögést hallotam. Igen Tyler volt az és épp a cetlit olvasta.
-Mr. Fox! Mi olyan vicces? -ájj! Fox?? Mint Sophi?
-Semmi tanárnő. Elnézést.
-Bia! Tyler nem Sophi testvére? -suttogtam barátnőm fülébe.
-De az miért? -érdeklődött.
-Asziszem kikezdett velem.
-Hogy mi??? -suttogva kiabált. Éreztem hogy a hajmba repült valami. Hát igen egy papir fecni Tylertől.
,,Rólam van szó angyalom? Szünetben a könyvtárban tali? ♡"
Ugy ültem hogy Tyler ne vegye észre hogy megmutattam Biának.
-Uram isten. Mi lesz Nashal?
-Nem megyek el. Meg is írom neki.,,Bocsi a barátaimmal a bátyámmal és az UDVARLOMMAL leszek szünetben. :* "
Vissza is dobtam nem kellet sok már is jött vissza.
,,Aucs.. Ez fájt. Én is udvarlod leszek rendben? :* És amugy ki az udvarlod ha szabad kérdeznem? "
Miért érdekli egyáltalán? És én mért toborozom az ilyen barmokat? Ahj.....
,,Nash Greier. De mért érdekel? "
,,Hogy milyen könnyű lesz megszerezni. Nashnál sokkal jobb vagyok. És kérlek gyere szünetben a fiú öltözöhoz! ♡"
Nem tudtam neki vissza irni mert kicsengetek. Gondolkoztam, hogy menjek-e vagy nem. Végül ugy döntöttem, hogy megyek de Biankának mondtam hogy a cetlit adja oda Nashnak. Jól tettem.....mert megbántam, hogy találkoztam vele..
ESTÁS LEYENDO
Az új lány {N. G.}
Fanfic~~~ELSŐ TÖRTÉNETEM előre bocsánatot kérek~~~ FIGYELEM! +18-as jelenetek és káromkodás van benne. Mindenki saját felelősségére olvassa. Mert én nem vállalok senkiért. "-Tetszel.... "-mondta Nash és mélyen egymás szemébe néztünk. -Te is tetszel de...