Auto distrugere

42 10 2
                                    

- Raina, hai la masa! Vocea calda a mamei a scos-o din lumea carti pe care o citea. 
- Acum mama! Cecilia dormea pierduta in lumea viselor *Probabil il viseaza pe Stefan* gandul o facu sa zambeasca. O smuci incet, soptindu-i numele, urmata de vesnica fraza =Inca 5 minute= . Raina era insistenta asa ca prietena ei a trebuit sa se trezeasca. 
- Nu o sa-ti vina sa crezi ce vis frumos am avut, l-am visat pe...
- Stefan?
- Da! Au chicotit si au lecat impreuna la bucatarie.
Raina a reusit sa treaca peste despartire usor datorita Ceciliei, care a vorbit mai mult despre cat de reusita este relatia ei si asta a facut-o sa uite durerea. 

**
- Sunt dezamagit de tine! Armen zacea pe podeaua fierbinte a camerei de tortura, in timp ce stapanul lui se invarte in juru-i.- Uita-te la tine! Erai cel mai bun inger negru...acum nu esti decat o marioneta nefolositoare... si ce s-a intamplat cu aripile tale? unde este acel negru pur ? Te-ai inmuiat!  Armen isi aduna fortele si se pune in genunchi, implorand iertare.
- Imi pare rau stapane! Imi pare...
- Taci!! Nu esti demn de iertarea mea! Daca o vrei, pleaca de aici si fa-ma mandru! Ingerul si-a adunat puterile si a zburat, plin de durere. 
Sariel o privea pe Raina, desi si-a facut treaba bine, era ingrijorata pentru Armen care nu a mai venit de ceva timp. Intr-un final, i-a simtit prezenta in camera si s-a intors pentru a-i vedea chipul, insa privirea i sa intunecat cand a vazut ranile pe care le avea. Aceasta s-a apropiat incet, dar el s-a prabisit la pamant. Sariel s-a apropiat, daca era mort se transforma in demon, si-a folosit o parte din putere pentru a-l salva, dar in loc de o cicatrice acum avea o pana alba care il proteja. Armen s-a trezit si i-a vazut chipul ingerului alb de langa ei, panica l-a acaparat....
- Ce mi-ai facut?
- Te-ai trezit! 
- Ude sunt?
- In panoul de control! Acesta se linisti si respra adanc, isi intinse aripile bine-odihnite si observa pana alba care radia printre cele negre.
- Sariel! Aceasta s-a intors crezand ca ii va multumi.
- Da!
- Ce este asta! o priveste insistent si ii arata pana alba.
- Este o urma! Fiindca te-am salvat!
- De ce ai facut-o ?
- Eu...
- Nu am nevoie de ajutorul tau, asa ca nu mi-l mai oferi! Pentru mine ce ai facut tu nu inseamna nimic!
- Stiu! Sunt un inger al binelui, nu puteam sa te las asa!
- ...
- De ce ma urasti atat de mult?Ce ti-am facut?
- Stapani nostri se urasc! De ce am fi noi prieteni! Acum imi vei spune ca al tau e bland si ca nu ar rani pe nimeni, dar te inseli. Nu vom fi niciodata prieteni! Sariel isi stapani cu greu lacrimile si il lasa pe Armen sa o controleze pe Raina.
In al 9-lea cer se afla stapanul lui Sariel care o privea cu mila.
- Stapane!
- Sariel!
- De ce a plecat Armen in rai?
- El a ales sa faca asta! E deciia lui!
- Ce fel de inger era?
- Era un serafin! Si isi iubea semeni! Dar a fost ispitit de formula!

***
- Raina! Raina!
- Ce vrei?
- Ghici ce?
- O sa pleci si o sa ma lasi sa citesc?
- Nu! Si mai bine! Stefan nu se mai muta! Yeeey
- Felicitari! Sa va tina! Pa!
- Nu te bucuri?Eu da! Raina isi da ochii peste cap si lasa cartea stiind ca nu mai are sanse.
- Da ma bucur!
- Acum este cu Conan...Scuze nu am vrut sa aduc vorba de sti tu cine!
- Sunt ok! Am..trecut peste!
- Atunci vei veni cu mine si printr-o simpla coincidenta, ne vom intalni cu ei!
- Ii place mai mult in casa!
- Haide! nu ai mai iesit de o saptamana!
- Ce sa fac afara! Cecilia facu fata de catelus jumatate de ora ca mai apoi sa plece in parc.
Cele doua s-au plimbat prin parc si absolut "Intamplator" au dat de cei doi. Conan se uita la ea fara sa scoata un zgomot, iar ea il evita. 

**** 
Inima lui Armen batea la maxim, acea pana pare ca a spart o bucata din barajul ce ii tinea sentimentele in frau, o simti pe Sariel in spatele lui si inima ii batea de 2 ori mai repede. Linistea s-a asternut o perioada intre ei insa a fost sparta de Armen care nu isi mai putea controla bataile inimi:
- Unde ai fost?
- In rai!
- Am avut de lucru si tu mai lasat singur!
- Eu am lucrat singura o saptamana, tu doar 2 ore pamantesti!
- Aha! Linistea isi facu din nou aparitia, insa Armen parea de nerecunoscut, acel baraj era crapat se distrugea.

In lupta cu mine.. (Finalizat)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum