6.Fındık Faresi

538 33 4
                                    

Aydın Kurtoğlu-Tüh Tüh

****

Elimdeki valizi zar zor önümdeki arabaya koydum.

He siz şimdi ne olduğunu merak ediyorsunuz.Açıklayayım.

Pamir öküzüyle Wish Hotel'deki sosyete toplantısına gidiyoruz.Hemde tam iki günlük bir toplantıya.

Ahmet Bey,Pamir'e arabasını geri vereceğini söyleyince hemen kabul etmişti.Eh tabi ben ona göz kulak olmakla sorumlu olduğum için gitmek zorundaydım.

Valizi yerleştiremeyince sesimi yükselterek arabaya vurdum.

-Yardım etsene!İnsan var burda!

Arabanın kapısı açılınca onun geldiğini anladım.

-Bir şeyi de yapsan şaşarım zaten.Çene bol, işe gelince fos.

Gözlerimi devirdim.

-Benim işim valiz taşımak değil!

Bir şeyler mırıldandı.Zaten dünden beri onun 'çalışmaktan nefret ediyorum' triplerini dinliyordum.

Ona aldırmadan ön koltuğa geçip oturdum.Birkaç saniye sonra o da sürücü koltuğundaki yerini aldı.

Emniyet kemerimi taktım.Ona baktığımda o takmamıştı bile.

-Kemerini takmaya ne dersin?

Bana bakmadan cevap verdi.

-Hiç tarzım değil.Yetmişlik amcalar gibi emniyet kemeri takamam ben.

Ben bu adam gerizekalı diyorum ama beni dinlemiyorsunuz hiç.

-Emniyet kemeri takmak için yaş sınırı yok, seni zeki şey.Şimdi tak şu kemeri.

-Ne oldu!Yoksa korktun mu bana bir şey olur diye!

Hafifçe sırıttı.Araba kullandığı için bana dönemiyordu.

-Evet korktum tabi.Eğer kaza yaparsak ve sen bayılırsan falan benim de ölmem olası.Çıkar ilişkisi diyelim biz ona.

-Hmm buna üzülmeli miyim?

Yalandan dudak büktü.

-Hadi gevezeliği keste tak şu kemeri.

-Araba kullanıyorum şimdi.Sonra takarım.

Gözlerimi devirdim.Kendi kemerimi çıkardım.
Elimi onun önünden geçirerek kemeri tutmaya çalıştıģımda araba yalpaladı.Aniden vücudumu onun üzerine bulunca kendimi geri çektim

Sadece başım onun tarafındaki kapıya gelecek şekilde üzerine uzanmış gibi olmuştum.

-Ya ne yapıyorsun kızım sen?Kaza mı yapmamı istiyorsun!!

-Asıl sen manyak mısın?Kemerini takacağım.Ne diye direksiyon hakimiyetini kaybediyorsun?!

Arabayı sağa çekip kendi kemerini taktı.

-Oldu mu!!??

Bana bağırarak söylemişti.

-Oldu!

Kendi kemerimi taktım.Ona kaşlarımı çatarak baktım.Kesinlikle bu yol çok yorucu olacaktı.

Birkaç dakika sonra o yola odaklanmış,ben de kulaklığımı takmış müzik dinleyerek yola devam ediyordum.

Yolun kenarındaki ağaçlar beni gülümsetmişti.Yol baştan sona kiraz ağaçları ile kaplıydı.Hepsi bembeyaz çiçek açmıştı.

Vaktim olsa iner ağaçların arasında tur atardım.Hafifçe tebessüm ettim.

GELİNCİK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin