Noul Baiat

1 0 0
                                    

That's a story about my cold soul.
Eu sunt numita "Regina de ghiață , de de? pentru ca sunt incapabila sa iubesc sau sa simt ceva ,emoțiile nu le simpt si nici nu ma pot îndrăgosti atât de repede de cineva .
Sunt ceva mai special decât cei lalti oameni .
Eu M'am născut cu retromemorie ,da a-mi aminteat tot .
Așa ca aum am sa ma joc cu cuvintele .

07:00.
Este prima zi de școală si nu cunosc pe nimeni ,si nu cunosc nici orașul tot ce stiu este ca sunt in clasa cu idolul meu BamBam .
Încerc sa par cat de distanta pot ,nu sunt genul de persoană care sa comunice atât de mult la prima vedere cu cineva .
Stau in banca ai ascult muzica când vad un băiat înalt cu ochii negri si parul blond se apropie de mine .

:Hey , eu sunt Bam , tu ?
Me: Eu sunt Rissa .
Bam: Si cum de ai ajuns aici ? Sper sa'ti placa in noua ta școală .
Me: Mama mea a vrut sa ma mute aici si da o sa ma simpt bine .
Orele au trecut destul de repede fiind si prima zi de școală ,ma îndrept spre un hotel pentru a rezerva o camera , fiind ca mama mea a plecat înapoi in tara ,așa ca ar trebui sa rămân aici .
Mergând ușor simot cum doua perechi de mâini apar in fata ochilor mei si ma intreaba .

??:Cine este?
Me:Ahmm? nu stiu .
??:Mai încearcă .
Me: serios ,chiar nu stiu .
??: Of sunt eu bambam .
Me: ahh.
Pov's:Bambam.
De când am vazuto mereu ma gândesc la ochii ei căprui ,este atât de frumoasa ,dar nu știu daca si ea ma place așa cum o fac si eu ,cei drept este ca din prima zi sa ma îndrăgostesc de cineva este weird dar ochii ei ,parul frumos și pielea delicata ma face sa înnebunesc .

Am rezolvat de rezervat camera de la hotel lasandu-l oe bam in fata hotelului si ei plecand in camera ,odată ajunsă cad obosita in pat si incep sa adorm .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 01, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Regina castelului de ghiata .Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum