●Παρτυ Μερος 3●

107 13 2
                                    


Μερια Emilys❤

"Τωρα για πες μου τι θελεις?" Του ειπε η Sara και τον κοιταξε στα ματια..
"Εσενα" της ειπε αυτος και την πλησιασε..
"Εμενα??"ρωτησε αυτη και γυρισε το σωμα της ωστε να μην τον βλεπει..
"Τι επαθες τωρα?" Την ρωτησε αυτος και ακουμπησε τα χερια του στον ωμο της..
"Παρε τα χερια σου απο πανω μου"του ειπε αυτη με σιγανη φωνη..
"Sara τι εχεις παθει?" Την ρωτησε..
"Αλλαξα.....δεν ειμαι η ιδια κοπελα που ηξερες καποτε" του ειπε και γυρισε να τον κοιταξει για να του δειξει κατι .
"Βλεπεις....δεν ειμαι το κοριτσακι που το εκανες οτι ηθελες επειδη εισουν καλος και ομορφος" του ειπε..
Πρωτη φορα ακουω την Sara να μιλαει ετσι...ειναι τοσο διαφορετικη.
"Δεν εχεις αλλαξει....δεν μπορεις να αλλαξεις" της ειπε αυτος και εκανε ενα βημα κοντα της..
"Και ομως....μετα απο αυτο που μου εκανες ναι.....εχω αλλαξει... και δεν το μετανιωνω ουτε λεπτο" του ειπε..
" Εσυ φερεσε με κακο τροπο στα αλλα κοριτσια....αλλα αυτο δεν δειχνει οτι εχεις αλλξει...ακομα με θες"
"Ωστε γι'αυτο ηρθες....για να δεις αμα σε θελω...?"τον ρωτησε...
"Δεν ηρθες να μου ζητησεις ποτε συγνωμη...αλλα εφυγες..." του ειπε .
Μαλλον εκλαιγε γιατι οι ανασες της ηταν κοφτες..
"Σου εστειλα το γραμμα" της ειπε..
"Μονο γι'αυτο εισαι ικανος...για ενα γραμμα..." του ειπε και τοτε ενας ηχος ακουστηκε ..μαλλον τον χαστουκησε.
"Νιωθεις καλητερα τωρα?" Την ρωτησε...
"Δεν προκειται να νιωσω ποτε καλητερα..."του ειπε αυτη...
"Καλα σου ζηταω συγνωμη....ηταν κατι το οποιο δεν επρεπε να κανω..." της ειπε..
"Σταματα...ΠΑΨΕ..." του ειπε αυτη και πεταξε κατι κατω...
"ΣΣΣ....θα μας ακουσουν ολοι..." της ειπε αυτος..
"Δεν με νοιαζει...ας μας ακουσουν..
Περιμενα δυο χρονια να ακουσω αυτη την συγνωμη...και τωρα βλεπω οτι ουτε γι'αυτην δεν εισαι ικανος.." του ειπε..
"Ε .Sara αρκετα...ξεπερασε το"της ειπε αυτος ηρεμος....
"Να το ξεπερασω....δεν προκειται να το ξεχασω ποτε....πουλησες ολη την αγαπη μου για σενα.... και τωρα ερχεσε στο σπιτι μου και μου λες να το ξεπερασω....Ξερεις για εσενα δεν ηταν τιποτα για εμενα ομως ηταν ..και μου ειναι λιγο δυσκολο να το ξεχασω . "Του ειπε αυτη...
"Και αν σου ελεγα οτι και εγω εχω αλλαξει?"της ειπε..
"Δεν θα σε πιστευα ..μαλακας εισουν...μαλακας θα εισαι..."του ειπε..
"Sara σε θελω" της ειπε..
"Και??..μονο αυτο εχεις να πεις?" Τον ρωτησε..
"Ναι...." της ειπε αυτος..
"Εχω αγορι...και να μην ειχα δεν θα επεφτα ποτε μαζι σου στο κρεβατι.." του ειπε..
"Ναι.....τον φλωρο....τον William... τα εμαθα.."της ειπε..
"Δεν ειναι φλωρος και το ξερεις... μην σου πω οτι ειναι καλητερος απο ολους..." του ειπε..
"Αυτα τα λες γαιτι δεν με ξερεις καλα...τουλαχιστον οχι τον τωρινο μου εαυτο..." ειπε..
"Και δεν θελω να τον γνωρισω...μου εφτανες μια φορα...δεν προκειται να παρω αλλη.." του ειπε..
"Μωρο μου...το ξερεις οτι θες...απλα το παιζεις δυσκολη.." της ειπε..
"Δυσκολη...??... πες καλητερα πληγωμενη.. μολις σε βλεπω....αμεσως στο μαυλο μου ερχονται εικονες με εσενα και εμενα...και μετα τιποτα...ενα μαυρο κενο...το οποιο δημιουργησες εσυ...εσυ με κατεστρεψες...και δεν θα σε αφησω να το ξανακανεις.." του ειπε...
"Ακρετα ακουσα" ειπε αυτος και την τραβιξε κοντα του...
Ενωσε τα χειλη τους και μετα ακουμπησε τα ενα το χερι στον πωπο της..
"ΣΤΑΜΑΤΑ" του ειπε αυτη οταν για λιγο απομακρινθηκε αλλα αυτος ξαναπηρε πολυ γρηγορα τον ελεγχο .
"Δεν προκειται" της ειπε....
"Δεν σε θελω" του ειπε αυτη αλλα εκεινος δεν νομιζω να τον ενδιεφερε και γι'αυτο συνεχισε να την φιλαει..
"Σε παρακαλω σταματα" του ειπε αυτη...και καταλαβα οτι οι αμυνες που ειχε χτυσει βαθια μεσα της σιγα επεφταν...
"Οχι μωρο μου...τωρα θα με ακουσεις εσυ....μπορει να ειμαι μαλακας ,ηλιθιος....κατεσταμενος....ομως σε αγαπαω ...ακομα και ας μην το δειχνω...." της ειπε και την ξαναφιλησε με πιο πολυ παθος..
"Δεν σε πιστευω" του ειπε αυτη ..
"Κοιτα" της ειπε και εβγαλε μια εικονα απο την τσεπη του..
"Αυτο δεν λεει τιποτα...οτι κρατας φωτογραφιες μας δεν μου λεει τιποτα Jace" του ειπε και τοτε ο Jace πηγε να απαντησει αλλα η φωνη του William ακουστηκε..
"Sara εισαι μεσα?"ρωτησε o William..
Η Sara πηγε να απαντησει ομως ο Jace της εκλεισε το στομα..
"Δεν προκειται να μας διακοψει ο μαλακας...οχι τωρα" της ειπε και δαγκωσε απαλα το αυτι της...
Κανοντας την να αναστεναξει..
Η φωνη του William δεν ακουστηκε ξανα και τοτε ο Jace την εσπρωξε προς το κρεβατι...
"Τωρα θα σου αποδειξω την αγαπη μου" της ειπε...και εβγαλε την μπλουζα του..
"Οχι..." ειπε αυτη και πηγε να σηκωθει ομως ο Jace την σταματησε.
"Δεν προκειται να σε αφησω...οχι αυτη την φορα" της ειπε και της εσκισε το φορεμα..
"ΕΕ..ηταν το αγαπημενο μου.." του ειπε..
"Δεν πειραζει.... θα σου παρω αλλο" της ειπε και πεσανε μαζι στο κρεβατι..
αρχικα η sara αντιστεκοταν ομως μετα αρχισε και εκεινη να βαζει το χερακι της..
Δεν μπορω να το πιστεψω οτι το κανουν στο δωματιο της και εγω περνω ματι...
Αμεσως εκλεισα τα ματια μου και τα αυτια μου και προσπαθησα να ηρεμησω..
"ΑΑΑΑΑΑ...."
"ΝΑΙ ΠΕΤΑΩ...ΑΑΑ" ακουγα διστυχως να λενε αυτοι οι δυο και μετα τον ηχο του κρεβατιου που τρυπαγε το τυμπανο μου..
Τοτε το κινητο μου αρχισε να χτυπαει ...ΙΙΙΙΙΙΙΙ..
Με γρηγορους ρυθμους το εκλεισα και προσπαθησα να ηρεμησω..
"Κατι ακουσα" ειπε ο Jace..
"Εγω θα ειμουν" του ειπε αυτη και αρχισε να τον φιλαει στο σωμα ενω εκεινος της τραβαγε τα μαλλια..
Τα ειχαν βγαλει ολα...
Αφου τελειωσαν η Sara ειπε.
"Και τωρα?" Τον ρωτησε..
"Θα παρεις την απαντηση που θες πολυ συντομα." Της ειπε και την φιλησε στο κεφαλι..
Εγω κοιταξα το κινητο μου για να δω ποιος με πηρε....
Η Crystal..
"Θα πρεπει να παμε κατω... οι δικοι μου θα με ψαχνουν" του ειπε και σηκωθηκε πανω..
"Μωρο μου εισαι"..της ειπε με ενα χαμογελο και κοιταξε το σωμα της..
"Δεν ειμαι το μωρο σου" του ειπε αυτη...
"Θα γινεις ομως....αυτο που καναμε σημερα ηταν μονο η αρχη" ειπε αυτος και δαγκωσε το κατω του χειλος..
"Τωρα πρεπει να φορεσω ενα καινουριο φορεμα...τελεια"του ειπε αυτη και ηρθε προς την ντουλαπα....
ΩΧ ΘΕΕ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΜΕΣΑ...

RIVERDALETahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon