Bölüm 1

395 11 5
                                    

Hiçbir şey farklı olmuyordu hayatımda , her zaman aynı sesleri duymaktan aynı suratları görmekten gerçekten bıkmıştım ta ki onunla tanışana kadar .

Evet okulun en popüler çocuğu Wesley Brown . Wesley ' in diğer popüler çocukların aksine çok farklı bir havası vardı , suratı çok solgundu ve okula pek fazla gelemiyordu . Bu arada ben Dean Hale , Wesley ' in aksine hayatımda pek fazla kız olmazdı belkide ben öyle istiyordum bilemiyorum ama kararlıydım tanışacaktım onunla .

Size biraz kendimden bahsedeyim 16 yaşındayım . Ailemi bir yangında kaybettim sadece abim kaldı yangından ve beni de o kurtardı . Ama onda da son zamanlarda büyük değişiklikler olmaya başladı , Wesley gibi suratı solgunlaşıyordu bunun nedeni ne olabilirdi ki ? Bilmiyorum ama bu işin peşini bırakmayacağım.

Size Wesley ' le olan kısa tanışmamızdan bahsedeyim Wesley ' le aynı lisedeyiz ama o benden iki yaş büyük ve çok daha olgun gösteriyo bu özelliği gerek benim gerekse öğretmenlerin çok dikkatini çekti . Wesley çok popüler olmasına rağmen öyle herkesle muhabbet eden bir tip değil genelde karanlık ve ıssız yerlerde tek takılır ama ben kararlıydım tanışacaltım onunla . Çünkü gerçekten şüphelenmeye başlamıştım ve garip şeyler olmaya başlamıştı hayatımda .

Öl ya da ÖldürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin