Za to Harry, Harry má dva krát väčšiu výdrž! "Harry Tomlinson a Louis Styles, och, pardon, Louis Tomlinson a Harry Styles, poďte." Vážne? Toto nám povie pár sekúnd pred smrťou? Ťahali nás.. Na sedačku smrti.. Bol to koniec. "Milujem Ťa Harry Styles." povedal som, a potom som už cítil ukrutnú bolesť.
-----
Teda, myslel som si to. A aj myslel som si, že už budem v nebi. Hah, teda za to, čo som ja v živote robil.. Myslím že skôr v pekle ako v nebi, ale čo už no. "Harry? Už sme tam?" "Kde preboha?" "No veď v pekle, kde inde?" "Ach, ty hlupáčik, jasne že nie. Neviem čo sa stalo, ale viem že sme teraz mali zomrieť."
Chladné Harryho ruky sa ma dotkli, a ja som zahabkal po dychu. "Pššt, všetko bude v pohode. Len buď ticho.." Zvedol ma ako nevestu, a pohol sa.
"Tušíš kde ideme?" Zo strachom v hlase som sa ho spýtal, lebo ani ja, a tuším ani Harry, teda keď nemá nočné oči, sme nič nevideli. Všade bola tma, a ja ani netuším, ako ma v nej mohol nájsť. Ja ani neviem , čo by som na jeho mieste robil.
Studená slza po mojej tvári stekala, a potom sa k nej pridala ďalšia.. Práve v tejto chvíli, som cítil to, čo nikdy pred tým. Síce svoj celý život som mal pred očami mnoho krát, hlavne keď som bol pred smrťou. Ale toto? Toto som fakt nečakal. Bolo tu dosť chladno, Harry ma stále niesol. Všetko sa to na mňa tak zosypalo, ja viem že som nebol ten najlepší človek, ale aj ja mám svoje emócie.
"Počúvaj ma Louis, budeme musieť ísť s tadiaľ preč. Ale musíme sa spoliehať na to, že nás určite budú hľadať. Nevieš kde by sme sa mali dočasne schovať a niečo vymyslieť?" "Šikovný plán Harry, už len vedieť kde sa schovať." Začal som rozmýšľať. Už som bol dakedy hľadaný, lebo, no veď viete, alkohol buduje plány za vás. A ja som ho mal v krvi až až. Ale nie teraz. Teraz som bol triezvy. I keď chvíľami to tak veľmi nevyzeralo...
Louis! No tak trochu popátraj v tej svojej hlave! Nemôžeš vás nechať v štichu! Hlas v mojej hlave ma karhal a radil mi, ale ja v tej hlúpej hlave nič nenachádzam. Preboha, väčší prehľad mám v hlave keď som opitý.
Už viem! Keď som bol v poriadnych sračkách, tak som šiel ku Stanovi. Stan, je jediný ktorý ma "uchýlil" . "Ide sa k Stanovi!" zavelil som. Harry ma už niesol z vezenia, akurát som pocítil asi večný chlad na mojej koži. Vonku by bolo príjemne, keby som bol aspoň dobre oblečený. Ja som mal bohužiaľ len väzenskú uniformu, a aj tej sme sa s Harrym museli zbaviť, aby sa na nás ľudia nepozerali.
"Čo tak keby sme ukradli nejaké handry z tadiaľ?" "Jasné, Harry, ukradneme niečo. Veď čo, vôbec nás za to nezavrú." "Utiekli sme z vezenia, po tom, ako sme sedeli na stoličke, ktorá nás mala zabiť, a ty sa tu teraz ochraňuješ, že nechceš aby ťa zatkli za to, že by si ukradol oblečenie? Louisi, nechápem ako dakedy rozmýšľaš."
*o pár hodín neskôr*
"Stan, veľká vďaka za to, že nás tu na pár nocí necháš. Fakt by sme bez teba nemali čo robiť, asi by sme spali na ulici pri tých kartónoch čo tam sú len tak pohodené." povedal som vďačne Stanovi. Áno, prichýlil nás, ale len na pár dní, potom musíme niečo vymyslieť. Asi si zoberieme nejaký malí byt, v ktorom budeme... Čo? Asi v ňom budeme čakať na smrť. Alebo na to, že nás nájde polícia.
"Dáte si polievku? A akú? Špenátovú alebo kuraciu?" Bože. Toto na ňom fakt zbožňujem. Od malička je ten typ človeka, že vie trepnúť takúto hovadinu vo vážnej situácii. "Prepáč Stan, ja viem že sme sa dlho nevideli, a že nám chceš len dobre, ale teraz nemáme ani čas na jedenie. Musíme sa s Harrym, alebo Jamesom, teda vlastne už ani neviem kto to je, dohovoriť čo bude ďalej. Dúfam že to pochopíš."
"Tak dobre. Choďte rovno, a potom zabočte do izby. Tam môžete spať, alebo hocičo iné robiť. Je to vaša izba. Louis, ty by si to tam mal už poznať, už si tam bol." Povedal som. On sa ma spýtal že či to pochopím? No nie, nepochopím. Som jeho kamarát od malička, a nie že by zostal pri mne, ale on sa zase zapletie s tým ... S tým.. S tým bože, ja ani jeho meno neviem. Proste, ja som mu radil. Ale neposlúchol ma.. Teraz si to musí vytrpieť.
Tak, nejak som sa dokopala k ďalšej časti. Neviem prečo, ale nejako ste fakt zleniveli. Posledná aktivita je dosť malá.. Prosím napíšte mi do komentárov čo je zlé:) A nezabudnite, votes a komentáre sú zadarmo, a čo je zadarmo, to je zdravé. A hlavné je to, že mňa to poteší^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sex,drugs,party,love
Hayran KurguLouis Tomlinson, bývalí člen skupiny One Direction a bývali priateľ Eleanor Calder sa po krutom rozchode s Harrym Stylesom stane pijakom. Potom ho najde mama na ulici a odtiahne domov. Čo sa stane keď ho jeho otec zamestná a do práce mu príde James...