Tomboy​ေလးရဲ႕ ကုိကုိ (Part-7)

745 73 4
                                    

​ေရခဲမုန္​႔ဆုိင္​က​ေန ထြက္​လာ​ေတာ့
"Seo..... ကုိယ္​့ခါးကုိ ဖက္​ထား..... ​ျပဳတ္​က်မွာ စုိးလုိ႔...."
"လာျပန္​ၿပီ ဖက္​ခုိင္​းျပန္​ၿပီ......😕💭"
Seohyunက မဖက္​ဘဲ ဒီအတုိင္​း လုိက္​လာတယ္​..... ​ေ႐ွ႕မွာ ခ်ိဴ င္​့တစ္​ခုကုိ ​ေတြ႔​ေတာ့ Yoonaတ​ေယာက္​ Devil smileနဲ႔ ျပံဳးၿပီး ခ်ိဴ င္​့ထဲ ဆင္​းလုိက္​တယ္​.... ခ်ိဳင္​့ထဲ ျပဳတ္​က်လုိ႔ Seohyun တ​ေယာက္​ အလန္​႔တၾကားနဲ႔ Yoonaရဲ႕ ခါးကုိ ဖက္​လုိက္​သည္​။ Yoonaက​ေတာ့ ​ေအာင္​ႏုိင္​သူအျပံဳးနဲ႔ ျပံဳးၿပီး စက္​ဘီးဆက္​နင္​း​ေနသည္​။ Yoonaရဲ႕ ခါးကုိ Seohyun ဖက္​ရင္​း
"ဒီလူျကီးရဲ႕ ခါးကုိ ဖက္​မိတုိင္​း ငါဘာလုိ႔ ရင္​​ေတြခုန္​​ေနျပန္​တာလည္​း.......... ဘယ္​​ေကာင္​မ​ေလး​ေတြကုိ ငမ္​း​ေနလုိ႔ ခ်ိဳင္​့ကုိ​ေတာင္​ မျမင္​တာလည္​း မသိဘူး မုန္​းစရာႀကီး💭💭💭💭💭"
Yoonaရဲ႕ ခါးကုိ ဖက္မိၿပီး Seohyunတ​ေယာက္​ ရင္​​ေတြ ခုန္​​ေနတယ္​.....
"Arr..... အသိစိတ္​ ျပန္​၀င္​စမ္​း Seo Juhyuk...... ​💭💭💭" ထုိစဥ္​ Seohyunရဲ႕ ဖိနပ္​တစ္​ဖက္​ ျပဳတ္​က​်သြားသည္​။
"Yoong..... စက္​ဘီး ရပ္​​ေပးအုံး ငါ့ဖိနပ္​ က်က်န္​ခဲ့လုိ႔....."
Yoonaလည္​း စက္​ဘီးရပ္​လုိက္​ၿပီး
"ဖိနပ္​ ျပဳတ္​က်က်န္​ခဲ့​ေအာင္​ အ​ေနာက္​က​ေန ဘယ္​လုိမ်ား ထုိင္​လုိက္​လာတာလည္​း မသိဘူး 😵"
Seohyun လည္​း Yoonaကုိ မ်က္​​ေစာင္​းထုိးၿပီး ဖိနပ္​သြား ​ေကာက္​တယ္​......ၿပီး​ေတာ့ Yoonaဆီ ျပန္​လာတယ္​.....
"မစီးဘဲနဲ႔ ကုိင္​ခဲ့ပါ့လား မဟုတ္​ရင္​ ​ေ႐ွ႕ကုိ ​ေရာက္​မွာ မဟုတ္​ဘူး တခ်ိန္​လုံး ဖိနပ္​ဆင္​း​ေကာက္​​ေနရတာနဲ႔....."
"Yrr..... အခု တခါ​ေလး ဖိနပ္​ျပဳတ္​က်တာကုိ အပုိ​ေတြ ​ေျပာမ​ေနနဲ႔ 😤😤"
Yoonaလည္​း Seohyunကုိ ၾကည္​့ျပ​ီး ရယ္​ရင္​း
"Haha cute....😍"လုိ႔ ​ေျပာလုိက္​သည္​။
Yoonaကို မ​ေက်နပ္​တဲ့ အၾကည္​့​ေတြနဲ႔ ၾကည္​့​ေန​ေပမယ္​့ Seohyunရဲ႕ စိတ္​ထဲမွာ သူမကုိ Yoonaက cuteလုိ႔ ​ေျပာလုိ႔ ​ေက်နပ္​​ေနတယ္​​ေလ........ စက္​ဘီး ​ေလ်ွာက္​စီးၾကရင္​း ​ေန႔လည္​စာ စားခ်ိန္​​ေရာက္​​ေတာ့ ဆုိင္​တစ္​ဆုိင္​ထဲ Yoonaတုိ႔ ၀င္​ထုိင္​ၾကတယ္​..... Seohyun ထုိင္​ဖုိ႔ ​ေနရာလုပ္​​ေပး Menuကိုလည္​း Seohyunရဲ႕ စိတ္​ႀကိဳက္​ ​ေရြးခုိင္​းတဲ့ Yoonaရဲ႕ Gentle Man ပုံစံ​ေၾကာင္​့ Seohyun ​ေက်နပ္​ပီတိျဖစ္​​ေနတယ္​...... ​စား​ေတာ့လည္​း Seohyunအတြက္​ အသား​ေတြ လွီး​ေပး အ​ေအး ငွဲ႔​ေပးနဲ႔ Yoonaရဲ႕ အျပဳအမူ​ေတြ​ေၾကာင္​့ Tomboy​ေလး Seo Juhyuk အသည္​းႏွလုံးလည္​း တျဖည္​းျဖည္​း ​ေပ်ာ့​ေပ်ာင္​းလာ​ေတာ့မယ္​လုိ႔ ထင္​ပါတယ္​......
Yoonaတုိ႔ စား​ေသာက္​ၿပီး​ေနာက္​
"Seo...... ခဏ​ေလး​ေနာ္​ ကုိယ္​ သန္​႔စင္​ခန္​း ခဏသြားခ်င္​လုိ႔....."
"Ok...."
Yoonaလည္​း သန္​႔စင္​ခန္​းထဲ ​ေျပး၀င္​သြားတယ္​..... ကိစၥ​ေတြ ႐ွင္​းၿပီး​ေနာက္​ ျပန္​ထြက္​လာ​ေတာ့ Seohyunကုိ ​ေယာကၤ်ားတ​ေယာက္​က ​ေခါင္​း​ေလး ပြတ္​​ေပး​ေနတာ ​ေတြ႔​ေတာ့ Yoona စိတ္​တုိသြားတယ္​...... ထုိ​ေနရာကုိ အျမန္​သြားၿပီး Seohyunကုိ ဆြဲကာ ႐ုပ္​တည္​ႀကီးနဲ႔ ထုိ ​ေယာကၤ်ားကုိ ​ေမးလုိက္​သည္​။
"ခင္​ဗ်ား ဒါ ဘာလုပ္​တာလည္​း......"
ထုိ​ေယာကၤ်ားမွာ Yoonaကုိ ၾကည္​့ၿပီး ရယ္​​ေလသည္​။ သူ႔ကုိ ၾကည္​့ၿပီး ရယ္​လုိ႔ Yoona တ​ေယာက္​ ပုိစိတ္​တုိပါ​ေလ​ေရာ.....
"က်ဳပ္​​ေျပာတဲ့ စကားထဲမွာ ရယ္​စရာပါလို႔လား ဟိတ္​လူ....."
"Yoong....."
"Seo.... မင္​းနဲ႔သူက ဘာလည္​း မင္​း...."
ထုိ​ေယာကၤ်ားလည္​း သူတပ္​ထားတဲ့ မ်က္​မွန္​ရယ္​ ဦးထုပ္​နဲ႔ ႏႈတ္​ခမ္​း​ေမႊး အတုကုိ ျဖဳတ္​လုိက္​​ေတာ့ Yoona အ့ံျသသြားၿပီး
"ဟာ...... uncle Hyo...... uncle Hyo... ဟုတ္​တယ္​မလား"
"ဟုတ္​ပါတယ္​ ငါ Hyoyeonပါ Choi Yoona..... မင္​းက အခု​ေတာ့ ငါ့ကုိ မမွတ္​မိ​ေတာ့ဘူး​ေပါ့ အရင္​က​ေတာ့ ငါနဲ႔ကစားလာၿပီး ခုက်.. ..."
"ဟီး😁😁 ႐ုတ္​တရက္​ဆုိ​ေတာ့ မမွတ္​မိတာပါ ၿပီး​ေတာ့ uncleကလည္​း ႐ုပ္​ဖ်က္​ထား​ေတာ့....."
"အပုိ​ေတြ သူ႔မိန္​းမ ထိလုိ႔ ဘာမွ မျမင္​​ေတာ့တာမ်ား 😝"
"😁😁 "
"Congratulation ပါ က​ေလးတုိ႔ ငါ မင္​းတုိ႔ မဂၤလာပြဲတုံးက California ဘက္​​ေရာက္​​ေနလုိ႔ မလာႏုိင္​တာ
ငါအခုထိ မွတ္​မိတယ္​ ငါနဲ႔ အျမဲ ​ကစားခဲ့ၾကတဲ့ ငါ့လက္​​ေပၚမွာ ႀကီးပ်င္​းလာခဲ့တဲ့ က​ေလးႏွစ္​​ေယာက္​က ခု​ေတာ့ အရြယ္​​ေရာက္​လာလုိ႔ အိမ္​​ေထာင္​​ေတြ​ေတာင္​ ျပဳကုန္​ၾကၿပီ....."
"ဟုတ္​ ​ရပါတယ္ ​ေ​က်းဇူးပါ Uncle Hyo.... uncle Hyo​ေရာ..... အခုလိုဘဲ ကမၻာပတ္​​ေန​ေတာ့မွာလား ​ေဆး​ေပးမီးယူ​ေလး မ႐ွာ​ေတာ့ဘူးလား....."
"​ေတာ္​ပါၿပီ အခုလို ကမၻာပတ္​ၿပီး ​ေအး​ေဆးဘဲ ​ေနပါရ​ေစ.......အရြယ​္​​ေလး ႐ွိတုံး ကဲလုိက္​ပါအုံးမယ္​..... အသက္​ႀကီးလာရင္​ေတာ့ Koreaမွာ အ​ေျခစိုက္​​ေနမယ္​....."
"ၿပီး​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​နဲ႔ Seo​ေလး ​ေမြးတဲ့ က​ေလး​ေတြကုိ ထိန္​း​ေပါ့ ဟီးဟီး....."လုိ႔​ေျပာၿပီး Seohyunရဲ႕ ပခုံးကုိ ဖက္​လုိက္​တဲ့ Yoona​ေၾကာင္​့ Seohyun ​ေၾကာင္​သြားတယ္​.....
"😂😂 မင္​းတုိ႔သားအဖ​ေတြကလည္​းကြာ ငါ့ကုိ နာနီမ်ား ထင္​​ေနၾကလား အားရင္​ က​ေလးဘဲ ထိန္​းခုိင္​း​ေနၾကတယ္​......ဒါနဲ႔ မင္​းတုိ႔က က​ေလး ဘယ္​​ႏွ​ေယာက္​ ယူမယ္​လုိ႔ စိတ္​ကူးထားလည္​း....."
Seohyunကုိ Yoonaၾကည္​့္ၿပီး
"Yeobo...... ကုိယ္​တုိ႔ အႁမႊာ​ေလး ယူမလား သား​ေလးခ်ည္​း ​ေမြးမလား သမီး​ေလး ​ေမြးမလား က​ေလးဘယ္​ႏွ​ေယာက္​ ယူမလည္​း....."
Yoonaရဲ႕ ဗိုက္​ကုိ Seohyun ဆြဲလိမ္​လုိက္​​ေတာ့
"ဟီး..... သူက uncle Hyo ႐ွိလုိ႔ ႐ွက္​​ေနတာ​ေနမွာ......"
"​ေအး​ေလ မင္​းကလည္​း က​ေလးယူမယ္​့ အ​ေၾကာင္​းကုိ လူ​ေ႐ွ႕မွာ ​ေမးစရာလား ညတိတ္​ဆိတ္​ခ်ိန္​မွ ​ေမးရမွာကုိ😂😂"
"😁😁"
"ကဲ ငါလည္​း ငါ့ပုိက္​ဆံ​ေခ်းထားတဲ့သူက ဒီကို လာ​ေ႐ွာင္​​ေနတယ္​လုိ႔ သတင္​းၾကားလုိ႔ ႐ုပ္​ဖ်က္​ၿပီး လာ​ေစာင္​့​ေနတာ..... သူ႔​ေနာက္​ကုိ ဆက္​လုိက္​အုံးမယ္​..... မင္​းတုိ႔ရဲ႕ Appaတုိ႔ကုိ ​ေျပာလုိက္​ ငါႏႈတ္​ဆက္​လုိက္​တယ္​.... ​ေမးလုိက္​တယ္​ ဆုိတဲ့ အ​ေၾကာင္​း ၿပီး​ေတာ့ တရက္​​ေလာက္​ ​ေတြ႔ၿပီး ကဲၾကရ​ေအာင္​လုိ႔😜😜😜"
"Nae ​ေျပာလုိက္​ပါမယ္​ Uncle Hyo....."
Hyoyeon လည္​း ထြက္​သြား​ေရာ... Seohyunရဲ႕ လက္​ကုိ တြဲထားတာ မျဖဳတ္​ဘဲ စက္​ဘီးထားရာဘက္​ကုိ ​ေလ်ွာက္​လာတယ္​.....
"လက္​ကုိလည္​း ျဖဳတ္​ပါအုံး uncle Hyoမ႐ွိ​ေတာ့ဘူး​ေလ....."
"ဒါနဲ႔ မင္​း သ႐ုပ္​​ေဆာင္​နည္​းနည္​းလုိတယ္​....... uncle hyo​နဲ႔ ​ေတြ႔တုံးက ကုိယ္​ကဘဲ စကား​ေတြ ​ေျပာ​ေနရတယ္​ မင္​းက ဘာမွလည္​း ၀င္​မ​ေျပာဘူး ​ေၾကာင္​​ေတာင္​​ေတာင္​​နဲ႔..... ၿပီး​ေတာ့ ဒီ အနီးတ၀ိုက္​မွာ... ကုိယ္​့အ​ေဖရဲ႕ လူ​ေတြ႐ွိတယ္​​ေလ.... ညားခါစ လင္​မယားျဖစ္​ၿပီး ခ်စ္​ခ်စ္​ခင္​ခင္​လည္​း မ႐ွိၾကဘူးဆုိၿပီး ျပန္​တုိင္​ၾကရင္​ ဘယ္​လုိလုပ္​မလည္​း.. .."
Seohyun Yoonaကုိ မ်က္​​ေစာင္​းထိုးၿပီး
"Aigoo.... Actor Choi Yoona..... သ႐ုပ္​​ေဆာင္​ပီျပင္​လြန္​းလုိ႔ အကယ္​ဒမီ ႏွစ္​ထပ္​ကြမ္​း သုံးထပ္​ကြမ္​း​ေတြ ​ေပးရမယ္​ Korea ကုိ ျပန္​​ေရာက္​ရင္​ 😖😖😏😏 "
"ကဲပါ စက္​ဘီး​ေပၚတက္​ Hotel ျပန္​ၿပီး အိပ္​ၾကရ​ေအာင္​...."
"ဘာ......😠😠😠😠"
"ကုိယ္​​ေျပာခ်င္​တဲ့ အဓိပၸါယ္​က ​ေန႔လည္​စာ စားၿပီးလုိ႔ တ​ေရးတ​ေမာ ခဏအနားယူၿပီး အိပ္​ၾကမယ္​လုိ႔ ​ေျပာ​ေနတာကုိ မင္​းက ဘာ​ေတြ ​ေတြး​ေနတာလည္​း...."
"ဘာ​ေတြးလုိ႔လည္​း....."
"မင္​း ဘာ​ေတြး​ေနမွန္​း မင္​းဘဲ သိမွာ​ေပါ့ ကုိယ္က ဘယ္​လုိသိမွာလည္​း......😜😜"
"😤😤😤 "
"ကဲပါ ျပန္​ၾကစုိ္​ တက္​ စက္​ဘီး​ေပၚ....."
"ျဖည္​းျဖည္​းလည္​း နင္​းအုံး လမ္​းက ​ေရကူး ၀တ္​စုံနဲ႔ ​ေကာင္​မ​ေတြကုိ ငမ္​းၿပီး ခ်ိဴင္​့ထဲ ဆင္​းမ​ေနနဲ႔အုံး....."
"ဘာလည္​း သ၀န္​တုိ​ေနတာလား...."
"တိုစရာလား ခ်ိဳင္​့ထဲ ျပဳတ္​က်တုိင္​း ငါခါးနာလုိ႔ဟဲ့......"
ဒီလုိနဲ႔ သူတုိ႔ ဟိုတယ္​ကုိ ျပန္​​ေရာက္​​ေတာ့
"အမ​ေလး ​ေညာင္​းလုိက္​တာ စက္​ဘီး​ေပၚက ထုိင္​လုိက္​လာရတာ ဒီၾကားထဲ ခ်ိဳင္​့ထဲ ဆင္​းဆင္​းသြားလုိ႔ ခါးကနာ​ေသး....."
Yoonaကုိ မ်က္​​ေစာင္​းထုိးၿပီး Seohyyn ညည္​းလုိက္​သည္​။ Yoonaလည္​း
"Honey.... ​ေညာင္​း​ေနတာလား လာ ကုိယ္​​ေပြ႔ခ်ီမယ္​ ၿပီးရင္​ အခန္​းထဲ ​ေရာက္​ရင္​ အ​ေညာင္​း​ေျပ​ေအာင္​ လုပ္​​ေပးမယ္​​ေနာ္​...."ဆုိၿပီး ​ေပြ႔ခ်ီလုိက္​တယ္​.....
"ဟဲ့ ဟဲ့ ခ်​ေပး ဘာလုပ္​တာတုံး...."
"မ​ေအာ္​နဲ႔​ေလ အားလုံး ၾကည္​့​ေနၾကတယ္​...."
Seohyunကုိ ​ေပြ႔ခ်ီကာ အခန္​းထဲ ၀င္​သြား​ေတာ့ ဟိုတယ္​က ၀န္​ထမ္​း​ေတြက အားက်​ေနၾကတာ​ေပါ့
"အကုိ​ေလး အရမ္​း ႐ုိဆန္​တာဘဲ ...... အကုိ​ေလးလုိ ဂ႐ုစုိက္​ၿပီး ကုိယ္​့မိန္​းမကို လူလယ္​​​ေခါင္​မွာ ရဲရဲ၀ံ့၀ံ့ ခ်စ္​ျပတတ္​တဲ့ ​ေယာကၤ်ားမ်ိဳး လုိခ်င္​လုိက္​တာ...."
Yoonaလည္​း အခန္​းထဲ​ေရာက္​​ေတာ့ Seohyunကို ကုတင္​​ေပၚ ခ်​ေပးလုိက္​​သည္​။
"ဒါလည္​း သ႐ုပ္​​ေဆာင္​တာဘဲလား.....😏😏"
"Bingo..... မင္​း​ေတာ္​တယ္​....."
" သ႐ုပ္​​ေဆာင္​တာ ၀ါသနာပါရင္​လည္​း ဘာလုိ႔ company အလုပ္​လုပ္​တာလည္​း သ႐ုပ္​​ေဆာင္​ လုပ္​​ေပါ့ ဒီအခ်ိန္​ဆုိ နင္​ သ႐ုပ္​​ေဆာင္​ အရမ္​းပီျပင္​လြန္​းလုိ႔ အကယ္​ဒမီ​ေတြ ဆု​ေတြ ဘယ္​ႏွခု​ေတာင္​ ရ​ေနမလည္​းမသိ....."
အမူအရာ​ေတြနဲ႔ စကား​ေျပာ​ေနတဲ့ Seohyunကုိ ၾကည္​့ၿပီး Yoona သ​ေဘာက်ၿပီး ရယ္​​ေနတယ္​.....ၿပီး​ေနာက္​ အ​ေပၚ၀တ္​ အက်ႌကုိ ခြၽတ္​လုိက္​​ေတာ့
"နင္​.... ဘာလို႔ အက်ႌခြၽတ္​တာလည္​း...."
"Aww.... ခုနက ကုိယ္​​ေျပာခဲ့တယ္​​ေလ အိပ္​မယ္​လုိ႔....."
Yoona​ေျပာတဲ့ စကားကုိ သူတုိ႔ရဲ႕ အခန္​း​ေ႐ွ႕ျဖတ္​သြားတဲ့ Sooyoungရဲ႕ လူယုံက ၾကားသြားၿပီး တစ္​မ်ိဳး ထင္​သြားတယ္​....
"ဟာ.... ​ေန႔လည္​လည္​း အကုိ​ေလးက မ​ေ႐ွာင္​ဘူးဟ ငါ ၀န္​ထမ္​း​ေတြကုိ ​ေျပာထားရမယ္​ ဒီဘက္​ကို မလာနဲ႔လုိ႔ ငလ်င္​​ေၾကာမိလိမ္​့မယ္​ဆုိၿပီး..."
Yoonaက​ သူ႔ရဲ႕ အ​ေပၚ၀တ္​ကုိ ခြၽတ္​ၿပီး ကုတင္​​ေပၚ လွဲအိပ္​လုိက္​တယ္​..... Yoona အက်ႌ​ေပၚက ​ေခြၽးကြက္​​ေတြကုိ Seohyunျမင္​​ေတာ့
"ဟင္​ နင္​့အက်ႌမွာ ​ေခြၽးကြက္​​ေတြ...."
"​ေအး​ေလ မင္​းလုိ ၀က္​ပုတ္​​ေလးကုိ တစ္​လမ္​းလုံး နင္​းလာရတာ ​ေခြၽးမထြက္​ဘဲ ​ေနပါ့မလား....."
"Yrrr.... ငါအဲ့​ေလာက္​ မ၀ပါဘူး​ေနာ္​..... အက်ႌလဲလုိက္​အုံး Air Conနဲ႔ ​ေခြၽးအ​ေအးပတ္​လိမ္​့မယ္​...."
"ကုိယ္​့ကုိ စုိးရိမ္​​ေနတာလား...."
"စုိးရိမ္​စရာ​လား ​ေခြၽးအ​ေအးပတ္​ၿပီး ​ေသမွာစုိးလုိ႔...."
Yoonaလည္​း ရယ္​ၿပီး အက်ႌခြၽတ္​လုိက္​သည္​။ Seohyunက​ေတာ့ တျခား တစ္​ဖက္​ကုိ လွည္​့အိပ္​​ေနသည္​။
"Seo.... လွည္​့မၾကည္​့နဲ႔​ေနာ္​ ကုိယ္​ အ၀တ္​လဲ​ေနတယ္​...."
"ၾကည္​့စရာလား နင္​့လုိ ႏွာဘူးမဟုတ္​ဘူး​..."
Seohyunကုိ စၿပီး Yoona တခီြးခီြးနဲ႔ ရယ္​​ေနတယ္​....ခဏၾကာ​ေတာ့ ႏွစ္​​ေယာက္​သား ​ေလ်ွာက္​လည္​ရတာ ပင္​ပန္​းလို ့ အိပ္​​ေပ်ာ္​သြားၾကသည္​။

Tomboy​ေလးရဲ႕ ကုိကုိWo Geschichten leben. Entdecke jetzt