Rozdział 5 - Jestem niezwykła?

20 4 0
                                    

- Pov. Patix-

- Ale jak to?
- Długa historia... Dash... - chciałam się lekko uśmiechnąć ale coś mnie powstrzymało.
- I czego ode mnie chcesz? Hmm...? Miłości?
- Ja nie żywię się miłością! To że zamieniono mnie w podmieńca to nie zwaczy że nim jestem.... - odpowiedziałam nerwowo.

- Właśnie myślałam nad tym czy może jednak jestem zazdrosna... Jestem? - ona... Mnie poprosiła o radę?...
- Nie...
- Co? Ale...
-  Nie jesteś... Ja jestem...
- Co?

- O tobie słychać wszędzie..., a o moim dawnym miejscu zamieszkania nawet nie słychać w Ponyvile...
- A jakie to miejsce?...
- Iceclouds... Najbardziej ponure miejsce w Equestrii.
- Nic mi to nie mówi...
- Widzisz... Właśnie dlatego z tamtąd wyjechałam... A gdy usłyszałam o czwartej księżniczce... Pomyślałam, że dała by może naszemu miastu trochę przyjaźni i radości. Potem okazało się, że to ona ma mnie przywitać w Ponyvile... Ale... Nie przejmowałam się... Nią... Tylko... Tobą... Jesteś taka sławna... Chciałabym być w Wonderbolts... Jak ty.

- Skoro mnie tak uwielbiasz to czemu mnie wyrzuciłaś z toru...? - zapytała się.
- Bo uznałam, że jak cię pokonam będę taka sama jak ty... - nagle zabłysł mój znaczek.
- Wow! Wiesz może co oznacza twój znaczek?
- Tak, mama mi powiedziała by był w jej księdze znaczków... On ozna-...
- Był w tej księdze?! Patix ty nie jesteś prostym pegazem! Jesteś osobą niezwykłą! - krzyczała.
- ...-cza, że na początku komuś przeszkadzam ale potem... Pomagam....
- E-ej?... Pokaż znaczek... To on?! Musimy lecieć do Cloudsdale...
- A jeśli ktoś się dowie, że jestem....
- Boisz się? - zrobiła przekonujący uśmiech.
- Oczywiście, że nie... Dash!

*Cloudsdale*
*Dom Rainbow Dash*
- Gdzie to jest?! O.. Tutaj!
- Co to? - zapytałam się.
- Czekaj... O!... Legenda głosi, że klacz która jest żółtym pegazem ma sprawić, że cały świat będzie dobry i przyjazny... Jej znaczek wtedy zabłyśnie i będzie kim tylko zechce... Lecz test musi przejść kucyk... Który zapamięta na wieki...
- I co? Ja niby nim jestem? - zdziwiłam się...

- Jest druga strona! Jest naiwna przez jej głupotę na początku będzie podmieńcem. Urodę ma oryginalną lecz osobą jest ważną... - powiedziała. - No... To, że jesteś naiwna, normalna oraz jesteś podmieńcem się zgadza...
- No fakt... Masz jakieś wskazówki?
- Tak... Ale potrzebuję Twilight, żeby to rozczytała! Chodźmy!
---
Kolejny rozdział!

- MyLittlePony_Patix

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: May 02, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

My Little Pony: Pegaz z przepowiedni (Zawieszone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz