Özel Bölüm/3

944 54 66
                                    


Luhan kocasının esprisine kahkaha attı elindeki hamburgeri ısırdıktan hemen sonra.
Ona gülümseyerek mutfağa yürürken düşündüğü tek şey soğuk bir limonataydı.

Hava soğuk olsa da canı çekiyor ve o bunu durduramıyordu.
Mutfağa girdiğinde zil sesini duydu.

Biraz sonra, işi bitince, bir bardak suyu eline almış ve salona geri dönmüştü. Ama kocası yalnız değildi.

Arkadaşlarına tebessümle mırıldadı.
"Hoşgeldiniz."

Ve iki arkadaşının yüzünde gördüğü gülümseme genç adamı bir hayli sevindirirken kocasının hemen yanına oturmak için yaklaştı.

Liang'ın oyuncaklarına elini atarken Jongin'in haykırışını duymuştu.

"BABA OLACAĞIM!"

Hepsi kıkırdarken Luhan oyuncakları orta sehpahanın üzerine bırakıp koltuğa oturdu.

"Kyungsoo hamile mi?"
Sehun'un meraklı sesini duydu.
Jongin, atkısını çıkarırken hafifçe dudaklarını büzmüştü, Soo ise kızaran yanakları ile başını eğmiş.

Jongin, ceketini çıkarıp soluklandı ve evli çiftin karşısına oturdu. Eşi Kyungsoo ceketini çıkarırken, Jongin mırıldanmıştı.

"Henüz değil."

Luhan tek kaşını kaldırdı.
"Ne?"

Jongin, dudağını ısırıp biraz ileri oturduğunda Luhan gerçekten endişelenmişti. O ikisi çok çabalıyordu ve o ikisi en zor anlarında yanında olmuşlardı.

Genç adam elbette ki arkadaşlarının mutluluğunu isterdi.

Esmer olan konuşmaya başladığında Kyungsoo da boş bir koltuğa geçti.

"Doktor bir şansımız olabileceğini söyledi. Daha önce denemediğimiz bir yöntem.
Bu sefer olacağını söylüyorlar."
Ve Jongin gülümseyerek kocasına baktı.

Kyungsoo'nun utandığı her halinden belli oluyordu. Yine de dudaklarını kıpırdattı.

"Bu yöntemi deneyenlerin yüzde doksan sekizi başarılı olmuş.

Açıkçası nasıl yapıldığını anlayamadım."

"Ben de, Doktor latince gibi bir şeyler konuşuyordu."

Sehun, tebessüm eden yüzünü arkadaşlarına sergiledi. Yüzünde çocuksu bir mutluluk vardı.

"Ah, sizin adınıza çok sevindim.
Liangi'ye arkadaş geliyor."
Ve sesi yine çocuksu çıkmıştı.
Yeni yeni yürümeye başlayan kızları sürekli gezmek istediği için ve Luhan sürekli meşgul olduğu için son bir kaç aydır Sehun onunla daha sık vakit geçiriyordu.

İşte tam da bu yüzden Sehun arada çocuksu bir ses tonuyla konuşuyordu.

Aralarında bir buçuk yaş fark olacak. Acaba anlaşabilecekler mi?

Düşündü Luhan, gergince yutkunurken.

Jongin, kulak memesini çekip havadan bir öpücük attığında evli çift onu garipçe seyretmeye başladı. Sonra esmer olan yumruk yaptığı eli ile mobilyanın tahtasına vurarken Sehun yaptığı şeyi anlamaya çalışıyordu.

"Mazallah Liang'a benzemesin.
O çocuk yürümeye yeni başlamasına rağmen düz duvara tırmanıyor."
Ve duydukları kelimeler ile ikili daha da garip bakmaya başladı.

Kyungsoo alıştığı için yadırgamıyordu.
Luhan gözlerini kıstı.

Esmer olan üzerindeki şaşkın bakışların farkına vardığında dolgun dudaklarını yaladı.

Say You Need Me II HanhunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin