14. BÖLÜM

9.9K 293 44
                                    

damla_1234567890 bu bölüm senin için : )

Sabah erken kalkıp okula erkenden gittim ve Müdüre
" okula bir süre ara vermem gerek bazı sebeplerden dolayi beni mazur görün ve dondurun"

" Malesef Begüm Hanım sizinle sözleşme de yapmıştık hatırlarsınız okulda kadro açığı var"

"Kusura bakmayın bende okulumu cidden seviyorum fakat Yiğit Bey burada çalışmamı istemiyor "

"Yiğit Bey mi??"  sordu şaşkın bir ifadeyle

"Evet"

"Peki tamam  ben gerekli işlemleri yapacağım siz gidebilirsiniz"

"Yalnız dondurduğumu kimse bilmesin herkes istifa ettim diye bilsin olur mu lütfen Yiğit bey bile "

" Peki nasıl isterseniz"

Müdürün odasından kimseye görünmeden çıktım sanarken gene Selda Hanim

"Begümcüm nereye canım . Ders başlayacak "

"Ben istifa ettim de "

"Bakkkk ... Ben demiştim o Yiğit bey çalıştırmaz karısını . çocuk için hep bunlar"

"Yok ondan değil. .. Neyse iyi günler"

Eve gittim ve ailenin hepsi sanki beni bekliyordu.

"Nerdeysin sen Begüm   Ben sana okul yok dememiş miydim? "

"Evet bende aynen öyle yaptım Yiğit . İstifa ettim "

"Aferin .."

"Ama Yiğit ben sen istedin diye ayrılmadım okuldan . Bi şirketten teklif geldi ve bende kabul ettim .."

"Ne teklifi Begüm deli mi edeceksin sen beni"

"Evet  " MaviGri " den  . Biliyorum henüz sınavlarım bitmedi ama genede orada ise başlamamı istediler"
Evet Yiğit in dediklerini bundan yapmıştım.  Karşı sirket numaramı nerden buldu bilmiyorum ama beni arayıp iş teklif etmişlerdi.  Ben her ne kadar okulumun bilmediğini söylesem de genede düşünün demişlerdi. ...

"Ne diyosun sen Begüm kendine gel ... Hem kimden izin aldın "

" Ahmet babamda geldiğine göre herkes burda . . Babacığım biliyorsunuz  ki biz sizinle en baştan konuştuk hatırlarsınız. ..İş hayatıma karşılmayacaktı sizin gözünüzün ününde  oğlunuz tamam dedi "

"Evet dedi "

"Evet duydun Yiğit .. Ne o yoksa tutamayacağın bir söz mü  verdinnn.. E ağasın birde sana hiç yakışır mı"

Elvin Yiğit le böyle konuşmama şok olmuştu. . Yiğitin gözünden ateş fışkırıyorduu. Zeynep hanım da kendi kendine ben demiştim kadın kısmı çalışmaz diye söylenip duruyordu..

" Odaya çık Begüm çabuk "

"Nasıl isterseniz ağa hazretleri. sonra da evde yemek yokmu oluyo yediriyosunuz sanki" deyip alaylı bir gülümsemeyle odaya çıktım. .

Yaklaşık 10 dakika sonra Yiğit geldi.
Boğazıma yapıştı..

"Bırak boğazımı dağdan inme misin nesin senn. Öyle magazinlere boy göstermekte değil marifet"

"Begüm benimle doğru konuş bak elimden bir kaza çıkacak "

"Ne o vuracak mısın .. Vursana hadi. Ben sana diyecekelerimi dedim beni eve hapsedemezsiniz çalışıcam "

Bir süre durdu .  Sinirli sinirli baktı ...

"Tamam madem çalışıcakasın ozaman bizim sirkette başla işe . Neden gidip rakip şirkette ise başlamak istiyorsun "

KUMA (BİTTİ, DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin