-7 - Silüet

36 5 8
                                    


Müziği başlatın  ve  hikayeyi gözünüzün önünde canlandırın :)  

Romantik bir Flashback»»

Ve eathen , sormuştun ya hani beni ne zaman affedeceksin diye ?

- Ben sana küsemedim ki..

Şimdi »

Uzandığım yerde sağa , sola dönerken sıkılmıştım , en sonunda eathen'a  dönerek , onu izlemeye başladım ..

Gözlerini açınca korkarak geri çekildim..

Eathen : Beni izlemen hoşuma gitti , dur tahmin edeyim kesin benden hoşlanıyorsun.. 

Red: Sen öyle san !

Eathen :  Vee ilerleyen zamanda ben de sana aşık olacağım ve bam ( ellerini vurarak )  vampir – melez  aşkı

Red: Ahaha çok klasik bir aşk hikayesi, bay kendini çok beğenmiş

Eathen: Bence de çok klasik ama  istersen  bu hikayeyi gerçeğe çevirebiliriz ne dersin ?

Red: Yılışma eathen , kendini fazla zeki zannediyorsun , hadi kalk evi arayalım..

Eathen : Oh tamam sert kız sakin ol , bir şey demedim say .. Ben aşağı katı ararım  sende bu katı ara

Red : Tamam , hadi

+++++++++++++++++++++++++

Gerçekten annemin doğduğu yer çok farklı bir ortamdı. Beklediğim yıkık - dökük , siyah – kahve tonları bir evken burası saray gibiydi ve demek ki hala kullanılıyordu.. Bulunduğum yatak odası genç bir kız için döşenmişti ama çekmeceler boştu , en son açtığım çekmece de  bir fotoğraf vardı..

B– bu bendim , annemle birlikte bir çay bahçesinde çekilmişiz..  Arkasında " – 2000 " yazıyordu.. Aklıma gelen fikirle hızlıca diğer odaya gittim burası da genç bir kız için döşenmişti , çekmeceleri karıştırdım. Ve tahmin ettiğim gibi ablamla annemin fotoğrafını buldum , arkasında da " – 1994 – "  , yazıyordu.  Bu fotoğraflar biz doğduğumuz yıl yaz ayında çekilmişti.. Ve ikisinde de aynı tarih yazıyordu.

" 24 Haziran "  Bu ne demekti ?

Ayrıca bu odaların biri benim için diğeri de ablam için döşenmişti .. En son bir oda kalmıştı burası da büyük ihtimalle annemin yatak odası olmalıydı ama kapıyı açtığımda gördüğüm manzara , beni şaşkına çevirmişti bu odanın duvarları full benim fotoğraflarımla doluydu .. Yolda yürürken , okula giderken , arkadaşlarımla , evin bahçesinde her yerde inanmıyorum annem beni takip ediyormuş..

Duvarın tam ortasında kalpten ablam , annem ve benim olduğum fotoğraflar vardı.. Ve kırmızı renk boyayla " family "  yazıyordu.. Ama sorun şuydu ki oda boştu , bir eşya bile yoktu..

Filmlerde gördüğüm şeyler kadarıyla duvarları yokladım , gizli bi kapı yoktu yada herhangi bir boşluk tarzı bir şey.  Burası temizdi..

Aşağıdan eathen'ın seslenmesiyle odanın kapsını kapatıp , yanına indim..

Eathen : Bir şey bulabildin mi ?

Red : Ah hayır , yani pek sanmıyorum..

Eathen : O ne demek ?

Red : Fotoğraf , ablam ve benim çocukluk fotoğraflarım ve annemin beni takip ederken çektiği fotoğraflar..

Eathen : Yani elimizde var  " 0 " , bende bir şey bulamadım.  Annen uğraştırmayı seviyor..

HİDDEN PAST ( A Hybird)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin