Enes yola çıkmıştı. Alacağı birkaç malzeme vardı. 1-2 mahalle yürüdü. Yolda saçının altı kahverengi üstü sarı olan bir çocuk gördü. Gözleri adeta okyanusu andırıyordu. Yemyeşildi. Enesin gay olması herkeste bir kuşku uyandırıyordu. Türkiye'de böyle birşeyin olmasına imkan vermezlerdi. Enes ilk görüşte aşklara inanmazdı çünkü neden inansın. Ama Enesin yaptığı düpedüz ilk görüşte aşktı. Bu çocuk hakkında bilgi edinmesi gerekiyordu. Cebinden telefonunu çıkarıp instagram'a girdi. Ve o çocuğu en sonunda bulmuştu. Adı Baturay soyadı Anar'dı. Garip bir ismi ve soyismi vardı. Ama Enes bunlara rağmen aldırmayıp resmen aşık olmuştu. İşini bitirip eve döndü.
-
Baturay kendisine bakan kumral saçlı çocuğu süzüyordu. Baturay gay değildi ama o da sırılsıklam aşık olmuştu. Birden içinden ''bu çocuk bana bakmaz amk'' diye geçirdi. Baturay da işini bitirip direk evine geçti.
-
Enes eve geçince Baturay'a mesaj attı.
enesbatur0- baturay
baturay.anar- efendim
enesbatur0- sen hiç birine aşık oldun mu?
baturay.anar- beni nerden tanıyorsun
enesbatur0- yolda gördüğüm okyanus gözlü çocuk sensin
baturay.anar- evet benim bana bakarken seni gördüm
enesbatur0- soruma cevap ver hiç aşık oldun mu?
baturay.anar- evet
enesbatur0- kime
Baturay sana diyemeyecek kadar utangaçtı. Korkuyordu ya sen deseydi o onu sevmezdi diye kafasından salak salak düşünceler geçirdi.
baturay.anar- başkasına
enesbatur0- başkasına mı
baturay.anar- evet enes
Enes kendini çok kötü hissediyordu bir cesaret indi ve birden baturaya şunu yazdı
enesbatur0- baturay ben sana aşığım sen beni sevmesende sevemesende ben sana aşığım
baturay.anar- enes benimde sana söyliyecek birkaç şeyim var
baturay.anar- bende sana aşığım enes hemde hiç olmadığım kadar niye böyle oldu bilmiyorum ama ben galiba seni seviyorum
enesbatur0- ne oha ciddi misin
Enes mutluluktan ela gözleri pıtır pıtır doldu. Enes çok mutluı olmuştu. Birkaç gün geçti aradan İstanbula gitti. Baturayın yanında kalıyordu. Daha kalacak 3 haftası vardı.
DİĞER BÖLÜME GEÇİYORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okyanus | AnarTekin
FanfictionBzen hiç tanımadığın biriyle arkadaştan öte olursun. 'arkadaştan öte'