Pinglige forældre.

315 5 0
                                    

* BIIIIIIIIIIIIIB * siger vækkeuret. Lad mig dø tænker jeg bare..
Det er Mandag morgen, min hade dag!
Nå, men jeg må få noget godt ud af dagen tænker jeg og står op af sengen og tager noget tøj på. Jeg kommer ind i stuen hvor at min mor sidder og spiser morgenmad.
" Godmorgen skat " siger mor.
" Godmorgen mor, hvor er far? "
"  Han tog tidligt på arbejde. Men sæt dig lige ned, jeg skal fortælle dig noget. "
Og sh*t tænker jeg, hvad har jeg nu gjordt galt..
" Mig og far skal på et kursus med vores arbejde hele weekenden. " siger hun.
" Fedt! " siger jeg.
" Jeg er bare ikke sikker på at du kan være alene hjemme i så lang tid " siger hun.
" Seriøst? " siger jeg.
" Jeg har ringet til en børnepasser og han passer dig i weekenden " siger hun.
" BØRNEPASSER!? JEG ER IKKE 6 ÅR!? "
" Nu har jeg alså ringet, tror at det er bedst sådan. "
Jeg går op på mit værelse, gider ikke at snakke med hende. Især ikke en Mandag morgen.
Jeg gør mig klar og går i skole.
( skolen )
" Hej Maja! " siger min bedste veninde Katrine.
" Heej Kat!! "
Selvom at det kun er en weekend vi ikke har set hinanden er jeg virkelig glad for at se hende.
" Du skal høre noget helt fuckt op! " siger jeg.
" Hvad!? "
" Min mor og far skal på kursus i weekenden og de har ringet til en børnepasser fordi at de tror at jeg ikke kan være alene!? "
" WHAT!? Du kunne da bare bo hos mig!? "
" Tænke jeg også, men nu har hun ringet.. "
( Resten af skoledagen går )
-
Jeg håber at i kunne lide det første kapitel!

Marcus min børnepasserWhere stories live. Discover now