P.o.v. lotta
Ik word wakker met een blij gevoel. Ik denk na. Waarom ook alweer dat blije gevoel? Oh wacht! Ik weet het! Umg! Van daag is de squad meeting. Ik pak mijn link muts (die met oortjes. Ik wil hem gwn te graag) en een zwarte broek en de zwarte dhd trui. Snel stap ik onder de douche en kleed me aan. Dan ga ik zo snel mogelijk naar shadaena, want we gaan samen. 'Heb je je fiets al gepaaaakt' roep ik naar haar. 'Nee ga ik doen en je hoeft niet zo te schreeuwen zegt ze. 'Wat heb je aan?' Vraagt ze en ik show mijn outfit. 'Ik wil ook de link muuuts' zeurt shadaena. Ze heeft een jss shirt aan en ook een zwarte broek. 'Ja pech moet je maar niet skeer zijn' lach ik. Ze kijkt me sip aan en ik moet nog harder lachen. 'Mwoooan we moeten gaaaan' zeg ik. 'Ja wie het eerste buiten is.' Zegt shadaena. Ik rol met mijn ogen en begin te rennen 'staaart' roep ik nog. Ik ben het eerste bij mijn fiets. Snel pakt shadaena ook haar fiets en gaan we op weg. Gelukkig is het niet heel ver, maar een halg uurtje fietsen. Ik heb hier zooooo lang op gewacht. Ik ben echt al heeeeel lang fan. Vooral van link en jeremy. Maar sowieso de hele squad en heel dhd is geweldig. Omdat ik niet zit op te letten word ik bijna aangereden door een auto. Ik kan nog net op tijd uitwijken, maar fiets daardoor wel tegen een boom aan. Gelukkig is er niks met mijn fiets, maar er zit wel een scheur bij mijn knie. 'Shit' mompel ik terwijl ik de scheur en de wond bekijk. Het bloed best wel een beetje. 'Heb jij toevallig een schaar bij je?' Vraag ik aan shadaena die echt altijd allesi in haar tas heeft zitten. Ze knikt en pakt hem uit haar tas. Ik werk de scheur die er al in zit bij zodat hij een beetje mooi word en knik dan ook in de andere broekspijp. Na een tijdje ben ik best tevreden met het resultaat, dus pak ik een flesje water uit mijn krat en spoel de wond af. Ik bijt op mijn lip want het prikt. 'Ja we kunnen verder' zeg ik als ik klaar ben. Zo' n stomme wond gaat mij er echt niet van weerhouden om de squad te meeten hoor. We fietsen verder en na een tijdje komen we bij de plek waar de meeting zal plaatsvinden. Er staan al aardig wat fans. We zetten onze fiets vast en lopen er naar toe. Halverwege doet de wond ontzettend veel pijn en het water is op ik kijk rond en zoek naar een wc. Dan heb ik er een gevonden. 'wacht jij maar hier. Ben zo terug' zeg i tegen shadaena en loop weg. Ik ga de wc binnen en vul het flesje met water. Voorzichtig spoel ik de wond weer schoon. 'Gaat het?' Vraag een jongensstem. Ik knik 'ja maar het prikt een beetje' zeg ik. 'Hoe komt dat?' Vraagt de jongen. 'Tegen een boom aan gereden omdat ik aan het dromen was over de squad' lach ik zonder op te kijken. 'Oh' lacht de jongen 'ja ze zijn grappig. Vooral link'. Ik knik 'jap. Ik ben echt een hele grote fangirl van hem' zeg ik. 'En wat zou je er van vinden als je nu met hem aan het praten was' vraagt de jongen. 'Oh was het maar zo' grinnik ik en kijk op. Dan krijg ik een mini hart verzakking. 'What the fuck' mompel ik. 'Niet leuk om mij te zien?' Vraagt de jongen die dus link blijkt te zijn. 'Ja wel. Geweldig juist. Maar.... waarom praat je met mij?' Vraag ik. 'Omdat je er wel cute uitzag' zegt link. Ik grinnik. 'Maar euhm ik moet nu gaan. Mijn vriendin staat te wachten' zeg ik en sta op. 'Ja tot zo denk ik' lacht link. 'Omg omg omg omg omg omg omg' heraal ik de hele tijd in mezelf tot ik weer bij shadaena ben. 'Wat is er?' Vraag ze. 'Nee niks.' Zeg ik. Ik ga het niet vertellen aan haar hoor. Dit is mijn eigen secret meeting met link.
YODIEYO DAMES EN DERPS. Dit was het eerste deel dus ja hier.
Xxx lotta
Shadaena. Ga maar snel schrijven.Doei.