"ואתם אלו שאומרים לי להיזהר, תיראו את עצמכם" שמע ג'ונגקוק קול מוכר אומר,
"היונג, פשוט תסטום. אתה תעיר אותו" טאהיונג לחש לידו, ג'ונגקוק פתח את עיניו בבת אחת, מבין שההרגשה החמימה והנעימה שעטפה אותו היה בעצם טאהיונג ששכב לידו, מחבק אותו ובוהה בו. "אתה רואה? הערת אותו" פנה טאהיונג בכעס לאחיו הגדול שעמד בקצה המיטה וג'ונגקוק הרגיש מוזר שיש מישהו שמסתכל על גילויי החיבה של טאהיונג אליו בלי להגיד שהם סטיה של היקום, היה רק אדם אחד שבאמת קיבל אותו ואהב אותו, ובאופן מוזר נוכחות אחיו הגדול של טאהיונג הזכירה לו אותו יותר מתמיד. לי ביון היונג. ג'ונגקוק לא ראה אותו מאותו ערב בו הוא חזר לבית שלו מהארוחה עם אבא של ג'ימין, לי ביון נעלם כמו כולם.
דווקא בתקופה שהוא היה הכי צריך מישהו אף אחד לא היה לידו.
הוא התרגל להיות לבד, הוא היה בטוח בזה שהוא לא יתגעגע לתחושה הזאת שמישהו מביט בו במבט מעריץ ואוהב, אבל המבטים שטאהיונג שלח אליו כל פעם שהם היו ביחד התחילו לערער את הביטחון שלו במחשבה הזאת, משהו בתוכו כן רצה שהוא ימשיך להסתכל עליו ככה למרות שהוא פחד שטאהיונג יעזוב אותו.
"איין לי בעיה שתישארו לישון, סליחה, לבהות אחד בשני, אבל אני מאמין שתירצו ליראות את השלג שיורד בחוץ" צחק אחיו של טאהיונג, מעיר את ג'ונגקוק ממחשבותיו, טאהיונג קפץ מהמיטה ורץ יחף לחלון הגדול, פותח את הווילון בבת אחת, ג'ונגקוק שפשף את עיניו וקם גם הוא מהמיטה, הולך לעבר טאהיונג שכבר הסתכל החוצה בפנים שחיוך ענק פרוס עליהם,
"אני כל כך אוהב שלג" אמר טאהיונג וחיבק את ג'ונגקוק מאחורה, מניח ראש על הכתף שלו, ג'ונגקוק רצה להתנער, אח של טאהיונג עדיין עמד והסתכל עליהם, איין סיכוי שיש מישהו שיקבל אותו כמו שהוא, כולם רצו שהוא ישתנה בשבילם.
אמא שלו רצתה שהוא יאהב בנות, אבא שלו רצה שהוא יהיה פושע כמוהו, ההורים של ג'ימין רצו שהוא יהיה 'אזרח למופת' וג'ימין רצה.. מה ג'ימין רצה ממנו? מה טאהיונג רוצה ממנו? המחשבות רצו במוחו של ג'ונגקוק בזמן שהוא הסתכל על העיר המושלגת הפרוסה מתחתיהם, הוא התחיל להבין למה טאהיונג אוהב לגור בקומה כל כך גבוהה,
"לעזאזל היונג, אתה מתכוון להמשיך לעמוד ולבהות בנו? לך לנא- רי, תחבק אותה" אמר טאהיונג לאחיו, ג'ונגקוק הרגיש לא כל כך בנוח, הוא רצה להגיד לטאהיונג שיפסיק עם הקללות שלו, אבל אייך הוא יכול לבוא להגיד לו לשנות את מי שהוא רק בגלל שלו לא היה נוח מהשפה בה הוא השתמש?
"אני חושב שאני באמת אלך לחבק אותה, רק באתי להעיר אותכם" אמר אח של טאהיונג בנימה צוחקת, המחשבה על זה שאולי הוא יעיר לטאהיונג מתוקף תפקידו כאחיו הגדול התבררה כשטותית, היה ניראה שלאחיו של טאהיונג בכלל לא הפריע אייך אחיו הקטן מדבר.
YOU ARE READING
Demones
Fanfictionג'ונגקוק סובל מבריונות בבית הספר שלו, אבא שלו בכלא והחיים שלו בכללי דיי מסובכים, התלמיד החדש שמגיע מחליט לשחרר אותו מהשדים שלו, הזכרונות מהעבר מסרבים לעזוב. אבל ג'ונגקוק לא רוצה להפתח לאנשים אחרים, הוא רוצה להישאר לבד כדי לא להפוך למישהו שפוגע באחרי...