Student teacher be like!!

685 0 0
                                    

Teacher, maam, sir, professor ug uban pa naa pod gani doctor abi nku makita ra ni sa ospital naa pod diay sa among skwelahan.

Mao na ang profession nga dli naku ganahan,laay kaau permi lang naa sa skwelahan.
Pero unsaon man mao man ang ganahan sa akong ginikanan kay ako daw pag asa ng bayan, unsa diay ko si  Jose Rizal.
Sa akong pagskwela sa pagkamaestra lingaw ra sa una pero usahay kapoy na.
Demo dnhe demo didto
Report dnhe report didto
Mao daw ni ang kinabuhi sa maestra Mao ng magpractice na.
Usahay gibuhat na nimo ang tanan
Pero sayop nimo permi nila makit an
Niabot ang practice teaching mahimo na jud ko ug tinood na Teacher, pagsulod sa classroom gusto na ko mo back out pagkateacher.
Kay dli jud lalim mahimong teacher
Sumbagay dnhe sumbagay didto
Chika dnhe chika didto
Text text dnhe tawag tawag didto
Mao ng hilak nlng ka sa daplin o dili kaha bundak ka dnhe bundak ka didto para magfocus sila sa imo.
Ning abot ang akong final demo
Gekulbaan naku nagkurog akong nga unod kay c doctor gatutok na sa ako. Siya ang ilang geingon nga terror sa college of education.
Pagsugod sa akong demo akong mga studyante naningkamot para makapasar ko, kay para daw nila ako ilang best teacher ug gehigugma ko nila.
Wala ko kapugong nitulo akong luha Mao diay ni ang reward sa akong pagkamaestra. Ang akong mga pasaway na mga studyante karon gatarong na ug tuon para lang sa ako a. Nilabay ang adlaw, bulan ug tuig pero akong studyante wala ghapon kalimot sa ilang maestra. Mao ni ang kinabuhi sa maestra pero worth it ra.

unspoken poetry bisaya versionTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon