Глава 2

377 21 1
                                    

         
        Историята на Лили Потър
Лили Луна Потър стана на 11 години преди точно две седмици.
Само че сега не се казва Лили. Сега се казва Ана Хемтън.
Защо се казва така? Защо не е при семейството си? И защо има белег на челото като баща си?
  Но тя не знае нищо. Баща и прикри белегът с много силна магия преди десет години. Нещо повече. Беше променил външния и вид за да я скрие.
Тя изобщо не знаеше, че хората при които живее ме са нейни родители. Баща и се беше погрижил и за това. Държеше ги под проклятието Империус вече 10 години. А защо?
Истината е че Волдемор не бе съвсем умрял. Хоркруксите не са били единствената му защита. Докато има някой ,който го обича той все някак ще оживее. И тук си задавате въпроса,, Кой може да го обича? "
Една жена от сиропиталището ,в което бе израснал. Той ходел при нея всеки ден и единствено с нея се държал истински мило. Тя се казва Мария Пъревил и е все още жива. Да, на 91 години, но жива.
   И така Лили Потър живееше в Съри без да знае, че има нещо общо с магията.
   Разликата между нея и баща и бе, че тя знаеше за магията. Беше чела всички книги за,, Хари Потър" като много други мъгъли, но не знаеше че е истински. Също и ,че не знаеше че истинските и родителите са много далеч. Мислеше, че е от семейство Хемтън и не знаеше кой ще я чака утре в кухнята на закуска.

Момичето,което оживяTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang