- D1 | TWELVE -

4.7K 177 22
                                    

Haley, Yara en ik lopen door het stad. We zijn al zo veel winkels binnen gegaan en we hebben nog niets gevonden.

"Star, Yara, kijk die jurk!" roept Haley plots uit het niets. We kijken allebij naar de etalage en daar hangt een prachtige bordeaux jurk.

"Yara, je moet die jurk passen. Hij is in je lievelingskleur!" zeg ik zacht, nog steeds onder de indruk van jurk.

We gaan de winkel binnen en vinden elk een jurk die we mooi vinden. We gaan samen naar de paskamers.

"Starlett, ben je bijna klaar?" zeurt Haley. Ik loop de paskamer uit en kijk naar de jurken van mijn vriendinnen.

"Yara, Haley... die jurken zijn prachtig." zeg ik.

"En die van jou dan." zegt Yara.

"We weten wat we moeten doen. Nu alleen nog schoenen." zegt Haley blij. "Mijn favoriete deel." zeg ik enthousiast.

We kleden ons terug om en gaan naar de kassa. We betalen ieder onze jurk en lopen de winkel weer uit.

Nadat we onze schoenen hebben gaan we weer naar het internaat."Wacht even." zeg ik en neem mijn telefoon.

Me: Zijn jullie op onze kamer of op die van Link en Aaron?

Jer: We zijn op die van Link en Aaron.

Me: Blijf daar want wij gaan naar die van ons. 

Jer: Komt in orde!

We gaan met de lift naar mijn kamer. We hebben nog twee uur voor het feest is want we zijn echt super lang in het stad geweest.

"Laten we ons klaar maken." zeg ik terwijl ik de deur dicht doe.

"Mag ik hier douchen, ik ben mijn haar vergeten te wassen gisteren." zegt Yara. "Ja, ik ook." zegt Haley. "Is goed maar ik ga eerst." zeg ik met een lach.

Ik ga met mijn jurk de badkamer in en zet meteen de douche aan.

Als ik klaar ben trek ik mijn jurk aan en loop de badkamer uit. "Volgende."

Yara staat op en loopt naar de badkamer. We kunnen horen hoe de stralen water de grond raken.

Na een kwartiertje komt ze de badkamer uit en gaat Haley er in.

Na weer een kwartier zijn we allemaal in onze jurken en moeten we alleen ons haar en onze make-up doen.

Een half uur voor het feest zijn we allemaal klaar. "Zullen we even thirteen reasons why kijken?" vraag ik. Ze stemmen allebei in.

Ik zet netflix aan en zo kijken we de serie tot er aan onze deur geklopt word.

Ik sluit mijn laptop en doe de deur open. Grayson, Jeremy en Scott staan daar alle drie in pak. Ze lopen naar binnen.

"Oké. Grayson, Jeremy, dit zijn Haley en Yara. Yara, Haley dit zijn Jeremy en Grayson." stel ik ze aan elkaar voor.

Scott loopt naar Haley en geeft haar een kus.

Yara en Jer staan er maar wat ongemakkelijk bij. Ik loop naar haar toe.

"Yara waar ben je op aan het wachten?" vraag ik fluisterend.

"Ik weet niet, dit is gênant." fluistert ze terug.

Ik zucht en duw haar naar Jeremy. Ze botst tegen hem aan. "Sorry." zegt ze snel.

Ik loop terug naar Grayson en geef hem een kus.

"Je ziet er mooi uit." zegt hij. "Jij ziet er ook niet slecht uit." zeg ik.

We lopen samen naar de kantine waar het feest is. Daar staan de andere jongens op ons te wachten voor de deur.

Uit de kantine komt muziek en blauw licht.

"Laten we naar binnen gaan." zegt Aaron zonder naar mij te kijken.

We volgen elkaar naar binnen en daar zie ik iemand staan die ik al een lange tijd niet meer gezien heb.

"Mirthe!" roepen Yara, Haley, Scott en ik door de kantine wat me wat blikken oplevert. "Starlett Yara Haley Scott!" roept ze terug.

JongensinternaatWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu