Se spune ca acesta ar fi inceput inca din anul 1701, fiind locuit timp de 15 ani la rand, dupa care nu s-a mai stiut nimic cum ca ar fi inca locuit, deoarece era darapanat si foarte vechi si nimeni nu indraznea sa il renoveze.Toti oamenii de acolo se fereau sa treaca prin fata conacului, deoarece se spunea ca acolo a fost demult , pe acele pamanturi ''blestemate'', un centru foarte mare pentru copiii orfani, care ar fi luat foc nu se stie din ce motiv...Oamenii speriati ce locuiesc in apropierea conacului spun ca, deseori, in noapte,se aud rasete a mii de copii din interiorul conacului si voci stranii sau rasete diabolice, altii spun ca se vede de la ferestrele vechi si intunecate ale balcoanelor inguste care stau sa cada, lumini albe care se aprind si se sting, desi nu exista niciun macar un mijloc de electricitate in conac..altii mai spun ca in curtea vesnic intunecata si sinistra a conacului ar fi fost ingropate persoane vii de acolo, se mai spune ca ar fi avut loc o multime de crime si rapiri, violuri si sinucideri, dar niciodata pana acum nu si-au gasit autorul si au ramas un mister si o inspaimintare pentru toti locuitorii din apropiere....oare va putea cineva vreodata sa dezlege acest mister, misterul ''conacului bantuit'' din Chicago?..... Oare Steward, Alex, Nick si Grey vor reusi sa o faca sau vor cadea si ei prada misterului?!
CITEȘTI
The Rosemberg
Horror4 copii curiosi care au parte de o intimplare tragica si sperieturi zdrave in conacul Rosemberg.