-2

1.2K 50 7
                                    

-Souffiane:

"SOUFFIANE OPSTAAN WE MOETEN ZO VERTREKKEN!" Schreeuwt mijn moeder van beneden. "Uh ja ik kom." Snel stap ik uit mijn bed en ga richting de badkamer. Ik poets mijn tanden en stap daarna onder de douche. Ik laat het warme water over mijn sixpack glijden en sop m'n haar in. Daarna spoel ik mijn haar uit en zeep ik mijn lichaam in. Als ik daarmee klaar ben spoel ik ook mijn lichaam af en wikkel dan een handdoek om mijn middel. Ik loop rustig mijn kamer in en smeer mij in met zwitsal baby huidolie want ewa ja moet mijn huid wel verzorgen voor de seksdames he? Daarna doe ik mijn psg trainingspak pak aan en laat mijn haar warrig en loop vervolgens naar beneden. Daar ga ik aan tafel zitten met mijn ouders. Ik eet snel een broodje met chocolade pasta en drink m'n kopje thee leeg. Ik maak nog ff een snap van m'n benen met daaronder: last day, new chapter soon. Daarna app ik nog even met mijn beste vriend die ik zie als broer Samir.

So: Yo bradda.
Sa: Ewa ezel.
So: Fakka?
Sa: Gaat goed bro maak me nu klaar en kom daarna richting je oude osso. Ik kom met m'n eigen waggie zodat ik ook paar spullen kan brengen.
So: Ai iscool bro zie je zo.
Sa: isgoedd ezel.

"Mama Samir komt zo, hij komt helpen." Zeg ik tegen m'n moeder. "Ah m'n lievelingszoon komt me helpen. Wat houd ik toch van hem. " zei mijn moeder. Zij ziet Samir ook als d'r eigen zoon en Samir zijn moeder ziet mij ook als haar eigen zoon. We zijn met elkaar opgegroeid. We kennen elkaar als sinds onze geboorte. "Stil ja ma. Laat hem volgende keer koken met je roze schort." Zei ik en keek mijn moeder dodelijk aan die daardoor in lachen uitbarste en mijn vader zat alles met plezier te volgen.

Na een half uurtje kwam Samir aanbellen. Hij gaf mijn moeder een kus op dr wang en mijn vader en mij een box. Daarna begonnen we met alles inladen. Ik had m'n eigen Lamborghini. Mijn vader een Audi en Samir een Ferrari. En we hadden ook nog een verhuiswagen. Alles moest er vandaag uit en het was anderhalve uur rijden. Want ik woonde eerst in utrecht. En nu ga ik wonen in amsterdam. Dus we proberen zoveel mogelijk in 1 keer mee te nemen. Nadat we zoveel mogelijk hebben ingeladen vertrekken we. Samir in zijn auto. Ik in de mijne. M'n vader in de verhuiswagen. En mijn moeder in mijn vaders auto. Ja mijn mama kan autorijden.

Na anderhalve uur gereden te hebben zie ik eindelijk het bordje:"Amsterdam" langs de snelweg. Een diepe zucht verlaat mijn mond. Ik heb straks echt een blikje Redbull nodig. Na een kwartiertje verder gereden te hebben zijn we eindelijk voor mijn nieuwe huis. We zetten eerst alle verhuisdozen uit de auto voor het huis en daarna parkeren we de auto's in de garage. Alleen de vrachtwagen laten we voor het huis staan omdat we nog maar weinig spullen in utrecht hadden die makkelijk in een verhuiswagen passen. Net waneer ik mijn auto naar de garage toe wil rijden botst er een meisje met een Vespa bijna tegen m'n auto aan. Ik ben al moe en chagrijnig en dit fucked me gewoon op. Gelukkig was ze net op tijd gestopt. Ik doe snel m'n raam naar beneden en schreeuw tegen d'r: 

"What the fuck kijk uit waar je rijd. Als je niet kan rijden rijd dan niet!". "Ehm sorry het spijt me.." zeg ze snel voordat ze weg rijdt. Ik zeg je eerlijk man ik heb veel wijfen geneukt, gezien en geroken maar zij, zij was wauw en haar ga ik krijgen.
Ze leek in ieder geval niet bij. Alsof ze in gedachtes was en me daarom niet aan zag komen. Maar ewa ja haar probleem. Als ze dood zou gaan, nog steeds haar probleem. Maar 1 ding zweer ik, ik zal haar in m'n bed krijgen nog voordat ze doodgaat. 

Snel rijd ik door naar de parkeerplaats in de garage en parkeer daar mijn auto om vervolgens naar binnen toe te lopen. Ik pak snel alle dozen met mijn naam erop en breng ze 1 voor 1 naar mijn slaap kamer. Mijn moeder doet alvast de keuken en mijn vader de woonkamer. En Samir helpt natuurlijk weer m'n moeder. Als ik in mijn kamer aankom doe ik m'n raam alvast open voor frisse lucht.  Het huis hadden we 2 weken geleden al geverfd alleen wouden we wachten tot alles echt gedroogd is en de geur van de verf al weg was. Ook hadden we toen al alles schoongemaakt en gekeken wat, wiens kamer word. Mijn tweepersoons bed staat er al en mijn klerenkast ook. Ik heb ook nog een grote tv met PlayStation eraan aangesloten. Een bureau staat in de hoek van mijn slaapkamer met daarop al mijn MacBook. Ik moet alleen maar een laken over mijn matras, dekbed en kussen gooien en mijn kleren in de klerenkast zetten en dan ben ik wel een beetje klaar. En ja alleen nog maar mijn PlayStation spelletjes en gel enzo in mijn kamer leggen maar daarna ben ik wel klaar.
Ik heb ook precies naast mijn bed een balkon deur en precies boven mijn bed en raam waardoor je uitzicht hebt op mijn balkon. Ik ga naar mijn balkon en bekijk mijn uitzicht die ik vanaf daar heb. Ik zie dat het huis tegen over mij precies zo'n balkon heeft. Het raam tegen over mij staat open waardoor ik naar binnen kan kijken. Ik weet het, ik betreed ander mans privacy maar ewa ja ik ben nieuwsgierig. Ik kijk naar binnen en zie dat het een meisjes kamer is hoe ik dat weet? Helemaal witte kamer met 1 hoek waar alleen maar kleur is en dat is een make up tafel. Ook door sommige kledingstukken die op de vloer liggen zoals... een bh? Oke oke ik heb ervaring en weet dat de bh van wie die gene is, best zwaar moet tillen. Ik grinnik door mijn eigen gedachten en loop weer terug naar binnen. En loop naar beneden. Als ik net van de laatste treden spring hoor ik stemmen. Hmm wie zou dat zijn?

 We ride together, we die together! Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu