12.

330 36 1
                                    

Järgmisel päeval

KOOLIS

"Vabandust." Sisenesin direktori kabinetti.

"Tule edasi Janete Marii." Ütles ta lahkelt.

"Ma tahaksin oma hinnete kohta küsida. Mis nendega on, et need nii halvad on? Kus on vead ja mida ma peaks parandama?" Vuristasin.

"Rahulikumalt! Kõigepealt, istu." Ütles dire.

"Niisiis. Suk on palju kahtesid. Tänu millele sa japilt said etgurusmeeskonda kuid võid jääda 8-ndat klassi kordama."

"Nii, mida ma teah saaks?" Uurisin.

"Kõigepealt, mis sa ise arvad, miks sul on sellised hinded?"

"Sest, ma ei saa aru mida õpetaja tunnis räägib."

"Soovid sa, et keegi sind aitaks?"

"Ma olen oma vanematelt küsinud, kuid ka nemad pole osanud aidata."

"Noh, ma ei mõelnud just su vanemaid. Äkki kedagi, kellel on selles aines, mis sul on kehvem, paremad hinded ja ta saab sulle kas järeltunde või midagi sellist anda."

"Mhmh, mulle meeldiks see." Oleneb inimesest, kes mind hakkab 'õppetama'.

"Selge. Ma annan sulle teada."

"Okei. Nägemist Proua Kiir."

"Nägemist Janete Marii."

Kõndisin klassi poole kuni keegi mind käest tõmbas. Kõik käis nii kiiresti, et ma ei jõudnud reageerida. Järsku olin kuskil mingite asjade vahel ja seal oli ka Calum.

"Mida sa teed?" Ehmusin.

"Janete, ma pean sulle midagi ütlema!" Ta kõlad väga hoiatavalt.

"Ma ei saa aru miks sa mulle seda aalaa peale kooli ei saanud öelda? Ah?"

Ta ei vastanud.

"Kuuled vä?" Pööritasin silmi.

"Ma lähen ära." Ütlesin ja hakkasin lahkuma, kuid ta haaras mu käest.

"Ma pean sind hoiatama!" Ütles ta.

"Mille või kelle eest? Saa kõigepealt oma eluga hakkama! Siis tule mulle ütlema mida teha mida mitte. Eksole." Ütlesin veidi ülbelt.

Just nimelt.

Natuke aega tagasi üritas Calum Ade'i sebida. Aaaga, oleme ausad, ta keeras selle suuuuuht peesse. Põhimõtteliselt ta kutsus Ade'i välja ja nad läksid randa jalutama, aaaga nooooh, braavo ta ütles talle, et Ade meeldib talle ja siis ta hakkas jahuma oma eelmistest pruutidest, kuidas nad kohtudid, uidad lahku läksid jne. Ühesõnaga jahus ta ainult endast. Korralik oma tunnete väljendamine käib ikka nii, et sa räägid kuidas ta sulle meeldib jne, mida sa tunned jne. Mitte ett hakkad oma eelmistest suhetest rääkima. Mv sa mõtled inimene? Hallooo? Kas sa jätsid ajud koju?

Hilja w.Luke HemmingsМесто, где живут истории. Откройте их для себя