5.Bölüm

24.8K 403 25
                                    

Yavaşça çekti dudaklarını Zeynep.Eli Kerem'in gömleğinin düğmelerine geldi.1-2 derken bütün düğmeleri açtı ve çıkardı Kerem'in üzerinden.

"Burada mı?" dedi kısık sesli bir şekilde Kerem.Ve bunu söylemesiyle Zeynep'i kucağına alması bir oldu.

-

Merdivenleri yavaş yavaş çıkıp Zeynep'in yatak odasına geldiğinde Zeynep'i sertçe yatağa attı ve odanın kapısını kilitledi.(Çünkü Melis evde yani duşta.)

Pantolonunun kemerini açtı ve çıkardı.Üzerinde sadece boxeri kaldığında Zeynep'e sıra gelmişti.Zeynep'in tişörtünü nazikçe çıkarıp yere fırlattı ve Zeynep'in omzuna öpücükler kondurmaya başladı.Eli Zeynep'in sutyen kopçasına geldi ve sütyeni de çıkarıp yere attı.

"Seni özledim." dedi Zeynep güçlükle.Çünkü Kerem her hareketiyle onu tahrik ediyordu.Zeynep'in pantolonunu ve sonrada külotunu çıkarttı.Ve son olarakta kendi boxerini çıkartıp Zeynep'in üzerine yattı.

Hafif +18 İstersen Geçebilirsin :)
Tenleri birbirine kavuştuğunda ikiside sevincin doruklarındaydı.Birazdan Zeynep Kerem'e Kerem'de Zeynep'e,daha doğrusu ilk kez birilerine ait olacaklardı.Sıcak nefesleri birbirine karışmıştı.Dudaklarıyla kavuşma dansı yapıyorlardı.Kerem dudağını çekip Zeynep'in boynuna gömüldü.Orayı da öpücükleriyle donatıp yavaş yavaş Zeynep'in içine işledi...
-
Her şey çok güzel gidiyordu taki;
Kerem Zeynep'in üzerinden çekildi ve yüzüne yine o aşık ama öfkeli adamların sahte gülüşünü yayıp

"Bu sana yeter.Hadi eyvallah!" dedi.Yataktan kalkıp üzerini giyindi ve sessizce odadan çıkıp aşağı indi.Evden çıkıp arabasına binerken kafasına vuruyordu.
Zeynep ise ağlayarak kalktı yataktan ve giyinip evden çıktı.Sahilde yürümeye başladı.Ağlıyordu,hiç durmayan aksine gittikçe hızlanan gözyaşlarına hakim olamıyordu...
Kerem,eve geldiğinde kum torbasından çıkardı bütün öfkesini.Deli gibi vuruyordu ona.Hem kum torbasını yumrukluyor,hem de ağlıyordu...
1 HAFTA SONRA:
O günden sonra Zeynep ve Kerem hiç görüşmedi.Hatta Zeynep evden dışarıya adımını bile atmadı.

Zeynep odasında uzanırken Melis girdi içeri.

"Zeynep.Neyin var canım?Bak anlatmıyorsun,birşey yok diyorsun ama biliyorum birşey var?Bak betin benzin solmuş,bir,iki lokmadan başka hiçbirşey yemiyorsun,konuşmuyorsun,şu odadan çıkmıyorsun.Anlat hadi."

Hayatıma Yeniden Hoşgeldin SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin