Piyano çalmayı bırakalı çok olmadı ama çalarken hissetiğim duygular onunla beraber mezara gireli 2 yıl oldu. O öldüğünden beri yemeğin, hayatın ve nefes almanın tadı kalmadı ama oğlum için yaşamaya devam etmeliyim. En zoruda onun bir parçasıyla yaşamak oluyor.
1.BÖLÜM: (2 YIL ÖNCE)
Bugün çok önemli bir gün ilk defa Juilliard Konservatuarı hocalarından birinin oğuluna çalıcam çok heycanlıyım. Tam bunları düşünürken:
''Hadi Emily geç kalıyosun'' dedi babam heycanlı bir ses tonuyla.
''Geliyorum baba ''dedim ve aşağıya indim.
''Heycanlımısın bakalım '' dedi babam.
''Yapma baba ben bugüne kadar bir sürü resitale çıktım'' heycanımı sakalmaya çalışarak.
''Ama çıkmazsak resitali kaçıracağız '' dedi annem.
Arabaya bindik ve ilerlemeye başladık sonunda gelmiştik salon tıklım tıklımdı kusacak gibi hissediyordum. Hemen içeriye doğru yürüdüm. Tam su alacaktımki kendini bilmezin biri elimdeki suyu aldı. Çocuk tatlıydı ama bunun bir önemi yoktu
''Pardon gözlüğünüz kaç numara'' dedim
''Efendim'' dedi soru soran bakışlarıyla
''Yani hayır suyun benim olduğunu görmedinizde'' dedim sinirli bir şekilde.
''Senin elindeydi ben aldım ve benim oldu'' dedi alay edercesine.
''Bu çeneyle daha çok susamışsındır '' dedim ve kovadan aldığım ilk suyu başından aşağıya döktüm.
''Umarım susuzluğunuzu gidermişimdir'' dedim gülerken.
''Sen sen bunu sana ödeticem'' dedi
''Ödetirsin tabi'' dedim o sırada anons çaldı ve oradan ayrıldım
2 SAAT SONRA:
Sonunda resital bitmişti. Herkesin beğendiğini umarak hole çıktım. Babam üzerine su döktüğüm çocuk ile birlikte yanıma geliyordu.
''Ha Emily seni Jered ile tanıştırayım. Juilliardın hocasının oğlu bahsetmiştim ya sana ''
''Merak etmeyin efendim biz çok yakından tanıştık ''dedi sırıtırken
''Ama sen olamazsın'' dedim şaşırırken.
''Evet benim'' dedi.
'' Siz Jered ile devam edin ben gelicem'' dedi babam.
''Hani sana ödeticem demiştim ya '' dedi ve elindeki içki kadehini üzerime döktü .
''Ödeştik'' dedi sırıtırken.
''Iğğğ sen her yerim yapış yapış oldu'' dedim sinirli bir şekilde ve oradan uzaklaşarak tuvalete gittim.
Bu çocuktan nefret ediyordum nefret hayatımda gördüğüm en egosu şişmiş çocuktu ama ondan öcümü alacağım.