Hvala svima koji čitaju moju priču (ako je uopšte čitate, jer mislim da niko je ne čita) jer je možda dosadna i žao mi je zbog toga i sve vas volim. I plizz votajte i komm :*
Danas se trebam naći sa Selenom, ja ne da sam uzbuđen, nego sam pre uzbuđen.
Nakon nekih pola sata jedva sam našao odgovarajuću kombinaciju koju ću nositi tokom koncerta i tokom izlaska sa Selenom...
~ Ubrzanje poslije koncerta ~
~ Selena P.O.V. (njezina perspektiva) ~
Upravo se vozim taksijem do "Royal" diskoteke ispred koje će me čekati Justin, jako sam ne strpljiva da ga vidim...
Sutra imam slobodan dan, pa se opet vraćam na turneju koju završavam u Veneciji, odlučila sam kada završim da ostanem par dana sa Justin-om, samo se moram dogovoriti sa njim kad on završava turneju...... Zazvonio mi je telefon, zvao me je Mark...
Mark:Ey Selena... rekao je veselo...
Ja:Hey, jel imam sutra slobodno kao što si i rekao?? upitala sam nervozno, šta ako ne budem mogla dobiti sutra slobodno ima da crknem jer svaki dan negdje putujem, a uskoro moram i na snimanje filma "Between Good and Bad"... (izmislila sam taj film).
Mark:Naravno, sutra imaš slobodan dan upravo sam razgovarao sa menadžmentom ja i Lela...
Ja:Uhh, u redu, već sam mislila da neću da ga dobijem... rekla sam sretna...
Mark:Imamo mali problemčić Sel!?! rekao je vidno iznerviran....
Ja:Koji??? Već sam se bojala najgoreg...
Mark:Tvoja turneja završava za 2 mjeseca, a dan poslije počinje snimanje filma tako da... rekao mi je to i primjetila sam da mu je žao, jer sam mu rekla da želim poslije turneje da budem u Veneciji sa Justin-om.
Ja: Nemoguće!! Kako odmah poslije turneje da idem da snimam film??? upitala sam vidno iznervirana, dok sam plaćala taksisti...
Justin me je video da pričam na telefon, pozdravio se sa mnom i sačekao da završim razgovor...
Mark:Ne znam, samo su mi tako javili da ti kažem... rekao je i on razočarano...
Ja:Ništa, poslije turneje potvrdi im da dolazim na snimanje filma, ništa mi drugo ne preostaje....
Nakon što sam završila razgovor krenuli smo unutra...
Juss:Hey, šta je bilo??? Što si tako tužna??? upitao me je, jer je primjetio da sam tužna i neraspoložena...
Ja:Htjela sam kada završi turneja da ostanem u Veneciji, pa da sačekam kada se tvoja turneja završi da provodimo više vremena zajedno, pa bi trebalo da se za 2 ili 3 sedmice vratim na snimanje filma, ali mi je sada Mark rekao da poslije turneje idem na snimanje filma, to znači da neću imati odmora koliko mi je potrebno da bi i tebe vidjela... rekla sam razočarano situacijom u kojoj se nalazim....
Juss:Ne brini, vidjećemo se mi češće... uputio mi je sladak osmijeh...
Ja:Ali kako??? nisam ga baš najbolje shvatila...
Juss:Jer ja glumim glavnu mušku ulogu u tom filmu, a ti glumiš glavu žensku ulogu, danas su mi javili da sam prošao audiciju za taj film... zagrlio me je i poljubio u glavu...
Ja: Ali ne razumijem, zar moj partner u tom filmu nije trebao da bude Luke??? u glavi mi je bio opšti haos, ništa više nisam razumjela...
Juss:Ne, on je bio varao na audicijama, falsfikao je svoje podatke, i kada su to saznali odlučili su da mene ubace u taj film zajedno sa tobom.... objasnio mi je situaciju i malo sam nešto skapirala....
YOU ARE READING
Do you love me???
FanfictionOna je obična cura koja će se zaljubiti u pogrešnog momka, pokuša će da spasi svoju vezu ali da li će u tome uspjeti? Ona se zove Selena Marie Gomez, a on Justin Drew Bieber on nju voli ali koliko će njihova ljubav da traje? Sve će se pre brzo izdeš...