~63~ real life ~

351 20 18
                                    

Groepsapp de squad!

U: hoi
Linkie🐯💗: hoi
U: we hebben hier echt al 2 weken niet in gepraat..
Linkie🐯💗: waarom zouden we
U: hzo?
Linkie🐯💗: ik heb je twee weken lang elke dag gezien..
U: Oja
U: en de rest dan..
Jeremy💦: weet de rest het eigenlijk al wel?
Harm👖: nee denk ik..
Linkie🐯💗: maar het is best duidelijk vgm..
Stephiee😍: wacht
Stephiee😍: ik snap het niet?
Romy❤️🌸: Omg
Romy❤️🌸: Terra!
Romy❤️🌸: Link!
Romy❤️🌸: Jeremy!
Romy❤️🌸: Harm!
Romy❤️🌸: kom nu!
Romy❤️🌸: heel snel!
U: ?
Romy❤️🌸: kom nou maar!
U: waar ben je
Romy❤️🌸: waar denk je
U: Oke we komen er aan!

"Link kom we moeten gaan" zeg ik en spring op. "Waar heen" vraagt Link. "Naar Joost!" Ik pak mijn jas van de kapstok en loop naar buiten. Link loopt achter me aan. We stappen in de auto en rijden naar het ziekenhuis.
"Joost" roept Link blij als we de kamer in lopen. Joost zit rechtop in zijn bed te praten met Romy. "Link" zegt Joost blij. Kort daarna komen Mira en Jeremy binnen lopen. Harm komt ook binnen lopen.
We zijn bezig met een gesprek als Lotta en Sarah ook binnen komen. "Hoi" zegt Joost. "Joost" roept Sarah en geeft hem een knuffel. "Zo dus nu is het Joost" zegt Harm. "Wat" vraagt Joost verbaast. "Nee niks" zegt Sarah. "Vertel maar. Het maakt mij niet uit wat andere mensen over jou denken" zegt Harm. "Jezus wat heb jij opeens" vraag ik. "Dus ik mag niet blij zijn als een vriend na 2 weken eindelijk wakker is! Oke dan ga ik wel" schreeuwt Sarah en loopt de kamer uit. Lotta loopt achter haar aan. "Wat?" Joost kijkt ons nog niet begrijpend aan. "Sarah heeft met Ronald gezoend toen ze nog met Harm had.. Maar ik denk dat je dat wel weet toch" vertelt Link. "Nee dat weet ik niet" zegt Joost. "Dat was bij de livestream" zegt Jeremy. Dan word ik gebeld. "Ben zo terug" zeg ik en loop weg. Ik kijk even wie het is. "Hoi mam" zeg ik als ik opneem. "Waar ben je" vraagt ze boos. "Waar was jij.. Je bent anderhalve week niet huis geweest... Dus ik ging ook maar ergens anders heen" zeg ik. "Dat was voor mijn werk." "Ja tuurlijk. Je werkt bij de supermarkt" zeg ik terug. "Als je me zoekt.. Ik ben veilig hier en ik kom voorlopig niet terug. Doe de groeten aan papa" zeg ik en hang dan op. Dan zet ik het geluid uit. Ik doe mijn telefoon weer in mijn broekzak en loop dan de kamer weer in. "Wie was dat" vraagt Link. "Mijn moeder." Ik luister mee met het gesprek maar ik volg het maar half. "Toch Terra?" Ik schrik op uit mijn gedachten. "Huh wat?" Iedereen lacht. Ik lach ongemakkelijk. Ze gaan weer verder met het gesprek. "Ik ga Sarah en Lotta zoeken" zeg ik en sta op. Ik loop de kamer uit en ga naar de wc. Ik kijk even in de spiegel. Ik loop weer weg op zoek naar Sarah en Lotta die ik vind in de kantine. "Hey" zeg ik en ga bij ze zitten. "Hoi" zeggen ze tegelijk. "Hier" zegt Lotta en geeft me een glas Sinas. "Ze brachten er 1 te veel" lacht Sarah. Ik lach even kort en neem dan een slok. "Dat had ik echt even nodig" zeg ik en zet het glas neer. In de verte zie ik een vrouw het gebouw in lopen. "Shit" mompel ik. "Wat is er" vraagt Lotta. "Leg ik straks wel uit ik moet nu snel gaan" zeg ik en ren de kantine weer uit naar de kamer van Joost. Als ik in de kamer ben word ik tegengehouden door Link. "Waarom zo'n haast" lacht hij. "Ze is er" zeg ik. "Ik ga wel even kijken" zegt Jeremy en loopt de kamer uit. "Wie is er?" "Haar moeder" zegt Link. "Ze komt er aan" zegt Jeremy als hij de kamer in loopt. "Onder het bed" zegt Joost snel. Ik knik en kruip onder het bed van Joost. De rest gaat gewoon verder alsof er niks aan de hand is. "O hallo mevrouw" zegt Link. "Hoi Link. Weet jij toevallig waar Terra is" hoor ik de stem van mijn moeder...

Neem dit cringe deel
Hier Sarah nu blij?
Ja doei!

Whatsapp || Ft. Squad [voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu