hoofdstuk 34

978 69 23
                                    

Ik en zakaria hoorde gechreew "wat is er nu weer met haar" zei zakaria slaperig "Zakaria doe normaal en kom mee" zei ik haastig. We stonden allebij op en rende naar haar kamer✌(nou ja de logeer kamer) "WAT IS HIER GEBEURT !!"riep ik "y....y....a......a..." ze kon haar zin niet eens afmaken en zakaria begon weer "KIFESH JE MAAKT ONS WAKKER IN DE NACHT JAH JE WIL YASSIN ZEGGEN MAAR HIJ ZIT NIG VAST DUS SCHREEUW NIET ZO DUS GA SLAPEN EN WE SPREKEN MORGEN VROEG WEL" riep zakaria voor haar gezicht,  noor liep huilend weg "nou dat heb je weer een goed gedaan seg moet je vaker doen (sarcastisch bedoel)" zei ik boos, ik liep naar nora ze zat huilen in een hoekje in de living "noor?" Zei ik zachtjes "hier ben ik soraya"zei ze huilend "het spijt me dat zakaria tegen je schreeuwde maar hij kan soms te ver gaan met overdrijven" stelde ik haar gerust "nee, het is niet jouw fout ik weet wel waarom hij zo doet en ik denk dat hij er niet mee zal stoppen tot heel deze drama tot rust komt" zei ze ..

Welke drama.......?

"Wat is er gebeurd? Waarom riep je "help" "vroeg ik nieuwsgierig "Soraya ik zag iemand voor het raam, toen ik het gezicht zag konden men oogballen gewoon vallen (uitdrukking mensen ), ik was zo bang maar ik kon niet zien wie het was wollah bhel een jnoen (geest)" zei ze met een trillende stem. Ik schrok me dood toen ik haar verhaal hoorde....

Wie was diegene die noor bang maakte?......

Was het iemand (een mens) of was het toch een jnoen (geest)?.........

Ik gaf noor een glas water en stelde haar gerust. "Nou noor ga maar verder slapen" zei ik, nou jah ze moet nog wel verder slapen "soraya ik kan echt niet slapen en als zeker niet meer in die kamer" zei ze bang, mmm.....zakaria was gemeen tegen haar dus hij zal wel een paar nachten zonder zijn vrouw slapen, "noor kol we slapen hier in de woonkamer " zei ik met een glimlach, ze liet eindelijk weer een glimlach zien en ze nam plaat op de bank voor de tv😂 en ik aan de andere kant "zullen we een film kijken ik ben toch  niet moe, en dan krijg jij wat afleiding van wat daarnet is gebeurt "vroeg ik haar "jah dat lijkt me leuk jah" zei ze tevreden. We doen Netflix aan en we discussieerde een half uur voor een flim..... uiteindelijk hebben we een film gevonden waar we allebij mee eens waren genaamd TITANIC (jah mensen ik weet het die film is al ongeveer 20 jaar oud ofzo maar het blijft 3ayeq leuk en het is een emotionele film dus vandaar dat ik TITANIC heb gekozen😂😍💙💙) ....

De film duurde 3u maar in de helft van de film vielen we gewoon allebij in slaap.

Volgende dag....

Nora perspectief

Ik werd wakker en zag dat de tv nog aan stond ik keek even naast me en zag soraya nog slapen. Ik besloot om een ontbijt te maken voor zakaria en soraya het is namelijk mijn schuld dat ik ze in de nacht heb wakker gemaakt.

Ik maakte lekker na3 na3 thee (marokkaanse munt thee ) en maakte zelfgemaakte croissantjes en maakte ook een gezonde milkshake,  broodjes, koekjes, salami,  kaas alles erop en eraan. Ik dekte de tafel en oo het moment dat ik de laatste ding op tafel en ik zag ze daar al staan "mmm.....wat ruikt het hier heerlijk " zei zakaria "ah ineens vind je het leuk worden" zei ik tegen zakaria, soraya giechelend zacht en ik gaf haar een knipoog, we namen samen plaats aan tafel en ik zag hoe soraya en zakaria samen naar elkaar lachen en ineens dacht ik weer aan vroeger. ........... ik kreeg een traan maar ik veegde die snel weg en at mijn ontbijt verder op.

*********

Soraya's perspectief

"Noor ik ga even langs men sara (zus van zakaria ) heb je zin om mee te gaan?" Vroeg ik tegen noor "jah lijkt me leuk" zei ze blij. We kledeb ons om, ik had een zwarte  rok aan met een donkerblauwe khimaar, noor had een zwarte abaya en een rode hoofddoek, ze zag er echt mooi uit ma sha Allah, maar diep in me voel ik dat ze niet gelukkig is en dat moet veranderen.

Aangekomen bij sara werden we al heeelijk verwend met allemaal marokkaanse koekjes en msemen, marokkaanse pannenkoeken. "Dit had je echt niet moeten doen  (ohjah dat had ze echt moeten doen😂)" zei ik lief "ach hou toch op soraya je bent men schoonzusje jij moet verwend worden en in tegendeel jij houdt gewoon van eten als ik dit allemaal niet heb gemaakt stond je al te eten in de keuken "zei sara, ik hoorde noor zachtjes giechelen "zo en wie is dat mooie meisje? " vroeg sara die naar noor keek "ik ben noor" zei noor tegen sara "ma sha Allah mooie naal noor nou aangenaam ik ben de schoonzus van deze vreetzak  (lief bedoeld,maar dat weet soraya al)" zei sara, ik gaf haar een dodelijke blik en ze begonnen allebij te lachen. We hebben veel gelachen en sara en noor zijn echt vriendinnen geworden waar ik echt blij mee ben noor begint haar zelf weer te zijn maar toch is het nog niet 100% laten we zeggen ze is nu al 40% haar zelf.

**************

Maanden vlogen voorbij, noor heeft haar ouders gevonden (ik zal het verhaal even vertellen.

Nou noor was eerst samen met zakaria bevriend en het klikte echt tussen die twee ze waren nog laar 15 maar ze hebben toch besloten om samen te verloven op hun 16de zodat ze niet uit elkaar gaan, nou toen kwam yassin en hij vertelde een leugen tegen noor over zakaria waardoor ze boos werd, daarom is zakaria in het ziekenhuis beland omdat hij ziek werd, dus daar hebben zakaria en soraya elkaar voor de eerste keer gezien (het staat in 1 van de delen die ik heb geschreven ) zakaria kwam achter dat hij soraya leuk vond , intussen was hij had hij noor opgesloten in een huisje in het midden van het bos, yassin ging naar Marokko en hij zag soraya en hij probeerde soaraya te krijgen (als je het niet meer weet lees dan de vorige delen ) hij had alles geprobeerd maar niks, 

Wanneer noor erachter kwam dat yassin vast zat probeerde ze te ontsnappen en dat lukte, ze wist niet meer wie haar ouders waren ze was iets van 5 a 6 jaar opgesloten in het bos, ze woonde dus bij soraya maar na een paar maanden heeft ze haar thuis gevonden ).......

Ik ben echt blij voor haar en het verhaal was echt heftig. Maar goed ik ben nu al 8 maanden zwanger nog ongeveer een maandje en dan komt ze in sha Allah op de wereld. Ondertussen zijn jouayyria, Souhaila, hajar, lina al getrouwd het waren top trouwfeetsen.

Zakaria is gaan werken en ik zit hier alleen thuis, ik had zin om te koken dus besloot ik om rijst te maken met fis en ene saus erboven op 😍. Ik check nog even of ik alles wel heb en jah hoor ik heb alles VOOR DE EERSTE KEER want altijd als ik kook heb ik iets te kort of moet ik het in de winkel halen of aan de buren vragen. Laar goed terwijl ik zat te koken deden ik de tv natuurlijk aan want het is echt saai zonder geluid in huis....

Het eten is eindelijk klaar een het zag er geweldig lekker  uit en het rook echt heerlijk. Net dat ik een hap wou nemen ging de bel. Wie is dat nou weer eufff. .....met een hevige rugpijn deed ik de deur open, het was de postbode "goede avond mevrouw u hebt een pakketje binnen" zei hij, ik nam het pakketje over en bedankte hem nog. Ik deed de deur dicht en voor de zekerheid ook op slot en ik ging naar de woonkamer ik nam een mes een opende het pakketje

"AAAAAAAAAAHHHHHHH NEEEEEEEEEEEEE DIT MEEN JE NIET " schreeuw ik.......

Wat zit er in het pakketje?

____________________________

Nieuw deel iets langer😆 ik heb alhamdoelillah mijn best gedaan en ik heb het deel af en ben nu bezig met de volgende. ....

Vergeet zeker niet te STEMMEN 💖

En te reageren, 

Wat denk jij wat er in het pakketje zit? Zet het in de reacties

Ohja ik wil nog iemand promoten dat is

Volg
AminaVDB2004

Ze heeft een boek genaamd sara's life (in weet niet of ik het juist heb geschreven ) maar het boek is in 1 woord GEWELDIG😍👌 en het is reuze spannend dus LEES HAAR BOEK EN VOLG HAAR 😊 het is haar eerste boek dus ik gun haar het allerbeste 💙💙

Het leven van sorayaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu