- D1 | FOURTEEN -

4.9K 176 147
                                    

Outfit Starlett

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Outfit Starlett

Outfit Starlett

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Outfit Yara

Outfit Haley

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Outfit Haley

Grayson en Jeremy zijn druk in gesprek terwijl Yara en ik aan het dansen zijn. Het feest is bijna over en Gray heeft nog steeds niks gevraagd. Iedereen, behalve Aaron en Haley, is al redelijk aangeschoten.

"Ik denk niet dat hij het gaat vragen." zeg ik voor de twintigste keer tegen Yara.

"Star, het is genoeg nu. Als je mij niet gelooft dat hij smoor is op jou, vraag het dan aan Haley of Scott of Mirthe. We kennen hem allemaal nog maar een dag en weten al dat hij je zal vragen. Is het niet vandaag dan is het morgen. Maar voor nu is het genoeg met dat depressieve gedoe. Dit feest duurt nog maar een uur. Ook al is het op een school, het is leuk. Dus drink dit op en geniet!" Na haar hele speech voel ik me al een stuk beter, het kan ook door de alcohol komen die in het drankje zat die ze me gaf.

Jer loopt weg van Gray en komt naar ons. "Starlett, wil je even naar hem gaan? Hij moet je iets vragen." Ik krijg een glimlach op mijn gezicht die ik niet kan verbergen.

Ik ga naar Grayson, die zo te zien op me stond te wachten. "Jer zei dat je iets wou vragen." zeg ik zo nonchalant mogelijk.

"Ja, ik weet niet echt hoe ik dit moet vragen dus ik ga het gewoon doen." zegt hij zenuwachtig. Hij haalt een doosje uit de zak van zijn jas.

"Starlett Micheals, wil jij mijn vriendin zijn?" vraagt hij lief.

Ik weet even niet wat ik moet zeggen. Ik wacht hier al de hele avond op en nu weet ik niet wat ik moet zeggen? "Ja!" krijg ik er eindelijk uit.

Hij trekt me lachend naar zich toe en drukt zijn lippen op de mijne. Ik trek me terug uit de kus.

"Wat zit er in het doosje?"

"Wat heb ik toch een nieuwsgierige vriendin." zegt hij. Ik krijg een warm gevoel vanbinnen doordat hij mij zijn vriendin noemt. Hij doet het doosje open en haalt er een ketting uit met een hartje als bedel.

"Draai je om."

"Wat?"

"Draai je nu maar gewoon om." Ik doe wat hij zegt en draai me om. Hij doet mijn haar aan de kant en hangt de ketting om mijn hals.

"Het is echt super mooi." zeg ik zacht terwijl hij voor me komt staan.

"Nu wil ik met mijn meisje dansen. " Ik voel mezelf blozen. Hij trekt me terug mee naar de anderen.

Yara komt wat dichter bij mij staan. "Heeft hij het gevraagd?"

"Ja!" zeg ik. Link en Scott gaan voor iedereen wat te drinken halen. Als we allemaal een beker vast hebben, heft Yara de hare. "Op het nieuwe koppel." Iedereen herhaalt wat ze zegt.

Haley, Yara, Mirthe en ik gaan wat verder van de rest staan. "Dus jij en Grayson, hé." zegt Mirthe. "Jup, Grayson en ik." zeg ik met een glimlach die ik er niet meer af zal krijgen.

"En Jeremy en jij?" vraagt ze aan Yara. Yara lacht nerveus. "Rustig, ik ken hem net. Maar we hebben wel een date woensdag." zegt ze. "Waarom weet ik daar niks van!" zeggen Haley en ik in koor. We lachen allemaal.

Wesley trekt Mirthe van ons vandaan. "Volgens mij mag haar vriendje ons niet." zegt Haley. "Ik denk het ook. Misschien kan ik hem maandag vragen of hij bij mij en jongens in de kantine wil zitten?" vraag ik. De anderen knikken.

"Oké, maar voor straks wil slaapt bij wie?" vraagt Jake. "Uhm, we hebben een bed vrij want ik kan bij Gray liggen, maar dan heeft Yara geen plek." zegt ik. "Ze kan wel bij mij komen liggen." komt Jer er tussen. Ik zie Yara blozen. Ik had nooit gedacht dat ze een van de jongens ging leuk vinden waarvan ik zei dat ze op een date moest gaan. "Oké." zegt ze zacht met een glimlach.

JongensinternaatWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu