Den 5.

26 6 0
                                    

Nazdar chalani,jak víte,tak mě včera vyhodili z práce (hned první den).Takže se hned tak snažit sehnat si práci nebudu.

Je 12:35 a já mám zase kocovinu.Asi se půjdu dívat na počítači na...no víte 😏.

Hele,co je to ten Jůtůb?Hmmm,10. 4. 98?To bude asi nějakej životopis...
Proboha,co je to za blbost?!Radši se podívám na nějaký jiný video tady z nabídky.Tady je nějaká ryba...Pstruh,asi to bude nějakej kanál,co dělá nějaký biologický  dokumenty...Aha,tak asi...Co?Jakej hate?Co to je?


Wikipedia

Hate

Aha.Tady je další článek,YouTube,takže na tom můžu vydělat,hmmm,super.A co je virální?
Reakce,neboli haty
Rap (může to být hrůza)

Používejte Clickbait - nepravdivý název videa,jež je působivý a naláká lidi na shlédnutí daného videa.

Také doporučujeme "bulvární" miniaturu videa.

,,YouTube vynáší pěkný prachy"

Tak já to jdu zkusit.Tady mám nějakej starej foťák (ještě z dob,kdy jsem měl peníze).

Je potřeba si založit kanál.Jak ho pojmnuju?Tak třeba...Franta666.Výborně,teď profilová fotografie

Výborně,teď profilová fotografie

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

To bychom měli.
Tak jdu nahrát video.

Takže čau lidi,já sem Franta666 a vítám vás na mém kanále.Teď chci reagovat na jednoho člověka,je to PéťaTV a je hrozně blbej.Nadává tam na nějakýho ptáka,myslim,že datla,což mě jakože fakt naštvalo!No ten PéťaTV je vopravdu debil!Teď mu všichni jděte dát dislajk,aby viděl jakej je blbej!Tak já se s váma pro dnešek loučim,tak čus.

Přetáhneme video na počítač,a šup.Nahrát video,tak třeba.Mám prej použít ten Clickbait...PÉŤATV JE PROSTITUTKA,REAKCE by Franta666.Nahrát,a máme to.

O hodinu později...

Hele!Má to 5 zhlédnutí!To se na to napiju.Tyjo,pět ljajků!Cha chá...Aha,to jsou dislajky.Tak si přečteme komentáře.
Jsou tu čtyři​
První!
První!
Péťa tý vý je super ti blbecku.A Datěl je Joutůber!
Druhý!

Aha,no,moc velkej úspěch to nesklidilo,tak já jdu radši do hospody.Čau

Opět přichází čas na to,abych vám poděkovala.25 místo v kategorii HUMOR za dík totiž stojí.Jste neuvěřitelní!Ještě jednou moc díky :) Ještě se omlouvám,jestli se vám zdá,že vydávám kapitoly tak málo.Já samozřejmě mám i jiné aktivity,než je psaní na Wattpad,a samozřejmě mám i školu.Písemky už mám sice za sebou,ale docela se mi ve škole daří,tak se celkem hodí se učit.Ale i přesto se omlouvám,tak se mějte :)

Idiotskey maglajz​ J.K.J. deník vožraly Kde žijí příběhy. Začni objevovat