A felderítők az ebédlőben arról beszélgettek, hogy kinek mennyi szerelme,barátja volt már ki hányszor csókolozott már.
Már csak egy valaki volt hátra Rivaille. Hanji szándékosan őt hagyta a végére ugyanis úgy gondolta hogy 3 lehetőség van. Az első az hogy Rivailleal nem történt meg még egyik se. A másik az hogy hogy nem is fog egyik kérdésre sem válaszolni. A harmadik pedig az hogy valójában már volt szerelmes sőt még barátnője is volt és még csókolozott is.
Hanji: Rivaille voltál már szerelmes ?
Rivaille: ....
Hanji: Igen...,kíváncsian hallgatunk.
Rivaille: ....Egyszer.
Hanji: Mikor? Hány éves voltál? Lett belőle valami? Vagy netán viszonzatlan szerelem volt?
Rivaille: Ami azt illeti még a kezét is megkértem. Csak sajna nem úgy alakultak a dolgok ahogy szeretük volna.
Mindenki: Leesett állal s tágra nyílt szemmekel nézett Rivaille.
Erwin: Rivaille kérlek meséld el nekünk az egész történetettet az elejétől a végéig. És kérlek részletezd amennyire csak tudod!
Rivaille: Rendben.
Négy évesen találkoztam vele elöször.Éppen haza felé szaladtam, nem néztem a lábam elé és megbotlotam balszerencsémre az előtem sétáló nálam kb.8 ével idősebb 3 fiúra estem.Ők feláltak én a földön térdeltem, az egyikük megfogta a ruhámat és épp ütni készült mikor egy velem egy idős hosszú hófehér hajú lány megfogta csukloját hogy ne tudjon megütni.
Lány: Ne a nálad gyengébbel kezdjél ki. Ha minderán verekedni szeretnél verekedj inkább velem.
Srác: Ugyan már egy ilyen kis vézna kis lány mit tudna kezdeni velünk egy verekedésben!? He? Kislány na gyerünk mutasd mit tudsz az előbb még olyan nagy volt a sz-
A mondatott már nem tudta befejezni ugyanis az a "gyenge kis lány"úgy bokán rugta hogy kénytelen volt legúgolni. Ez óriási bak lövést jelentett társai számára ugyanis a lány csak erre várt. A gugóló srácot dobbantoként használta ezáltal képes volt elég magasra ugorni hogy bele könyököljőn a legmagasabbik orába. Így az elvesztette az egyensúlyát. A lány miközben ez történt a mellkasára lépett és egy hátra szaltóval földett ért majd pont a megfelelő pillanatban ki nyújtotta a lábát így a harmadik srácot a legérzékenyebb pontján találta el. Mindezt kevesebb mint egy perc alatt. Aztán hátra fordult Rivaillehoz.
Lány: Jól vagy?( Közben felhúzta)
Rivaille: I-Igen
Lány: Hála a jó égnek. Ti pedig (fordult meg) tünnyetek inét! És ha még egyszer meglátom hogy nálatok gyengébbekel kezdtek ki akkor azt már nem fogjátok ennyivel meg ússzni!
Srácok: É-értetük megígérjük hogy soha többet nem tesszünk ilyet csak kérlek ne báncs minket!
Lány: (Oda hajol a három földön ülőhőz) Bu!
Srácok: ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!!! ( A törött oru válára vette kétt jelenleg járásra képtelen társát és a plussz súly és sérülése ellenére egész gyorsan eliszkolt velük)
Lány: Egyébként, örülők a találkozásnak én Yukina vagyok és te?
Rivaille: Rivaille
Yukina: Haza kísérjelek?
Rivaille: Nem kell
(Indult volna el ha hírtelen bele nem nyílalt volna a fájdalom a térdébe.)
YOU ARE READING
Shingeki no kyojin fanfiction: Rivaille szerelme
Fanfiction1.A helyesrás katasztrófa. 2 Ebben a történetben Rivaille még nincs 20 éves ami azt jelenti hogy egy kicsit megváltoztatam az alap műben mindenkinek a korát. Ez a fanfic Rivaille "kölyök" korában játszodik és helyenként spoilert tartalmaz!