1. Bölüm

90 11 3
                                    

Semih'in ağzından ;

Okulun ilk günü yine zengin zübbelerin olduğu bu okula giriş yaptım. Herkes sınıfta Lara ise her zaman ki gibi geç kalmış. Sırama geçtim, defterimi çıkarıp telefonumla oyalanmaya başladım. O sırada havasından geçilmeyen sayın Emir MERT bey sınıfa adımını attı ve sırasına oturdu. Bu çocuk saygı nedir gerçekten bilmiyor. İnsan bir günaydın der bir selam verir. Havalı insanlardan hoşlanmadığım için ondan da hoşlanmıyorum . Lakin Lara onu çok seviyor. Ve ders saati başlamıştır. Matematik hocası Ayfer sınıfa adımıni attı bu hoca gerçekten delirmiş olmalıydı. Tam üc senedir canımızı okuyor. Ve matematik notları gerçekten yerlerde sürünüyor. Kadın 50'den yukarı not bilmiyor. Sınıfta ki uğultu devam ediyordu taki Ayfer hica cetveli masaya hızlı bir şekilde vurana kadar. 15 dakika sonra sınıf kapısı tıklatıldı. Ayfer hoca gir diye seslendiği anda kapı açıldı gelen Lara idi onu gerçekten özlediğimi fark ettim. Lara kız kardeşim gibi ona zarar gelmesini asla istemem. Lara bana doğru yöneldiği anda Ayfer hoca Lara'ya "Lara buraya bak" dedi. Lara ise ilerlemeye devam ediyordu. Hoca tekrardan "Lara sana buraya bakmanı söyledim" dedi. Lara arkasını dönüp hocaya alaylı bir bakış attıktan sonra "evet" diye cevap verdi. Her zaman ki Lara hiç değişmiyor. Ayfer hica "saygı nedir bilmiyor , büyüyemiyorsun Lara" dedi. Lara yüksek bir kahkaha atarak ekledi , "büyümek için ne yapmalıyım sayın hocam" hala gülüyor manyak bu kız okulun ilk gününden dsipline gitmeyi göz önüne almış olmalı. "Hala dalga geçiyorsun otur yerine Lara bir daha da dersime geç kalma !!" Lara yanıma oturdu ve selam verdi. Sarıldıktan sonra yaz tatilinde neler olduğunu sordum.

Lara'nın ağzından ;
Her zaman ki gibi geç kaldım. Ilk ders umarım gergedan Ayferin değildir. Kapıyı tıklattım ve bingoo Ayfer Hoca, hic bakmadan sırama ilerledim tabi dururmu hemen laf atmalar falan biraz onunla atıştıktan sonra yerime yani en arka köşeye Semih'in yanına oturdum. Semih'e gerçekten çok değer veriyordum.o bana hayatın sadece paradan ibaret olmadığını ögretti. Semih' e selam verdikten sonra yaz tatilinde neler olduğunu anlatmaya başladım.
"Ah Semih bu yazımın son ayını gerçekten berbat bir şekilde geçirdim. Babam annemden sonra biriyle evlenmeye karar verdi inanabiliyormusun ? Annemin yerine başka bir kadını getirmeye kanaat getirdi. Her ne kadar babam o kadından hoşlansa da bòyle bir şeyin olmasını istemiyordum bu anneme ihanet olurdu. Ne yapmalıyım Semih bana bir fikir ver."
Semih'in ağzından ;
Lara bu gerçekten önemli bir karar ama ben eminim ki baban annenin yerine başka birini koymayacaktır sadece ufak bir boşluğu tamamlamaya çalışıyor. Sende buna saygı duy derim yani ben böyle düşünüyorum.
"Belki de haklısındır babam gercekten sadece annemi sevmiştir. Buna saygı duymalıyım adam da bir yerde haklı ne yapsın o da haftanın çoğu günkeri evde olmuyorum sadece yatmaya gidiyorum o da haliyle sıkılıyor evde ben o zaman bu akşam eve gittiğim de babama karar verdiğimi o kadınla evlenmesine karşı cıkmayacağımı söyleyeyim."
"Semih"
"Efendim"
Teşekkür ederim ben gerçekten çok şanslıyım yanii senin gibi bir dostum olduğu için.
"Her zaman yanındayım Lara asla unutma" dedi Semih ve zil çaldı bahçeye çıktık. Ayrı ayrı gruplardık biz. Ben, Semih, Tuna ve Dilara biz dördümüzüb yediği içtiği ayrı gitmez. Ha birde düşman bir grup lanetler. Aralarından sadece bir kişi benim için çok farklı o da Emir onu her şeyden çok sevdiğimi söylemişmiydim ?
Rana denen malukat Emir'in götünden ayrılmadığı için ondan nefret ettiğimi söyleyebilirim. Hepimizin farklı farklı yaşanmıslıkları erkek arkadaşı kız arkadaşı olanlar. Kantine geçtik, kantin uzunlamasina dikdörtgen biçiminde olup şık masalardan oluşmuştur tıpki bir kafeteryaya benziyor hatta hicbir farkı yoj desem yeridir. Kantinin bir köşesinde bizim gruo diğer kösesinde Emirlerin grubu oturmaktadır. Bu 3 yıldır böyledir kimse kimsenin masasına oturmaz. Ve Rana kaltağı yine Emir'in peşimden ayrılmıyordu. Bu kızı bir gün öldüreceğim. O kadar dalmışım ki Dilara'nın seslendiğini bike duymadım. Tuna'nın dürtmesiyle kendime geldim.
Semih "iyice Leyla oldun Lara" dedi. Hafif bir gülümse atarak cevap verdim. "Lakin Mecnunu bulabilmiş değilim dostum" diyerek karşılık verdim hep beraber gülüştük. O sırada neden bilmiyorum ama Emir'lerin masasına bakma gereğinde bulundum. Vee bingooo Emir MERT bana bakıyordu. Göz göze geldik inanabiliyor musunuz gizemli çocuk Emir MERT beni kesiyordu. Ve lanet zil sesi kulaklarımda çınladı. Karşı grupla aynı anda ayaklanıp sınifa ilerledik sınıfa girdikten sonra üzerimde bir boşluk hiddettim telefonumu kantinde unutmuşum. Tam kapıdan çıkacakken Semihbarkamdan seslendi "Lara nereye gidiyorsun ?" Telefonumu kantinde unutmuşum hemen gelirim, diyerek karşılik verdim. Ve kantine doğru ilerlerken benim ayak seslerimin haricinde bir ayak sesi daha vardı korkmaya başlamıştım. Ses gittikçe yaklaşıyordu. Arkamı döndügüm de sayın sapığım Demir arkamdan geliyordu. Bu çocuk gerçekten ruh hastası okula başladığımdan beri peşimi bırakmıyordu.o an agzimda ve kolumda ellerini hissettim. Beni çekiştirerek okulun arkasında olan kazan dairesine götürmüstu bu çocuk gercekten tam bir gerizekalı, bugüne kadar onu hiç dinlememiştim heo terslemeyi tercih etmiştim ama nereden bilebilirdim ki sonunun böyle olacağını müneccin boku yemedim sonuçta, kazan dairesine girdiğimizde beni bir köşeye oturttu iyice korkmaya başladım. Ve konuşmaya başladı.
"Lara benden korkma lütfen ben senin canını yakacak en son kişiyim
Az önce de canını yakstıysam eğer özur dilerim. Ama mecburdum bunları yapmaya bugüne kadar beni bir kere olsun dinlemeyi tercih etmedin. Bu çocuk ne anlatıyor demedin. Çünkü neden, o piç kurusu Emir'i seviyorsun. Söylesen ne buluyorsun onda bende olmayan ne var onda ah Lara o kadar güzelsin ki eriyorum karşında, kumral beline uzanan saçların, yeşil gri karışımı gözlerin ve ben burdayım diyen alıcı dudakların. Bak o piç bunları biliyor mu ? Göz rengine benim dikkat ettiğim kadar dikkat eden oldu mu ? Anlamıyorsun Lara seni ne kadar çok sevdiğimi görmüyorsun. Lara yalvarıyorum sana sadece bir gece benimle beraber olmanı istiyorum o zaman göreceksin sana olan sevgimi hatta şuan şurda ama bir kere olsun beraber olalım Lara"
Aptal birde cevao bekliyordu "ulan seninle bırak 1 gece beraber olmayı 1 saat bile olmam sen beni sanıyorsun ha her gece başkasının yatağına giren bir orospu olarak mı görüyorsun ? Asıl piç olan sensin Demir." Kolumu daha da sıkmaya başladı anlaşılan sinirlenmişti ve konuşmaya başladı.
"Peki sen istedin bunu güzelim" dedi ve t-shortünü çıkardı sonra da kemerini çözmeye koyuldu. Korkmaya başlamıştım aptal, girdiğimizde bacaklarımı birbirine bağladığı için kaçamıyordum.Bağırmak istedim ama korkudan sesim çıkamaz hale gelmişti nefes alamıyordum sanki. Ve bir ses aşık olduğum o ton, "bırak kızı" dedi Emir Demir, Emir'e dönerek yüksek bir kahkaha attı. Bu çocuk gerçekten canına susamıştı. Demir "ooo bende diyordum ki beyaz atlı prensimiz de nerede kaldı" dedi. Bu çocuğun gerçekten psikolojisi bozulmuş olmalıydı. Emir tekrardan "sana kızı bırakmanı söyledim Demir" dedi. "Bırakmassam ne olur" desiği anda Emir, Demir'in gözüne sağlam bir yumruk geçirdi. Demir yere yıgıldığı anda ayaklarımı cözdüm. Salak ya valla tescilli mal bu Demir hayır madem ayaklarımı bağladın ellerimi de bağla dingil. Emir elimden tuttuğu gibi beni dışarı cıkarttı. Kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu. Ağlamam dindiğinde sadece hıçkıriyordum. Kafamı kaldırıp Emir'e baktığım da bana düz bir ifade ile bakıyordu. "Emir ben ne diyeceğimi bilmiyorum, çok teşekkür ederim" dedim Emir "önemli değil lakin kendine dikkat her zaman yanında olmayabilirim" dedi ve gitti, her zaman yanımda olsan bir yerinden bir şey mi eksilir sanki anlamıyorum.



ARKADAŞLAR 2. BÖLÜMÜ EN KISA ZAMANDA YAYIMLAYACAĞIM İNSALLAH BEGENIRSINIZ SİZİ SEVİYORUM YORUMLARINIZI MESAJLARINI BEKLİYORUM ILETISIM İÇIN İNSTAGRAM DM'DEN ULAŞABİLİRSİNİZ. #gsirtlii #ufatmaaaa

#aşk #demir #semih #lara #tuna #ebrar #rana #dilara #sena #serhat #emir #aşk #teselli #hayatimkarmakarisik #okul #kantinmidedibiri #lise #okulhayatim

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 06, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

 Özel Gün Batımı Anadolu Lisesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin