Akşam olmuştu Justin içeriye girdi. Ama bir dakika Justin'in yanında annesi babası ve kardeşleri vardı. Justin bana yaklaştı ve sarıldı. Fısıldayarak konuşmaya başladık.
J: Bu gün burada kalacaklar. Gerçekten evli gibi davranmalıyız.
A: Ahh tanırım neden?
J: Bilmiyorum dediğimi yap.
Yanağımdan öptü ve birlikte salona gittik. Güzel bir sohbetten sonra. Herkesin uykusu geldiği için yatmaya çıktık. Sorun olansa Justin'le aynı odada kalmak zorunda olmamdı. Justin'in odasına gittik ve Justin üzerini çıkartmaya başladı.
A: Ne yapıyorsun?
J: Ne yapıyor gibi görünüyorum? Üzerimi değiştiriyorum.
Tişörtünü ve pantolonunu çıkartıp yatağa girdi. TANRIM! Bu adam böyle mi uyuyor? Gerçekten iğrenç.
A: Böylemi yatacaksın.
J: Evet ne var bunda? Hem yan yana yatmayacağımız için sorun olmaz değil mi?
A: Ne? Ben nerede yatacağım peki?
J: Şuradaki koltukta.
Camin dibindeki koltuğu eliyle işaret ediyordu. Birden yastığı bana fırlattı. Bende kucağıma alıp konuşmaya başladım.
A: Ne yani sen koca yatakta tek yatarken ben küçücük koltukta mı uyuyacağım?
J: Evet ne sandın ki?
A: Tanrım! Tabii arka taraf büyük olunca sığmıyor değil mi? Anlıyorum seni.
J: Dua et evde birileri var yoksa ben sana gösterirdim büyüğü. Ama arkada mı önde mi orasını bilemem.
Tanrım bu adam çok iğrenç. Işığı kapattım ve koltuğa uzandım.
Sabah
Sabah uyandığımda her yerim ağrıyordu. Koltuktan kalkıp Justin'in yattığı yatağın oraya doğru ilerledim. Nedenini bilmiyorum. Yatağa oturdum onu izlemeye başladım. Uyurken o kadar masum, o kadar tatlı ki. Keşke hep böyle olsa. Neden beni sevmiyor ki? Ben ona ne yaptım? O bana o kadar vurmuşken ben neden onu seviyordum ki? Gözlerim dolmuştu ağlamaya başladım. Ellerimi Justin'in saçlarına götürdüm biraz okşadım ama uyanacakmış gibi olduğu için elimi geri çektim. Biraz daha onu izledikten sonra odama gidip üzerimi değiştirdim. Ben odadan çıktığımda Justin de çıkmıştı. Birlikte aşağıya indik. Kahvaltı yaptık. Justin'in annesi ve babası gitmişlerdi. Yine yanlız kalmıştık. Justin'in yine gideceğine emindim öylede oldu 2 dakika beklemeden evden çıktı. Bir kaç saat sonra da ben çıktım. Yolda giderken yan tarafımdaki ara sokaktan sesler geliyordu merak edip oraya gittim. Aman Tanrım! En az 5 adam Justin'i dövüyordu. Ve bir kadın vardı. Kadın Bağırmaya başladı.
X: Tanrım daha hızlı vurun bu piç bana yalan söyledi!
A: Ne oluyor burada Bırakın onu!
X: Bak Justin karında gelmiş Onu öpsene hadi ne oldu yapamıyor musun?
Kadının dediklerinden anladığım kadarıyla bu Justin'in Sevgilisiydi. Tanrım Justin bak sevdiğin kadın seni dövdürüyor mutlu musun? Artık dayanamıyorum adamları çekiştirmeye ve bağırmaya başladım ama işe yaramıyordu. Ne yaparsam yapayım durmuyorlardı. Ağlamaya başlamıştım. Sonunda kadın "Bu kadar yeter bırakın onu aklı başına gelmiştir" dedi adamlar Justin'i Bıraktıklarında koşarak yanına gittim.
A: J-J-Justin sen iyi misin?
J: Alex be-beni eve götürü müsün lütfen.
Sesi boğuk çıkıyordu. Onu zorla eve götürdüm. Ve yüzüne pansuman yaptım. Gerçekten çok kötü ve yorgun görünüyordu. Bana yaklaştı ve fısıldadı "Seni seviyorum yaptıklarım için özür dilerim lütfen beni affet" dedi. Bana daha çok yaklaştı. Kalbim çok hızlı atıyordu. Birden dudaklarıma yapıştı.