Capitolul 1

89 11 2
                                    

 Stateam cu fruntea rezematat de fereastra, afara era o zi destul de inorata ceea ce nu ma incanta deloc.Cand vremea era frumoasa puteam merge afara in gradina sa ascult muzica sa fac orice altceva dar nu mai suportam sa fiu tinuta in casa. Simpla prezenta a tatalui meu ma irita, mama muncea mai mult si nu o vedeam des pe-acasa. Sunt inchisa intre niste ziduri, nimic nu are voie sa intre si nimic nu are voie sa iasa. Uneori mai ieseam din casa cu Magie, cand veneam acasa primeam niste predici lungi si niciodaat nu eram atenta la ce mi se zicea. Dupa spusele tatalui meu ''Sunt doar niste scapari" si nu suportam sa ii dau dreptate dar era adevarat. Christian Smith era insasi un mister si pentru mine, nu am stiut niciodata ce face tata, mereu mi se spunea ca nu e treaba mea, ca ar trebui sa fiu recunoscatoare, pff, vezi sa nu. Mi-am scuturat capul si am ajuns inapoi cu picioarele pe pamant, nu imi place, prefer sa fiu aici cu trupul dar gandul sa imi fie departe. Tata nu ma intelege, sunt cea mai buna din clasa, muncesc din greu ca sa ii arat ca merit sa port numele Smith,dar de fiecare data imi scoate ochi cu ceva. In camera se auzea doar soneria telefonului meu. Sofia  ma suna, probabil vrea sa mergem la mall, nu pierdea nici o ocazie ca sa ma scoata din  casa.

-Da Sofia..

-Hey Angel.. Ce zici sa mergem azi la o cafenea?

-Sigur.. in 5 minute vin.

M-am schimbat si cand am coborat scarile m-am intalnit cu persoana pe care speram sa nu o vad azi..

-Buna tata...

-Angel pot sa stiu si eu unde mergi?

-Merg cu Sofia la cafenea.

-Vi acasa devreme, nu uita ca atata timp cat fratele tau e plecat nu ar trebui sa iesi singura din casa.

- Am inteles...

Am iesit pe usa si ma indreptam spre garaj , din stanga mea se auzea un sunet inconfundabil de masina si cand mi-am intors capul l-am vazut pe verisorul meu Chase impreuna cu un barbat, era imbracat complet in negru si avea un tatuaj pe mana.Curiozitatea mi-o ia inainte, asta nu o sa se sfarseasca bine imi repet in gand dar picioarele nu ma asculta si ma indrept chiar in directia lor. Ajunsa aproape de ei , Chase si-a indreptat privirea inspre mine si mi-a zambit. Barbatul necunoscut mi-a sesizat prezenta si s-a intors ca sa ma priveasca. Respiratia mi s-a taiat cand am intalnit o pereche de ochi negri si goi dar care aveau o scanteie aproape isesizabila.

-Buna Angel. Ce faci? ma  inteaba Chase

-Buna Chase, spun indreptandu-mi privirea spre el, ma duc la cafenea cu Sofia .Cand i-am pronuntat numele ochii lui Chase sclipeau si stiu si de ce, dragul meu verisor Chase este indragostit iremediabil de Sofia.Am aflat asta acum ceva timp si chiar m-a implorat sa nu-i spun nimic pentru ca o va face el.

-Sigur.... Angel el este Dante Black, Dante ea este verisoara mea Angel Smith. ne face Chase prezentarile 

-Ma bucur sa te cunosc. imi spune si intinde mana. Ma strange ferm de mana si ma priveste intens, isi revine in fire cand intrerup contactul vizual deoarece m-am inrosit. Nu am spus nimic doar  mi-am aplecat capul si m-am dus spre masina mea.

Privirea aia imi trimite fiori si ma face curioasa sa aflu ce se ascunde in spatele indiferentei lui.

Ce nu stiam atunci e ca acea intalnire reprezinta inceputul sfarsitului...

AdrenalineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum