,,Kako se ti zoveš?"
,,Nathaniel Caldwel." Odgovorio sam smireno dok mi je stražar uzdisao za vratom, zbog toga se nervoza neprestalno provlačila kroz moje telo.
,,A ti?"
,,Dwayne Butler."
,,A ti?" Ponovo je upitao stražar koji je stajao ispred načelnicine kancelarije.
,,Trisha Powers." Njena šarmantnost nikada nije umirala. U svakoj situaciji ona je bila ta koja se smešila i sa svima delila pozitivniu energiju.
,,Stražari ostale vodite na časove. A ovoj čudakinji sa plavom kosom dajte neki peškir, da obriše kosu."
Leon, Harold i Darsy su zadovoljno otišli niz hodnik kojim smo malopre došli, a mi smo ostali zaglavljeni i nismo mogli da izbegnemo razgovor sa ovom vešticom.
Stražar je stajao iza i gurao nas kroz velika vrata na kojim je pisalo -Načelnica Regina Hawkins-.
Njena kancelarija je uvek puna nekih papira koji su bili razbacani po stolu ili podu. Gospođa Regina nas je posmatrala kroz stakla svojih naočara sa druge strane stola. Regina je žena koja ima oko 50 godina i ceo svoj život je posvetila Lacrimdalu. Kružile su priče da je otvorila ovaj dom kako bi u njega zatvorila dečake koji su joj ubili sina i tako bi imala mogućnost da ih sama muči. Ne znam koliko je ova glasina tačna, ali prevod reči Lacrimi je suze, zbog tog imena ova priča sve više dobija na značaju. Ne verujem da bi Regina mučila zatvorenike i da je samo zbog toga otvorila Lacrimdale, tu mora da postoji neko razumno obajšnjenje. Žena sa sedom kosom do ramena, smežuranom kožom i velikim naočarima ne izgleda kao neka mučiteljka, zar ne?
Regina je uzahnula duboko kao da se pripremala da nam kaže nešto, ali se ipak premišljala da li to da uradi. Seli smo na stolice naspram nje.
,,Ja sa vama stalno imam neke probleme." Ustala je i počela da se šeta oko nas kao predator koji lovi svoj plen i uživa u njegovom strahu. ,,Pokušali ste da pobegnete 3 puta, jednom ste skoro i uspeli, prebijali ste sražare i zatvorenike toliko puta da im više ne znam ni broj..." Uzdahnula je pa se naslonila na svoj sto i pogledala svakog od nas.
,,Ja sam gledala kako vi odrastate, prolazila sa vama najelepše trenutke vaših života, spasila sam vas sa ulice i sprečila da umrete od gladi. Možda vi na to tako ne gledate, ali to je istina."
Promeškoljio sam se u stolici na kojoj sam sedeo želeo sam da joj dam do znanja da mi u ovoj ustanovi nismo ni imali lepih trenutaka, a i da smo bežali odavde više od 3 puta, samo to ona nikad neće saznati. Ipak sam na kraju odustao od prekidanja njenog glupog govora, jer je Dwayn to pogledom tražio od mene.
,,Ne želim da vas odvedem u podrum, vi tamo ne pripadate, ja to znam. Ali, nastavite li da se ponašate kao do sada ja neću imati izbora i moraću da vas zatvorim u podrumu sa ostalim velikim kriminalcima." Govorila je kao da joj je bilo žao što smo tolika nedokazana derišta. Ponekad se osetim kao pravi tinejdžer koji vodi normalan život, pravi gluposti, a onda dobije kaznu i pošalju ga u sobu sa zabranom izlaska od sedam dana. Na kraju ipak shvatim da sam u popravnom domu-Lacromdale, a ova seda žena nije moj roditelj, već načelnica ove glupe ustanove, da ne idem u sobu za kaznu nego u mračan podrum pun prašine i da moja zabrana izlaska ne traje 7 dana nego 6-7 godina. Surova istina.
Podrum služi da se pravi kriminalci odvoje od dece koja su u popravnom domu zbog krađe u nekom tržnom centru. Ja sam bio u podrumu kada sam stigao u Lacrimdale. Bio sam optužen za ubijanje roditelja, oba roditelja. Tek nakon uzimanja otisaka i ostalih procedura saznali su da sam ubio samo oca iz samoodbrane i psiholozi su odlučili da je bolje da budem sa ostalim zatvorenicima i da pohađam časove ovde u popravnom domu. Slična situacija je i sa Dwaynom. On i Xander su zajedno došli ovde u popravni dom. Bili su u sirotištu odakle su bežali i krali, ali kada su ubili 3 dečka iz tog sirotišta došli su ovde i duže su tu od mene. Trisha je ovde najduže, duže i od mene i Xandera i Dwayna, ali nikada nismo saznali šta je uradila. Ona je jako pozitivna devojka i jaka osoba ne deluje kao ubica i baš zbog toga sam uvek želeo da znam šta je ona tako strašno uradila da je ovde zadržavaju toliko dugo.
YOU ARE READING
NatriX
Romance,,Zašto toliko voliš muziku?" Upitala me je dok je vrhovima svojih prstiju prelazila preko moje miksete. ,,Nema ničeg veličanstvenog u vezi sa tim. Sve što treba da se uradi je da se pritiskaju odgovarajuće dirke u odgovarajućem trenutku i muzika ć...