Moartea lui Emma

45 5 1
                                    

     *Introducerea*
  Rebeca si Skyler erau  niste fete pasionate de paranolmal! In scoala se zvonea ca o prietena  pe nume Emma este in viata . Aceasta murise intr.un incendiu provocat de un aragaz si un bec spart. Dar  inainte sa moara la spital le.a spus fetelor urmatoarele cuvinte"Răzbunări.ma pe Eric Black si Jesica Johnson !" , Eric fiind fostul ei iubit care a fost prins de aceasta cu Jesica Johnson rivala ei de moarte !

       *Inceputul capitolului 1 *
     ---Perspectiva Rebecai---
Avem o misiune grea pentru ca mie imi place de Eric . Cum pot sa rănesc persoana iubita de mine ? Il cunosc de cand eram la gradinita. Emma fiind pe moarte nu cred ca constientiza ceea ce spunea dar totusi stia ca imi place de el.
  NU O SA IMI RĂNESC CRASHUL!!
 
     ---Perspectiva lui Skyler---
Cum adica sa ne răzbunăm pe Eric si Jesica adica totul mare sens doar pentru ca Eric a saturat.o pe aia.
Bizar dar fiind cea mai buna prietena a mea o sa ii respect ultima dorinta.

R- Suna telefonul raspunzi tu te rog?
S-Bine!
  ___Conversatie telefonica___
S-Alo?
Doctor-Buna ziua , ne pare rau ca va deranjăm dar avem o veste rea!
S-Spuneti va rog ce e sa intamplat?
D-Corpul decedat al lui Emma Logen a dispărut !
S-Cum? Dar ne-ati spus ca aceasta este moarta ! Uitativa pe camere va rog!
  Acesta închide telefonul si se duce la camera de garda. El ramane uimit văzând ca corpul decedat se târăște prin spital pana cand observa ca vine spre el . Acesta simte o mana rece in jurul gâtului si o voce stranie care spune:
Vocea-Alta dată sa te gândesti de doua ori inainte sa ma omori!
  (Aceasa rămăsese paralizată in timpul incendiului dar doctorul o omorase deoarece ea era intrun chin infernal)

Acest capitol a fost scris de Sara si Georgiana.  Îmi pare rau daca exista greseli gramaticale!

Juramantul Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum