8 глава

309 26 4
                                    

ГТ на неутрал

Всички се смяха на Хоби,а той гледаше ядосано всички.Най-вече Jin.

Jh:Добре спрете да се смеете!Аз ще предизвикам...Rap Mon!
Истина или предизвикателство?

RM:Предизвикателство!

Jh:Добре...Предизвиквам те да...Целунеш Jin!Ама не по бузата,а по устните!-Jin седеше до Rap Mon и той приближи лицето си до това на Jin и го целуна.

ГТ на Jin

Т-т-той ме ц-целуна!Ме мога да повярвам!Мечтаех си за това от пет години!Той се отдели,а аз се натъжих.

ГТ на неутрал

RM:Така аз ще предизвикам Tae! Истина или предизвикателство?

Тае:Предизвикателство!

RM:Добре...Последно предизвикам Тае и приключваме играта!Предизвиквам те да си покажеш крилата!-подледното го каза шепнейки (с различния шрифт).
Тогава Taehyung стана и си махна блузата.Седна на земята
и разпери крилата си.

Седна на земятаи разпери крилата си

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Боже...💗💗💗👆😍😍😍)

ГТ на Jungkook

Не мога да повярвам.Всъщнодт аз все още не мога  и да повярвам че той е паднал ангел...(нали в 2 глава Тае се разкри пред jungkook че е паднал ангел,но пропуснах да напиша че Куки не му вярва!)След него всички станаха и си махнаха блузите и...Те също имаха крила!

Тае:Знам че в деня в който ти показах какъв съм не ми повярва,дори когато докосна крилата ми...

Следва продължение...

----------

Здравейте хора.Ето я и новата част.Извинявам се за грешки и се надявам и тази част да ви хареса.Ще гледам да кача 9 глава днес!
Пишете мнението си в коментарите.Искам да кажете какво мислите за историята ми.Дори да кажете че не се получава добре няма да се обидя!!!
Bye Bye😊😊😊

BTS [Vkook-Fallen Angel]Where stories live. Discover now